klubb g

God morgon alla vakna. Idag vaknade jag av att mamma kom in och väckte mig. Hon sa att mina läsare ville veta hur det var igår och att jag har ett ansvar, haha. Det var i alla fall toppenkul igår på Klubb G. Kvällens bästa var såklart när jag, Sofie & Mattias stod uppe på scenen och dansa till Britneys låt Womanizer, fan vad vi ägde hela stället. Självklart var det ingen mindre än jag själv som önskat fram den låten.

Innan vi åkte hem blev det självfallet lite fyllekäk på McDonalds i Slussen och därefter tog jag min sista nattbussresa hem från en utekväll. Kommer i fortsättningen att ta taxi. Seriöst, 90% av killarna på bussen tittade på mig, samtidigt! Seriöst det är 2008 vart har folk varit egentligen? Det värsta var 2 utländska killar framför mig (nivet med 96-jeans och "bling-bling"), dom satt och smsa varandra. Den första skrev "titta största bögen bakom, ska vi....". Jag blev livrädd och ringde Sofie som fick vara sällskap tills jag klivit av bussen. Man vet aldrig vad sånnadär typer kan vara kapabla till, av det man sett och hört blir man ju inte förvånad för fem öre längre.

Här kommer i alla fall bilder från en toppenkväll. Supernöjd!


"Nej jag är inte alls full"


Sofie och Mattias!


Smaskens, haha.


Tjejen som gjort sveriges bästa parodi på BlondinBella, så cool! Sök på youtube.


Vadå? Trodde ni jag var bög eller?


Daniel och Sofie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men orka skriva utländksa? vf ine bara skriva två killar.. du förstör för alla andra utlänningar inklusiv dig sj när dsy skriver så då får ignoranta suedis för sig massa .. idiot.

2008-10-11 @ 12:16:13
Postat av: Anonym

"sånadär typer" vad fan är du för generaliserande idiot? Så deras kläder och smyckesval utgör vad dem är "kapabla" till? Hur kan du ens veta vad dom skrev till varandra på sms? "Ska vi.." kanske bara betydde "ska vi driva med honom?" för det vet jag att jag att det är vanligt att killar gör med superduper fjollor.

Fan ryck upp dig! Vilken jävla paranoia

2008-10-11 @ 12:17:58
Postat av: sandra

hej vill du få gratis pengar genom att samla lite poäng :)? när du fått ihop 200kr får du ta ut dom! inte dumt va :)? när du registrerar dig får du även 5kr, lycka till, kram http://pengargratis.se/?r=1460

2008-10-11 @ 12:27:32
Postat av: Ellis

Har du hört Hani - Wait forever på NRJ som spelas som VECKANS SMASH HIT?

Vad tycker du om den?



http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=75320664

2008-10-11 @ 12:30:09
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Misslyyckad´

haha vad skön din morsa är !

2008-10-11 @ 12:30:18
URL: http://misslyyckaad.blogg.se/
Postat av: tessi

Ibland när jag läser din blogg kan jag känna att du är väldigt osäker och att du tar ut det som aggression.Ibland nästan hatisk och också att du är lite förmer för att du är öppen homosexuell.Jag vet inte, jag tycker inte du är speciellt cool eller skön eler nåt jag tycker du bara verkar bortskämd och en hårdsminkad ytlig fjortis,det är iaf hur du framställer dig i bloggen för mig.

Jag tycker du bör tona ner dig själv och ha en snällare ton, jag tror ärligt att du skulle tjäna på det.

Och misstolka mig inte, Jag har absolut inget emot homosexuella och jag känner inte dig heller, så därför kan jag inte döma dig helt och hållet, däremot har jag fått mig en uppfattning efter bloggen.

ha en fortsatt trevlig helg!

MVH

tess

2008-10-11 @ 12:38:10
Postat av: Ajlin

Du tycks ju själv vara minst lika full av fördomar som andra människor. Snacka om att kasta sten i glashus.

2008-10-11 @ 12:43:22
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag är så trött på fördommsfulla människor. :(



Men! Är det lungt om jag lägger till dig på bdb? :)

2008-10-11 @ 13:02:15
URL: http://findinghome.blogg.se/
Postat av: Bella

tyvärr fattar jag inte heller på dagens samhälle varför kan man inte få vara den man är? Att vara homosexuell är nada nu för tiden och jag fattar inte varför alla skall glo eller bli så chokade. vissa lver inte på 2000-talet.

men keep on going.



Fan vad skönt att Britney är tillbaks (nu får vi vänta på en underbar konsert) skall se om jag hittar min bild sen jag träffade henne för många år sedan.



