Shoppa och få pengar tillbaka?

Godmorgon på er alla, sovit gott!?

Avslutade gårdagen med shopping och påbörjar denna med shopping. Var inne på Uppercut.se och köpte underkläder. Dom har mig ett jävla stort urval så det tog ju sin tid haha, fast ändå bra att de finns så många varumärken på en och samma sida. Anyway, blev ett 2-pack boxershorts från Björn Borg åt mig och sedan ett par Björn Borg boxershorts åt min lillebror också som han kan få i julklapp, snällt va?

Skillnad från annan shopping var att jag för första gången shoppade via Market2Member som är en sida som man först blir medlem på. Sedan så handlar man via dom på massvis av olika web-shoppar och får sedan tillbaka pengar! Låter säkert asskummt men det funkar, jag har ju nyss provat det. Man får 10% tillbaka av allt det man shoppar via deras sida. Så bara att registrera sig och bli medlem, vem vill inte få pengar för att shoppa haha?


Mina underkläder, snygga va? =D


Lillebrors underkläder som jag köpte åt han.

Kommentarer
Postat av: gg

måste verkligen ha stor balle den rosa

2008-11-28 @ 14:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0