Qele Qele

Dagens låt råder det ingen tvivel om. Armeniens låt i gårdagens Eurovision semifinal har satt sig som klister i mitt huvud. Jag har nynnat på låten hela dagen och sedan jag kom hem så har jag kört den på repeat. Dock tycker jag det är lite tråkigt att hon sjunger på sitt hemlands språk i början. Eller det tråkiga är att det låter konstigt och att man inte förstår något.

Men såfort hon går över till engelskan och musiken börjar pumpas blir jag hur taggad som helst. Jättesvårt att sitta still till denna låt. Och titta så snyggt hon rör sig över scenen. Förresten så är hon slående likt min kompis Meis.


Meis


Sirusho - Qele Qele


Kommentarer
Postat av: meis

nejmen varför la du upp videon där jag sjunger och dansar fan va pinsam du är amir ;)





haha <3

2008-05-21 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0