jag vet vad jag är

God morgon, sitter i skolan nu och var faktiskt först i skolan av alla i klassen. Tro det eller ej! Vet inte varför men på tunnelbanan så kom jag att tänka på en sak som en tjejkompis sa till mig förut. Jag har mestadels tjejkompis, jag samlar på dom, med andra ord är jag en Womanizer ju!

Britney gjorde mig till Amir-bitch, och nu en Womanizer, helt underbart ju ;)


Kanske mig Britney ska jaga?

Jag har precis visat min design från Spotlife till min lärare för att höra hans åsikt. Den fräcka jäkeln totalsågade den haha, snacka om att han är lost! Jag är nöjd med min design och om någon annan inte gillar den så synd. Min blogg blir rosa, gay och Amir, och jävligt snygg ska ni veta ;) Btw, ni är har väll inte missat min tävling som pågår tills på torsdag denna vecka?

Kommentarer
Postat av: jenny

godmorgon amir :)

2008-10-20 @ 09:12:49
URL: http://jnyyy.blogg.se/
Postat av: Johan

"Rosa, gay och Amir", haha, så jävla klockrent :)

2008-10-20 @ 09:46:49
URL: http://iekstrom.blogspot.com
Postat av: emelie

Fan vad du är grym, fan,fan, fan! Amir du är alltid så jävla klockren, dygnet runt 24/7 !!! och allt du gör här, gör du helhjärtat! fattar inte att du är så öppen och givmild och delar med dig om dina erfaenheter! jag tror att med en blogg som sådan, där man öppet talar om homosexuellt kommer flera att våga stå för sin sexuellaläggning. Fan vad grym du är amir!!

2008-10-20 @ 16:21:47
Postat av: marie

Nice blogg du har ;)

låten gör en verkligen bästa humör! och att hon kommer till sverige, underbart :D

2008-10-20 @ 16:49:50
Postat av: Nicole

Hej hej, första gången jag är här, men har varit här i snart 1 timme (bra att det finns barnprogram till barnen).



Jag blir så varm ända in i själen när jag läser din ärlighet och öppenhet. Det är unga killar som dig som banar väg för andra att våga komma ut och vara stolta över sig själva.



Min gudfar är en av orginaldansarna i After Dark så jag har växt upp i gayvärlden med allt vad det innebär och har erfarat hur svårt det är att vara gay, stolt och öppen med det.



Keep up the good work!

Du har nu en till stammis!! =)

Kraaaaaaam

2008-10-20 @ 16:57:12
URL: http://sybubblan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes yoy are THE WOMANIZER Amir.

De tänkte nog på dig när de skrev låten, vilka det nu var haha...

2008-10-20 @ 17:02:25
Postat av: R M

Trevligt. :)

2008-10-20 @ 18:20:12
URL: http://recenseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0