Mitt andra hem

Nu sitter jag hemma hos Ted igen, nästan mitt andra hem. Vi har lägenheten för oss själva inatt eftersom att Teds morsa är borta, så vi ska leka lite spakväll. Hårinpackning & brun utan sol bland annat, haha. Just nu steker Ted lite kött som han var tvungen att göra för att det skulle bli gammalt annars. Dock kan vi inte äta det utan det får bli något annat, får se om man kanske kan slå ihop någon god sallad.

Imorgon ska jag med Ted till hans skola för en viss anledning jag inte vill ta upp, men dagen kommer i alla fall att spenderas där. Nu ska jag smörja in mig med lite self-tanning, vi hörs snyggingar. Kyss.


Jag är brun och snygg, fuckyeah!

Kommentarer
Postat av: dfghjk

Vad hände med att du skulle länka veckans bloggare varje söndag ?

2008-11-16 @ 21:44:32
Postat av: Sara

Kom på en sak precis, du borde vara med i sanningens ögonblick! Du är ju sjukt ärlig i bloggen och den har ju faktiskt vem som helst tillgång till att läsa. Skillnaden är ju bara att du inte får bestämma själv vad du ska berätta xD

2008-11-16 @ 21:56:37
URL: http://swao.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Jaha, jag får väl ta och påminna dig om VECKANS TRE BLOGGAR igen som du verkar ha missat. Eller så är det jag som är blind..

Jag ska gå och lägga mig snart men kommer det upp idag vill jag gärna vara med i tävligen :)

2008-11-16 @ 22:23:31
URL: http://www.tobbejonsson.se
Postat av: fatma

hej sockertopp.

vad är det för brun utan sol

2008-11-16 @ 22:30:10
URL: http://fatmalyn.blogg.se/
Postat av: a

vad använder du för brun utan sol?

2008-11-17 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0