Akrouti blir Holmberg

Hej igen! Nu är vi tillbaka här hos Ted och det är fullt hus. Maud lagar mat, jag har slängt sopor, Teds systers pojkvän trixar lite med min data och Teds syster föreslår att jag ska få egna nycklar hit. Jag och Ted kanske ska gifta oss på en gång haha? Nejmen jag förstår att många tror att han och jag är tillsammans, men det är vi verkligen inte. Vi är skitnära kompisar och han betyder verkligen jättemycket.


Teds söta syster, och mamma Maud!

I stan blev det mycket spring. Vi försökte hjälpa Teds syster att hitta en tröja och det blev tillslut en kofta från MQ där vi fick hjälp av en jättesöt säljare, skitduktig verkligen. Hon frågade vad systern ville ha för något och vad hon tänkt sig, sedan hämtade hon ut massa plagg och förslag som hon fick prova, skitsött.

Nu ska jag gå och beundra mitt halvblonda hår, det är skitballt =D


Kommentarer
Postat av: melna

HEJ ALLIHOPA!



Har ni sett det här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=150674 ??



Där samlar du poäng genom att delta i olika kampanjer (de flesta gratis).

Du får också poäng för att värva vänner !

Sedan löser du in poängen och får presentkort.

Bra va?



Du kan också spela spel och diskutera i forumet.



Så vad väntar ni på? GÅ MED NU!



2008-11-30 @ 19:27:57
Postat av: Angelica Norman

SKulle inte du förstora läpparna idag?=)

2008-11-30 @ 19:56:03
URL: http://anjelique.blogg.se/
Postat av: anja

meen amir, visa en bättre bild på håret? :P

GIllar verkligen din blogg föresten ^^

2008-11-30 @ 20:33:12
Postat av: mlissa

GRYMT! haha kattigt hår grr

2008-11-30 @ 20:49:26
URL: http://loveandrespect.devote.se
Postat av: m

kan inte du ha snelugg lite oftare? Du passar MYYYYCKET bättre i det..

2008-11-30 @ 21:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0