Är du med i gaymet?

Väldigt mycket ironi och skämt i förra inlägget, vi försöker göra detta lite seriöst nu. För vet ni vad? Igår gjorde jag något jättemysigt som jag inte gjort på flera år. Innan jag somna låg jag i sängen och läste en bok!

Boken jag läste heter "Är du med i gaymet?". Boken var så bra att jag inte kunde sluta läsa försän jag nästan läste med stängda ögon. De 2 författarna beskriver själva boken som en slags vägvisare eller inblick i HBT(homo, bi, trans)-världen. Boken innehåller massa roliga och intressanta berättelser av kvinnor och män som berättar om hur det var för dom att komma, hur deras uppväxt var m.m. Känner igen mig i det mesta och älskar verkligen boken, ska nog läsa klart den ikväll!

Såg även att en av författarna skrivit ett litet personligt meddelande till mig på första sidan innuti boken, fan vad mysigt av henne! Här har ni hennes blogg förresten! Tack för en grym bok Manuela, vi får festa loss när jag kommer till Malmö!



Drar mig mot skolan nu, vi hörs om en timma!
Då har jag information/layout, favoritämnet!

Kommentarer
Postat av: Den där Manuela

Tack för de fina orden, kul att du gillade boken :)! Nominera den gärna till Gaygalan 2009 så ses vi säkert där. lätt vi ska festa loss ;P



http://www.hanky.se/Manuela

2008-11-26 @ 15:38:47
Postat av: Alexandra - Den andra författaren :)

Så kul att du gillade vår bok :-) Tack för alla fina ord och ha en fortsatt trevlig dag! /Alexandra

2008-11-26 @ 15:45:56
URL: http://www.hanky.se/alexandra
Postat av: Lilla Lotta

Ja, visst är den mysig! :)

2008-11-26 @ 23:23:39
URL: http://fivesquared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0