Skitvackra ögon

Nu är jag hemma första gången idag sen 8-9 på morgonen, vart med underbara vänner hela dagen och gjort diverse saker. Var ju i stan med några vänner och min syster. Tycker det är jättekul att kunna gå på stan med min syster och se att hon trivs med mina vänner och har kul med dom, mycket roligare med en sådan relation än att man ska ses en gång om dagen och då vid matbordet lixom. Sen har jag vart hos Ted tillsammans med Amanda. Vi sminkade oss och gjorde inte så mycket mer, låg i sängen myste lite.

Hemmafest blev det inte, vid 23tiden åkte vi in mot stan för att fika och därefter satte vi oss på gay-baren Torget och drack lite cider. Jag och min älskling Sofie satt där med Daniel och hans senaste ragg Julius som var bland det snyggaste jag sett. Han hade skitvackra ögon och det var helt galet, självklart har min kompis Daniel redan paxat honom då så nu kan jag glömma den killen. Typiskt, får gå på jakt imorgon tror jag.

Jag satte på mig en keps idag för första gången på flera år.
God damn i loved it alltså, riktig tuffing ju! Haha.

Slutpratat för mig, godnatt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: malin

gillar din blogg! =)

du får mer än gärna titta in i min blogg =/ har problem med fantasin, hjälp mig med att dela med dig av din fantasi, snälla! du förstår om du läser mitt senaste inlägg, åh.. hade verkligen uppskattat det! kram!

2008-11-08 @ 02:12:10
URL: http://mermalin.blogg.se/
Postat av: jenilita lottar ut en guess väska

Gud va snygg kepsen var!!! taskig kompis du har som inte delar med sej:P va tycker du om min nya design? e den inte alldelles, alldelles UNDERBAR!

hihi ha en bra helg

2008-11-08 @ 03:26:25
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Sanna

Du passar i keps som fan! (=

2008-11-08 @ 15:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0