//Puzzzzzzzzz

2008-10-11 @ 13:20:51
URL: http://vaniljmousse.blogg.se/
Postat av: Peellan

Vaad ska man söka på på youtube? :)

2008-10-11 @ 13:30:33
URL: http://peelllaan.blogg.se/
Postat av: Caroline Elisabeth

Kul att höra att du hade det trevligt! :)

2008-10-11 @ 13:40:17
URL: http://www.metrobloggen.se/carrobarros
Postat av: jenny

du skulle ju bara stå upp för att du va homosexuell! Jag tror du ahde kunnat slå ner dom hihi :D

2008-10-11 @ 13:43:53
URL: http://jenny89bengtsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

du tror verkligen att varje gång en kille tittar på dig så är det för att du är bög... så är nog inte fallet.

och ska vi kunna få stopp på fördomarna mot homosexuella så kanske man inte ska ha fördomar mot andra folkgrupper (typ bling-bling killarna...

2008-10-11 @ 13:51:42
Postat av: Linnea

men palla dem , har de aldrig sett en bög typ?

2008-10-11 @ 16:53:02
Postat av: Jaana

Hello :) Tänkte bara om de utländska killarna att det finns ett namn för dom, de kallas DT, de är den typen som har bling bling, 96-jeans, slingor, massa vax i håret, ofta tandsmycken och gummisnoddar utanför jeansen. Har de 2 eller fler av de sakerna jag räknat upp så har du en tvättäkta DT framför dig :) tänker inte skriva vad DT betyder för då kommer jag göra massor med människor upprörda (det är INGET rasistiskt) :) men tro mig, DT kallas de :D

2008-10-11 @ 17:03:01
URL: http://mizzj.blogg.se/
Postat av: Anonym

De har fördomar mot dig och du mot dem hahaha...

2008-10-11 @ 18:06:24
Postat av: Sofie

nu tror jag verkligen inte att Amir tror att varje gång en kille tittar på honom så är det för han är bög, men jag har märkt hur ODISKRETA människor är när de ser honom på stan och då skrattar man mest åt det men tänk att du går själv och ett killgäng börjar glo klart som fasiken att du skulle känna dig utsatt då du är 1 mot flera. Jag tycker ni inte har någon rätt att betee er som ni gör i era kommentarer för ni verkar inte förstå. I dagens samhälle är det accepterat av många att vara homusexuell men den minoritet som är emot det känns rätt hotfull om man nu lyssnar på allt som händer med misshandel osv..



Tänk er för innan ni attacerar, tänk er in i hans situation ffs!



(Puss mitt hjärta, fika imorgon tycker jag <3)

2008-10-11 @ 18:55:44
Postat av: Alisa

ssså du är så full av fördomar mot utländska människor. Kunde du inte bara skriva två killar utan va det tvunget att lägga in utländska.? Sedan tycker jag att man inte ska ha fördomar mot någon för mig är homusexuella okej utländska okej ja you name it. Men tänk på vad du skriver nästa gång. Jag gillde verkligen din blogg men nu efter detta så tänker jag inte läsa den, ja du fattar nog varför. Och sedan lider du av dåligt självförtroende eftersom du skrev att de tittade på dig. ja det kanske inte var på grund av att du är gay det kan vara något annat som tillexempel ditt utsmetade smink;) tänk på det ja nu ska jag passa på att önska alla en trevlig helg:D

2008-10-11 @ 22:55:59
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: denise

Fick syn på dig i min kusin Teds mobil idag och fick reda på att ni kände varandra, ser också att du känner Daniel. Haha ;)

2008-10-12 @ 00:55:04
URL: http://danajs.blogg.se/
Postat av: Lisen

Återigen går alla på det som provoceras fram i bloggar...haha fett dumma ni e´...





2008-10-12 @ 01:34:49
Postat av: anki

ursäkta mig jag gillar din blogg men queenie? umgås du med henne så blir jag BESVIKEN!

2008-10-12 @ 04:56:16
URL: http://ankiis.blogg.se/
Postat av: NAAAAAAAAAA

vad tycker du om att blondinbella slutat blogga?

2008-10-12 @ 15:58:08
Postat av: Erika

hon som gjorde parodi på BlondinBella :P har hon vart med i nåt tv program eller är hon bara djävligt lik xD?

2008-10-12 @ 21:06:25
URL: http://somgravitation.blogg.se/
Postat av: Anonym

queenie av alla människor? seriöst inte kan väl du hänga med väsbyfjortisar?:( njeeeetski!

2008-10-13 @ 00:10:13
Postat av: Linnea

Faan vad kul att ni hade roligt!! Synd att jag inte kunde vara med längre :/ <3

2008-10-13 @ 01:10:10
URL: http://yoggy.blogg.se/
Postat av: QUEENIEQUEENIE

HAHAHAH jag dör.

vilka fan är ni lixom? "ankii?" hur kan du ens mitt namn. jag har aldrig sett ditt tryne förut så varför ska du bli besviken på amir ifall han skulle umgås med mig. & till den anonyma tönten: jag har inte varit i väsby på ett år snart, vad vill du? :S

2008-10-23 @ 17:29:27
URL: http://metrobloggen.se/queenie
Postat av: Anonym

vadå skämmas för att umgås med queenie bara för att hon har 40 mer vänner än vad ni har. Ni känner säkert inte ens henne.

2008-10-23 @ 17:48:09
Postat av: normal

SOS! Kan Sofie banta och tvätta ansiktet TACK!

2009-02-27 @ 12:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0