Dagens shopping

Hejsan! Jag har haft en jätterolig dag med mycket spring inne på Ikea. Jag och killen gick vilse ett antal gånger innan vi hitta dit vi skulle haha, så galet stort där inne så att det inte är sant alltså. Nu har jag ställt fram det nya jag har köpt i mitt rum och ska städa undan lite annat så att mitt rumm blir tipptopp. Jag gick på temat rött idag när jag handlade, för rött och brunt passar väll perfekt ihop eller hur!? Fick förresten åka bil till busshållsplatsen påväg till Ikea. När jag stod utanför mig ser jag att min vän Mikaela står med en bil och är skitglad för att hon tagit körkort, så självklart blev det lite premiäråkning i bilen.

(Klicka på alla bilder för att se dom större)


Restylan-killen som ska fixa våra läppar.


Lampa 69:- Kudde 39:-/st Ljuslykta 9:-/st


Doftljus 29:- Lampa 49:-

Kommentarer
Postat av: Solina

mysiga söta grejer :)

2008-11-16 @ 14:35:54
URL: http://solinaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh jag älskar den där röda lampan :)

jag har en själv ;)

2008-11-16 @ 22:15:26
URL: http://rikatotoka.blogspot.com
Postat av: Qmusic

vart köpte du överkastet? sjukt snyggt!

2009-02-05 @ 18:35:49
Postat av: ANDROGYN

albin! haha! <3

2009-02-09 @ 18:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0