Hudsjukdom?

Vilken lugn dag det har varit. Har smetat it mitt munsår (börjar bli uttjatat va?) med Anti 65346 gånger. Låter säkert jättefjantigt men har man aldrig haft ett munsår förut så blir man faktiskt rädd. Trodde lixom att det var en farlig hudsjukdom först. Sen så säger min lärare att det är herpes också, blev ju livrädd. Har även tagit ett långt varmt bad och det var jätteavslappnande och skönt. Efteråt plattade jag mått hår, inte plattat håret på kanske 3 dagar så nu känner jag mig väldigt fin i håret i alla fall.

Ska ut på en liten promenad nu, smell you later readers!


För er som inte fattar så är det Anti, inte någon sperma :)

Kommentarer
Postat av: CHERRY

Du har kanske fått herpes :O

2008-11-25 @ 18:51:50
URL: http://cherylee.webblogg.se/
Postat av: madde

munherpes har typ massa, en tredjedel av befolkningen eller mer. jag har haft det sen jag var liten, och får munsår typ varje vinter & vår bara, när vädret ändras. men det är ingen fara ju :) men det låter äckligt med herpes, men det är ju totalt ofarligt.

2008-11-25 @ 18:53:32
Postat av: sandra

kööör hårt =)

2008-11-25 @ 19:15:10
Postat av: ds

Jag hade en finne på läppen och alla sa att det var munsår och till slut så klämde jag min "finne" eller vad det nu var vilket ledde till att jag nu har ett fult ärr precis på läpp"kanten"...

2008-11-25 @ 19:51:50
Postat av: erci

Det finns jättebra munsårs-plåster på apoteket, compeed! de syns knappt på huden så man kan ändå ha läppstift, läppsyl,conceeler och så vidare :)

2008-11-25 @ 20:05:37
Postat av: Nadde

*HAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAA,

ni MÅSTE läsa den här: http://fanvadchict.blogg.se



JÄVLAR vad jag skrattade, hahahahahahahhaa!!!!

Fast jag kan väl lika gärna nu varna känsliga små ffittor för att det är en kaxig jävla blogg"

2008-11-25 @ 21:33:55
URL: http://nadde.blogg.se/
Postat av: Ella

Hej Amir.

Du har så underbart fint hår, glänsigt och ser inte de minsta uttorkat/nött ut.

Mitt hår har börjat bli tort så jag undrar vad du använder dig av för schampo, balsam och vilken hårinpackning.

Om du har möjlighet att svara på min fråga så skulle mitt HÅR bli väldigt lyckligt. Haha.





2008-11-26 @ 22:04:17
URL: http://ellalalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0