God morgon!

God morgon! Idag är jag uppe i tid men kommer ändå inte iväg till skolans första lektion. Jag ska förbi tandställningsregleringen och bara göra en koll att mina tänder ser bra ut. Har meddelat detta till skolan så vore konstigt om jag får ogiltig frånvaro för det, är ju inte mitt fel att jag har snyggare tänder än lärarna på skolan?

Anyway, har använt min nya fön samt plattat håret så idag behöver jag ingen sunkig luva på huvudet. Lägger kanske på lite smink också innan jag springer till bussen. Är faktiskt ganska pigg så varför inte? Nej vänta jag kan ju inte sminka mig, för på mina vimmelbilder så ser man ju alla mina puderkakor som någon random bloggare skrev om mig haha. Bara för att den snubben kör på H&M puder som får honom att se ut som en giraff i ansiktet? Nej juste han såg ju ut som 40+ och då brukar man nog vara naturligt fläckig. Grr nu ska jag vara snäll idag, nejmen jag ser faktiskt bra ut när jag sminkar mig, det säger alla. Har aldrig någon ful rand längs halsen och det blir aldrig fläckigt. Jag är skillad fan, det är ju gaybloggarn vi talar om!! Ah gud, humöret är för bra idag, dags att tagga ner Amir. Men vi hörs anyway senare, jag bloggar från skolan! Adios lovers!


När mitt hår väl är rakt så älskar jag det.

Kommentarer
Postat av: Andrea

Gormorgon :)

2008-10-21 @ 09:40:10
URL: http://andreaaggestal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggare tänder än lärarna haha

2008-10-21 @ 10:04:03
Postat av: Anonym

villket land kommer du i från , förutom svergie =)

2008-10-21 @ 17:15:25
Postat av: Sarah

Tror inte att jag har kommenterat förrut även om jag har läst din blogg rätt länge..



Jag ÄLSKAR din blogg. Du är så jävla härlig! :D

2008-10-21 @ 17:32:32
Postat av: emma

du har en sjukt go blogg..!

2009-10-15 @ 19:06:07
URL: http://absolutemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0