Bloggfika nu?


Som ni ser så köpte jag bl.a. en svart skjorta med silvriga ränder i igår, väldigt festlig tycker jag. Den kostade bara 199:- inne på Cubus så den tog jag direkt. Köpte även en concealer och ett solpuder. Det första från IsaDora och det andra från Nivea, väldigt nöjd med båda produkterna.

När jag ska använda skjortan vet jag inte, men vad jag vet är att jag ska röra mig in mot stan nu för att fika med Per-Robin. Han har ju också en Gayblogg som jag flitigt läser. Flera har sagt till både han och mig att vi borde ju vara konkurrenter eftersom att vi har likadana bloggar. Jag ser totalt tvärtom på det, vi båda gillar att blogga och har alltså ett gemensamt intresse, självklart ska man kunna umgås då!?

Kommentarer
Postat av: melina

HEJ ALLIHOPA!



Har ni sett det här: http://www.gratismode.se/?c=10068 ??



Där samlar du poäng genom att delta i olika kampanjer (de flesta gratis).

Du får 40poäng om du skriver om hemsidan på din blogg & bilddagbok (20+20=40p)



Sedan löser du in poängen och får presentkort på massor av affärer.

Bra va?



Så vad väntar ni på? GÅ MED NU!

2008-11-29 @ 18:21:01
Postat av: MOA

DU ÄGER AMIR! <3

2008-11-29 @ 18:38:49
URL: http://moamjornell.blogg.se/
Postat av: ..

Har du ont om pengar men är shopping sugen?

sugen på att skämma bort dig eller andra, desstuom så är det jul snart och det innebär en massa julklappar! Så varför inte bli medlem på denna sidan? du kan värva andra, samla poäng genom att besöka andra hemsidor o.s.v och få poäng som du sedan byter ut mot presentkort! T.ex. presentkort på h&m ..

(dessutom så får du 50 poäng när du registrerar dig genom denna länken)



GOOD LUCK! :)



bli medlem på denna länken



http://www.gratismode.se/?c=8907

2008-11-29 @ 18:40:54
Postat av: Nicki

Det var en kille som va på min killkompis födelsedags fest igår, så sprutade han skumpa på hans skjorta som är exakt likadan som din, han fick typ damp och började slåss och sa att den var ny och att han inte kunde kemtvätta den haha! Han måste verkligen ha älskat den skjortan =D

2008-11-30 @ 02:28:43
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0