bita i öron?

Jag har sett på nödlarmet, hela världen får ta och stanna just nu för jag hittar inte min digitalkamera. Jag minns att jag hade den på fiket innan jag åkte hem och tog en bild på det jag drack, och innan vi gick vi kollade vi allt som låg på bordet och ingenting var kvarglömt, en av tjejerna sa faktiskt extra "kolla så vi inte glömt något nu" och det hade vi inte. Jag är väldigt stressad och glömsk ibland så jag kan ha lagt den här hemma när jag kom hem och glömt det, men hittar den fasiken inte, och den är inte i väskan heller. Gud hur ska jag överleva detta? Jag sa senast igår att dagen då min kamera försvinner går jorden under, ska jag bjuda bloggen på halvtaskiga bilder från min mobilkamera eller vadå?

Ayah, inget man kan göra åt saken om den nu är kvarglömd någonstans. Jag har i alla fall kört riktigt hårt ikväll. Jag har fikat 3 gåner idag. Först på Sandys, sedan på Espresso House och efter det ett ställe på Söder som jag inte kan namnet på. Mycket olika trevligt folk och goda drycker som det blivit för mycket av, min mage bubblar haha.

Men ni, en av tjejerna från sista fikan var jag livrädd av. När hon gick ut och rökte fick jag veta att hon kan bli riktigt agressiv för minsta lilla, och att hon faktiskt bitit av örat på en nazist. Seriöst? Bitit av örat på någon? Jag vågade inte ens titta på bruden, tänk om hon hade fått ett utbrott och bitit av mitt öra? Jösses amalia säger jag bara alltså.

Nej nu måste jag leta efter kameran.
Och detta inlägg blir alltså utan bilder, snyft!

Kommentarer
Postat av: Johan

Aa ett liv utan digitalkamera vore rent utsagt katastrof! Skulle inte palla en dag utan min!

2008-10-12 @ 23:09:38
URL: http://iekstrom.blogspot.com
Postat av: ShockValue

Vart är bilderna från fikan?

2008-10-12 @ 23:33:21
URL: http://shockvalue.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas du hittar kameran! den kanske dyker upp =)

2008-10-12 @ 23:36:43
URL: http://jennyyk.blogg.se/
Postat av: Anonym

klockren tjej iof

2008-10-13 @ 00:31:20
Postat av: ...

fattar du inte att det var en av tjejerna som tog den?

2008-10-13 @ 17:56:23
Postat av: mamma

palla hahahahahahahah

2008-10-15 @ 11:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0