Vinn min dator!

Äntligen är den här, verkligen äntligen! Min alldeles egna blogg-dator som jag kan blogga exakt vartifrån jag nu vill med. Kommer ha med den till stan, skolan, ja överallt! Tack vare MSN.se har jag även fått chansen att designa den. Eftersom att det ska vara min blogg-dator så såg jag till att använda samma bild/färg som finns här på bloggen. Så nu vet alla att det är Gaybloggaren som är i farten när dom ser världens snyggaste rosa bärbara data!

Det jag är glad över också är att datorn innehåller Windows som är mycket bättre än Linux som man annars får när man köper den. Windows innehåller massa olika program som gör det mycket enklare att blogga, och självklart en massa andra roliga saker som man kan göra med en dator.

 

Vill ni vinna en exakt likadan data med er egna design på som ni får göra?
Klicka då på
denna länk och så får vi hoppas att du vinner!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Den var skit snygg ju! :D

2008-11-28 @ 16:24:34
Postat av: jessica

Hoppas att du vinner! ;D

2008-11-30 @ 01:07:05
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Linus Karlsson

Skulle blir nöjd om du förklarade varför Windows är bättre än Linux.

2008-11-30 @ 18:30:47
Postat av: buddy jesus

"Windows innehåller massa olika program som gör det mycket enklare att blogga"



Kommer de förinstallerade med den där datorn?

2008-12-01 @ 23:29:38
URL: http://mikrofoncaught.blogspot.com
Postat av: muslim forever

asså jävlaa akrouutti och jävla bögggg

akrouti betyder typ bög eller knulare :P din jävla akrotttt

2009-02-06 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0