Alla bögar är inte lika

Fick en kommentar som jag gärna vill ge svar till i ett inlägg. Man kan säga att det är 2 frågor. Varför bögar är så feminina av sig, och varför alla bögar blir så fjolliga när de "kommit ut".

- Jag vill att alla ska förstå att det är långt ifrån alla bögar som är feminina. Skulle jag gissa så skulle jag nog säga att det är fler manliga bögar än fjolliga. Själv tillhör jag antagligen den fjolliga delen. Varför det uppfattas som att alla bögar är fjolliga är kanske för att det är just vi fjolliga som syns, eftersom att vi sticker ut från mängden. Alla de manliga bögarna märks nog inte eftersom att de är som vilken straight kille som helst. Det står ju inte direkt bög i pannan på dom lixom?

- Och varför det blir som att vissa ändrar personlighet då de kommer ut som homosexuella!? Ja varför man inte kommit ut tidigare än vad man gjort är kanske oftast av rädsla, att man inte vågar berätta för folk för att man är rädd att de ska ta det på fel sätt och ge negativ respons tillbaka. Automatiskt kanske man spelar manligare än vad man egentligen är och när man väl kommer ut känner man hur härligt det är och överdriver sig själv lite eller bara blir den människa man alltid kanske varit men inte vågat visa på grund av rädlsa?


Jag har nog alltid varit "speciell" av mig!

Kommentarer
Postat av: Pamela & Jordan

Intresserad av sex? http://samlag.devote.se/

2008-11-21 @ 16:00:12
URL: http://samlag.devote.se/
Postat av: annie

hur är det att ha anal sex?

2008-11-21 @ 16:22:32
URL: http://aenyolsson.devote.se/
Postat av: av

Okej, tack svaret!=)

Att vara annorlunda betyder inte att det är dåligt! Det var inte så jag menade. Hoppas att du förstår det och jag har inget emot homo, och blir ganska arg när jag hör folk som tror sig vara bättre än dem. Alla är lika värd, bara för man älskar en person från samma kön betyder det inte att man inte är lika mycket värd. Det var bara det att vissa både tjejer och killar som är homo (Har jag hört) kan vara rätt elaka, diviga och kaxiga speciellt vissa men inte alla. Du är inte en av dem så tro inte det Jag tycker att du har en bra och intressant blogg.

2008-11-21 @ 16:34:45
Postat av: e

Min lärare är bög, och han är varken feminin eller fjollig.

om det inte var så att han berättade det så hade jag aldrig kunnat veta det.

Samtidigt som jag har träffat straigtha killar som är både feminina och fjolliga.

Alla människor har helt enkelt olika personligheter - bög som hetero.

2008-11-21 @ 19:31:22
Postat av: Johanna

Jättekloka ord av dig Amir! :)

2008-11-21 @ 19:49:16
Postat av: Raisa

jag fattar vad du menar, det är yu bara dom fjolliga som synd mer eftersom killar "inte" ska va fjolliga typ..nä men det är bra att du skriver om sånthär.. fortsätt med det :P

2008-11-21 @ 20:27:49
URL: http://johanochraisa.blogspot.com
Postat av: My

AH!! jag trodde att det var dina ben först... jag blev sjukt rädd.

2008-11-21 @ 20:55:14
URL: http://myjonsson.blogg.se/
Postat av: lisa

najsiga byxor har precis likadana :)

jag tycker inte att man ser att alla bögar är bögar men visssa ser man verkligen mycket på :/ men det är deras problem .. gillar din blogg föresten:)

2008-11-22 @ 00:22:14
URL: http://jhl.blogg.se/
Postat av: Filip

Bra skrivet :)

2008-11-22 @ 04:45:39
URL: http://onefag.blogg.se/
Postat av: Häxmamman

Bra skrivet.

Nu när du skriver detta inlägg så kommer jag på mig själv att jag har också undrat över det...



Känner inte så många bögar men vet att en av mina döttrars kompisar är det och han lärde jag och sticka...



Jättetrevlig kille, han är nog den sidan av fjollig, fast jag vill inte kalla det utan han är mer som en tjejkompis istället för en killkompis åt min dotter...



Men en annan fråga som jag undrat över ganska ofta är att de bögar jag liksom vet om, varför är ni för det mesta de snyggaste killarna...



En teori jag har själv är att ni är mån om er kropp och vill gärna vara fina, har jag fel?



Du är också snygg om jag får säga så som är snart 41 årig kvinna?



Ha det gott och tacksam för svar

2008-11-22 @ 07:06:31
URL: http://stickmonster.bloggagratis.se
Postat av: Filip

Annie:

hur är det att ha analsex?



svar:

prova så mäsrker du :)

2008-11-23 @ 04:16:21
URL: http://onefag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag, bara undrar en sak. Eftersom du är bög, känns det inte jobbigt på något vis att du aldrig kommer att få barn?

2008-12-29 @ 01:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0