Kissies bröst

God morgon på er, uppe rätt tidigt idag om man tänker på hur länge jag skulle kunna sova annars. Många av er undrar ju vad det är Kissie gjort med henne bröst & jag vet ju sanningen, drömde att hon berättade sanningen i hennes blogg och la upp bilder på hennes bröst, haha äckligt tyckte jag det var. Sen drömde jag också att en kompis kasta en hem-telefon i huvudet på mig bara för att jag sa att han var så negativ. Ibland kan man verkligen drömma riktigt konstiga saker ju, helt sjukt.

På dagens schema finns inget speciellt än så länge. Ted ville att jag skulle komma och hälsa på i hans skola men jag tackade nej, kan ju inte hänga i hans skola varenda dag lixom. Blir säkert en vända in till stan lite senare. Men just nu blir det en klassisk ta-det-lugnt-förmiddag.


Jag försökte att le, men det funkar fan inte!?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Går inte du i skolan lägnre eller?

Sötis på bilden(;

2008-11-19 @ 12:00:26
Postat av: E

Går du inte själv i skolan längre?

2008-11-19 @ 12:11:41
Postat av: jeje

har du hoppat av skolan? varför går du inte till skolan om dagarna?

2008-11-19 @ 12:19:49
Postat av: Malin Deilert

Lite nyfiken man blir då du skriver sådär. ><

2008-11-19 @ 12:57:45
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Malin

En fråga bara, har du hoppat av skolan eller hur står det till på den fronten? :)

2008-11-19 @ 12:59:48
Postat av: Millan

Så om du drömde att hon berätta sanningen, menar du då att hon ljuger i bloggen om sina bröst?

2008-11-19 @ 19:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0