Nu drar vi

Nu ska jag vara gullig och följa med Ted till hans gamla skola där han ska lämna tillbaka böcker och lite annat. HAn var tvungen att byta eftersom att alla utlänningar (undgå inte sanningen) tackaserade honom, så självklart vill jag inte att han ska åka dit själv idag. När vi varit där så skiljs vi åt, han åker nog mot stan och jag ska hem till mig. Ska städa mitt rum lite och vänta på en tjejkompis som ska komma över och spendera dagen hos mig. Vi hörs snart igen :) Kyss!


Tror jag fått ett munsår, jag dör!
Teds mamma plockade iaf fram Anti åt mig!

Kommentarer
Postat av: E

tackaserade? du skriver som en utlänning som precis kommit till Sverige din fjant, TRAKASSERADE STAVAS DET! sluta klaga på invandrare du e en själv, inse!

2008-11-21 @ 12:24:38
Postat av: sandra

Testa compeed munsårs plåster, de ska tydligen vara skit bra och även gömma såret ;P

2008-11-21 @ 12:35:15
URL: http://sandro0ow.blogg.se/
Postat av: Elin

Bara en fråga till dig Amir som är bög, varför beter ni er som tjejer? har alltid undrat det. Man kan ju vara bög och bete sig som en kille. Utan behöva sminka sig, gå som en tjej och prata som en tjej?!



Liksom vad händer i era huvud igentligen? För så fort ni har kommit ut som homo. Så blir ni annorlunda, diviga, kaxiga och beter er som tjejer. Lite roligt och se men ni är fortfarande killar :S

Inget illa menat men jag tror ändå du förstår!:)

2008-11-21 @ 13:48:50
Postat av: av

Vem har sagt att han är hel svensk?

Killen är ju halv svensk och halv iran eller libanes eller vad man ska kalla det. I mina ögon är han inte hel svensk. Det fattar ju alla men låt honom tro det. Även om han är född i Sverige och har två föräldrar som kommer från olika ursprung så är han halv svensk och halv iran. Mörk är han ju så det är ju tydligt att han inte är hel svensk! Varför skämmas över vad man kommer ifrån?

2008-11-21 @ 14:45:19
Postat av: äh väx upp Amir

Ärligt talat, du skriver ett inlägg om att alla bögar inte e likadana å så drar du invandrare över en kamm, det värsta är att du också e en så du kallar dig själv för trackare. I min skola fanns det än grupp av svenska "snobbar" som trackaserade en bög en goth och en udda tjej men det ändrade ingens åsikt om svenskarna i helhet.

Det e nog jävla lätt för din kompis att snacka om jävla invandrare men han gör samma fel som dom i att inte se var och en som en person utan för sin läggning/bakrund.

alla har väl blivit trackaserade ngn gång av någon och att byta skola för det tycker jag bara e svagt, skaffa tufft skin mannen å stå på dig.

2008-11-21 @ 16:39:50
Postat av: Malin Deilert

Aaah.. Ibland fattar man inte vad dt är för fel på folk. Att man inte kan få vara den man är.



Och till Elin:

Det finns straighta killar som är lite feminima. Det finns faktiskt homosexuella killar som är som vilken kille som helst.

Samma med tjejer.



Beteende beror inte på vilken läggning man har. Det beror på vem man är som person.

2008-11-21 @ 17:04:00
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Tinde

Hörru har du munsår i mungipan är det oftast inte herpes ;) (dvs du behöver inte Anti)

2008-11-21 @ 17:11:55
URL: http://tindes.blogg.se/
Postat av: meis

jag undrar samma sak som #3 elin

2008-11-21 @ 17:28:44
URL: http://meisjalil.blogg.se/
Postat av: mika

precis, undgå inte sanningen! du är skitball amir.

2008-11-21 @ 18:16:41
URL: http://enlitenmika.blogg.se/
Postat av: lev

Det heter INVANDRARE inte utlänning

2008-11-21 @ 21:51:52
URL: http://furalles.blogg.se/
Postat av: ADAD

walla ja hade åxå hahahhaha kolla hur killen ser ut för fan men först av allt hade jag trakasserat dig för att du låtsas vara någon rik svensk bög okej du e bög men allvarligt talat du behöver inte tro du e svensk för de

2008-11-23 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0