i skolan

Hejsan, nu är jag minsan i skolan. Har Information&Layout nu och ska göra en logga till Britney Spears. Har inte kommit så långt utan jag har bara gjort en enkel och liten skiss som jag ska arbeta mera med senare. Lektionen är snart slut och då är det en skön rast men sedan blir det lektion igen och då har vi coachtid, efter det blir det UngFöretagsamhet och då blir det självklart en massa bloggande ;) Hörs senare! Och glöm inte att delta i tävlingen btw! Ska bli kul att se hur ni ritat mig sen haha.


Detta är alltså bara en skiss, hoppas ni förstår själva idén :)

Kommentarer
Postat av: Laura

vart kommer du ifrån? du e ju inte svensk iaf, även om du ser dig själv som svenne.. Kan du inte bara säga vilket land du e ifrån o puuunkt slut. Alla undrar ju, men vi får aldrig något svar?

2008-10-13 @ 13:38:02
Postat av: Luisa

Måste säga att ja diggar din blogg grymt myckeT!! ;)

2008-10-13 @ 14:52:15
URL: http://luisa.blogg.se/
Postat av: isabelle

vad är det för typsnitt på texten i loggan? :)

2008-10-13 @ 16:23:33
URL: http://saelis.blogg.se/
Postat av: Oo

Britney SPEARS ! love her , she is coming to sweden , Boka biljetter säger jag bara

2008-10-13 @ 18:51:57
Postat av: arv

heej, tycker du är jätte gullig! är också homo, vi kan väl träffas och knulla varandra i röven över en kopp kaffe? pussaaar ps älskar dina läppaar såå gulligaaa omgg!!

2008-10-14 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0