Ingen lust

Hejsan!
Dagens uppdatering blir nog den sämsta på länge. Blir väll detta inlägg och ett till lite senare för idag. Har ingen lust att blogga just nu, eller ingen motivation rättare sagt. Men jag vill tacka alla er gullungar som kommenterat och skrivit så fina saker till mig. Blev verkligen tårögd och rörd, ni är så himla fina alltså. Tusen pussar till er alla!

Vaknade så sent som klockan 2 idag. Käkade frukost och svarade på massvis med sms från mina vänner. Har pratat lite med mamma om igår och sedan hängt vid datan bara. Ska tag och fräscha upp mig lite snart för jag ska fika med mina närmsta vänner lite senare. Blir fiket i Gamla stan som vi alltid sitter på. Passar perfekt för en dag som denna med regn och grå himmel.

Skönast är att jag trodde jag skulle på intervju med en tidning idag men det är nästa torsdag. Så slipper tänka på det och fixa till mig extra osv. Känner inte för så mycket som har med bloggen just nu. Men det går väll över. Jag är stark, det vet jag ju! Hoppas att ni får en fin torsdagseftermiddag, vi hörs senare ikväll. Puss på er. Och tack igen för allt stöd.


Kommentarer
Postat av: hhh

Du är bäst Amir!

2008-10-30 @ 16:09:47
URL: http://hddas.blogg.se/
Postat av: Elov i Elov och Beny

Ey! Sjukt det som hänt! Hoppas du mår bättre och att motivationen kommer tillbaka snart! Det gör den ska du se! Vi ska göra vad vi kan för att muntra upp dig :D



Checka våran video så länge, hoppas du känner dig bättre efteråt!



kram från Elov & Beny





1LJ0i1DCM" rel="nofollow">http://se.youtube.com/watch?v=p1LJ0i1DCM



se.youtube.com / watch?v=p_1LJ0i1DCM

2008-10-30 @ 16:43:53
URL: http://www.myspace.com/elovbeny
Postat av: Daoud

Jag förstår dig helt! Man orkar inte göra saker när man drabbas av sådana skärrade saker. Man vågar knappt dra ut för att man tror att någon står och väntar på en vid varje gatuhörn!



Kolla gärna in min nya blogg! Jag är en 17-årig kille som bloggar om allt och inget! Www.allaboutd.blogg.se!!



Mvh Daoud

2008-10-30 @ 16:47:24
URL: http://allaboutd.blogg.se/
Postat av: Emelie

du är så himla bra :) älskar din blogg<3 fortsätt med det du gör :) ha det bra pusspuss

2008-10-30 @ 18:13:32
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: anonym

du är nog en av de människor som verkar mest äkta av de som skriver bloggar idag, du verkar så stark. jag önskar jag hade din styrka, att orka prata om sånt som är jobbigt.

Jag har själv varit med om något hemskt, att bli våldtagen. har känt att det varit mitt egna fel, så jag hade alkohol i kroppen. Önskar jag kunde tänka som dig, att det inte är ens egna fel om någon attackerar en. Ville egentligen bara säga, du verkar vara en superstark person som klarar dig i alla lägen.

Lycka till

2008-10-30 @ 19:59:00
Postat av: Emil

aa ja förstår precis hur du känner..

om du vill prata ut och känner dig nedlåten och dyster så finns jag här för dig. Besök min blogg

iwoulddieforlidman.blogg.se

2008-10-30 @ 20:16:37
Postat av: Anna

Vi vet med att du är stark ska du veta, de finns nog inte nånting du inte fixar!

2008-10-31 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0