Update

image134

Känner att jag bloggar väldigt mycket om kändisar, och folk som inte har med mig att göra egentligen. Så istället för att skriva 20 olika inlägg om olika låtar gör jag nu en update här & listar lite låtar som är nya och spelas flitigt i mitt musikbibliotek.

Charlotte Perelli - Bullet (finns på hennes nya skiva)
Britney Spears - A little bit of oh (ny demo sång)
Ashley Tisdale - He said, she said (något äldre låt jag fastnat för nu)
Flo Rida ft. T-Pain - Low (inte min musikstil för fem öre, men fast är jag verkligen)
Jason Mraz - I'm yours (skön och stillsam låt)
Snoop Dogg Ft. Robyn - Sexual eruption (tillsammans är dom klockrena)
Ani Lorak - Shady lady (en av Charlottes största konkurrenter i Eurovision)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0