Stackars pojke som lever i dåtid!

Idag när en tjej i klassen gick fram (jag var inte med då) till killarna och pratade om att jag är bög så yttrade sig en kille och sa något i stil med att han inte klarade det, att det inte är naturens gång och helt fel. Förlåt men är människan totalt urblåst i skallen? Naturen gåns? Vem säger att naturens gång är att hetrosexualitet är det "rätta"? Det har funnits homosexuella så långt bak i tiden så jag vet inte ens när. Kanske bara råkat vara nu som folk börjat stå för det.

Och naturens gång? Nu kan jag inte direkt statistiken, men om vi säger att det finns fler ljushyade än mörkhyade på jorden, är det då ett fel på alla mörkhyade för att de inte är naturens gång att vara mörkhyad? Jag är lika mycket människa, är jag homosexuell så är det tag mig fan naturens gång att somliga är homosexuella.

Fast nu ska jag inte reta upp mig alltför mycket. När jag fick höra killens argument tog jag det rätt så lugnt. Hade det varit en smart jäkel som kommit och argumenterat om homosexualitet hade man kanske blivit ledsen eller något. Men när killen i min klass började tala om naturens gång och trams undrar jag ju bara vad det är som flyter runt i snubbens huvud? Antagligen ingenting.

JÄVLIGT FUL ÄR HAN OCKSÅ! (oj, ville bara få ur mig det, hihi)

Kommentarer
Postat av: Jenny Kullin

Eh Amir skit i honom. Alla är ju olika. Finns alltid folk med sjuka värderingar.

2008-05-26 @ 18:39:17
URL: http://jennykullin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken skitstövel!

Du e bäst Amir!

2008-05-26 @ 19:09:21
Postat av: Gustaw

En smart "jävel" hade inte yttrat sig negativt om homosexuella.

2008-05-26 @ 21:39:14
URL: http://garf.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

jenny: ja tyvärr



anonym: taaack :D



gustaw: en smart kan också ha sjuka värderingar.

2008-05-26 @ 22:56:55
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: you know who bitch1 bundawda!

vem fan är han för att prata om naturens gång? gud eller? idiot jävel!

nästa gång kan du förklara att även på grekarnas tid ( de mest inteligenta männen!!!) så va ALLA män homosexuella! Alla män blev rövknullade och "använde" kvinnan bara för att få barn! inget annat! eftersom de visste att G-punkten finns där bak!

Den kille borde ta sig i röven! ( hahaha liten ordlek =P)

2008-05-27 @ 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0