Nyfiken ungjävel

När jag kom hem från stan så stod min grannes kompis på loftgången ovanför min lägenhet. Han är kanske 12 eller 13 år och öppnar direkt käften:

- Varför har du en väska?
Ehm, för att jag har saker med mig ut!?
- Vad heter det.. är du homosexuell?
Ja hurså?
- VA? Är du homosexuell?? (ögon stora som globen)
JA HURSÅ!?
- Nä jag undra bara
okej hejdå!

Fan vad jag satte ungen på plats. Han blev tystare än någonsin. Han hade säkert förväntat sig att jag skulle springa iväg med min väska och gråta. Men man frågar faktist inte en kille med väska & plattat hår om han är bög, ser han det inte själv eller? Nyfikna ungjävel!

Kommentarer
Postat av: Love

Hahahahahaha :D Det var det roligaste jag hört på länge!

2008-05-11 @ 18:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0