Jag blev stylad

Sitter i mina vänners skola nu och har hunnit med att bli både stylad och fått lite lunch. Ted tvättade mitt hår med jättebra produkter som reparerar skadat hår, sen fönade han det och plattade det med olika produkter som ska skydda mot värme. Mitt hår är jättemjukt och glansigt nu, dock samma frisyr som innan men mycket finare ändå.

Till lunch blev det en stor talrik med jättegod sallad. Jag och Ted har fått för oss att börja på en diet och vi har valt den franska dieten. Cigg, kaffe och sallad/frukt är det ända vi får äta och dricka. Skolan hade jättegoda olika sallader så jag klagar inte, får dra hit och äta varje dag haha.

Nu ska vi sitta här i skolans cafeteria och ta det lugnt resten av lunchen och sedan har mina vänner matte-lektion som jag ska vara med på. Gillar inte matte så jag sätter mig nog med Teds data och tittar på Den lilla sjöjungfrun som jag laddade ner igår på hans data, Ariel är så jävla söt, lovely.



Deras frisörsalong samt jag i tvättstolen!

Kommentarer
Postat av: David

jag såg dig i min skola precis, du såg bögigt läcker ut idag! voff :)

2008-11-12 @ 12:15:47
Postat av: ida

Åhh jag kör oxå på den franska dieten!



ida / http://www.klubbkoll.se

2008-11-12 @ 12:34:45
URL: http://www.klubbkoll.se
Postat av: silly

haha be ted ringa moi igen :') de va kul xD

2008-11-12 @ 13:25:32
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0