Ska färga håret, äntligen.

Tja! Nu är jag hemma hos Ted efter en vända på stan och en snabb tur hem till mig efter. Gick bra hos polisen förutom att hon som jag talade med inte verkade vara på min sida. Hon fick det att låta som att jag fick skylla mig själv bara för att jag inte hade blåmärken/skador som bevis, och som att jag var helt dum i huvudet som inte hade anmält det direkt utan väntat en, bara en dag. Alla vågar inte ta tag i såkan, vissa vill kanske glömma det och gå vidare, jag tycker att jag är jättebra som anmäler saken och att vänta en dag är det inte något som helst fel med.

Efter besöket hos polisen blev det lunch, shopping och sedan fikade. Var en vända inne på Buttericks för att leta halloween outfit men de hade inte så mycket att bjuda på. Låter konstigt att säga så om Buttericks som kanske borde ha allt, men alla slags djävulshorn var gjorde för barn och skulle knappast få plats på mitt gigantiska huvud, big brain you know huh ;)

Nu är jag som sagt hemma hos Ted och vi har bestämt oss för att skippa festandet ikväll utan spar oss till imorgon. Vi ska bjuda hit lite skönt folk och ha en mysig filmkväll. Godis, läsk och skräckfilm, det måste ju bli jättemysigt!? Vi ska även färga mitt hår nu!

Vilken färg tror det ni blir? Grr vad jag väntat på det ett tag nu!

Kommentarer
Postat av: "den blonda lilla irriterande saken"

Omfg, jag var på byttericks idag, hallå shit tänk om vi var där samtdigt, och jag missade dej :o

oh noo!

2008-10-31 @ 17:43:36
URL: http://crackmonkeyhoe.blogg.se/
Postat av: tam

du är modig!

lycka till

2008-10-31 @ 17:57:38
Postat av: Darling

Det där med att misshandla folk pga av deras sexuella läggning gör mej så jävla-piss-helvetes-fitt-förbannad att det egentligen inte går att beskriva med ord. Klart som i helvete att du ska anmäla det. Ingen ska komma undan med sådant skit. Min mammas kollegas brorsa blev i somras mördad ute på öppen gata pga hans homosexualitet. Mördad, ihjälslagen!

2008-10-31 @ 18:24:47
URL: http://www.killmydarlings.devote.se
Postat av: Helens

Jag tycker det är bra att du anmäler honom. Och även fast du inte fick några synliga skador så är det ju inte ditt fel.

Hoppas det blir bättre i alla fall och att du får en trevlig kväll. :)

2008-10-31 @ 18:25:10
URL: http://hpettersson.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej ja har precis börjat läsa din blogg och ja gillar den skarpt behövde bara säga de först ;)



Sen tyckte ja själv att de var väldigt starkt av dig att anmäla, de ska absolut inte spela någon roll om skadorna är synliga eller inte, man vet ju vad man har varit med om. Jag blev utsatt för en våldtäkt som ej är anmäld för att de va ingen som trodde på mig. De var inget våld inblandat så de är klart att jag inte hade några skador som kunde synas eftersom jag var medvetslös.

Men tycker du värkar vara jävligt skön som står för den du är fortsätt med de ;)

Hoppas du får en super kväll ha de bäst!!

2008-10-31 @ 19:20:57
URL: http://mhmhedlund.blogg.se/
Postat av: sofia

jävla poliskärring.

hatar poliser.



stå på dig

2008-10-31 @ 19:49:29
Postat av: arielle

Jätte fin hårfärg :) du nämde ju inte ens mig! jag som bjöd på chips och allt! :)

2008-10-31 @ 22:56:37
Postat av: Denice

blont?

2008-11-01 @ 12:53:41
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0