Suck

Under veckan som kommer ska jag egentligen gå sena dagar men ibland håller Jensen Education inte det som de sagt. Vi ska ju bara gå halvdagar men imorgon är det minsan en heldag (såsom varje måndag). Börjar redan klockan 8 så jag måste börja röra mig mot sängen nu så att jag orkar upp. Får inte stanna hemma och sova som i fredags (fy skäms) eftersom att jag har ett prov direkt på morgonen.

Dock fyller jag ju 18 år på tisdag, och då får man ju minsan sjukanmäla sig själv ;) woho, då ni!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Du kanske inte ska skriva helt öppet om att du kommer sjukanmäla sig själv nu trots att du inte alltid kanske inte är sjuk. Våra lärare läser ju bloggen ;)

2008-05-26 @ 08:40:35
URL: http://paulinealm.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

pauline: man ska vara ärlig. jag säger alltid att jag var hemma & sov när jag kommer sent :)

2008-05-26 @ 16:03:23
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0