Min kväll

Hej igen!
Kom precis hem från en helkväll på stan. Har blivit många samtal och sms idag kan jag lova. Har även talat med både Aftonbladet och Metro via telefonen och förklarat hela händelsen för dom och vad jag tror det kommer leda till, hur min blogg kommer påverkas osv. Är riktigt torr i halsen nu känner jag haha.

Mina vänner var i alla fall änglar. Alla kramades som fan och var jätte puttenuttiga när vi möttes upp. Jag har verkligen fina vänner. Vi fikade, käkade middag och fikade igen inne i stan, här snålar vi inte på pengar må jag lova. Det kostar faktiskt att ha höstlov och vara ledig från skolan. Man får ingen skolmat och man är inte hemma heller så allt som man annars får gratis får man betala själv. I alla fall jag, jag är rätt självständig. Visserligen får jag pengar från mina föräldrar, men det är ju jag som spenderar dom själv. Okej detdär lät dumt nu men det överlever vi.

Nu ska jag se på någon mysig film och krypa ner i sängen. Imorgon bitti när det av till polisstationen på Norrmalm. En vän ska följa med mig så att jag inte är ensam, det vill jag inte. Vi hörs imorgon igen. Kyss på er alla!

Bilder från igår!

Vissa känslor kan inte ändras, de finns och de stannar.
Ingen elak kommentar eller ett slagsmål kan ändra på det.
Jag är bög och det kommer jag alltid vara.
Hur fel det än låter för vissa, och hur det nu kan göra det?

Kommentarer
Postat av: Zara

Keep it up boy, we love you.

2008-10-30 @ 23:20:24
URL: http://intro.devote.se
Postat av: freja

Jag tycker verkligen att du ska skita i allt dumt som sägs,

Killen vill tydligen att du ska bli rädd och sluta skriva, men sluta inte!

För då gör du exakt som han vill, och slutar du så vet jag inte vad jag skulle ta mig till, jag ta me fan ÄLSKAR dig Amir!!!

Jag rekomendera din blogg till alla jag träffar, gamla som nya bekantskaper,

Typ "hej mitt namn är bert" och jag "okej, gå in på gaybloggen.com " :)

Jag länkar till dig på bloggen, och vill inte att du ska ändra dig någonting, forsätt vara den underbara och härliga killen du är!

För jag älskar dig!!!

Kommer snart till stockholm och då ska jag leta på varenda espressohouse efter dig! :)

Stå på dig och låt ingen/inget trycka ner dig!

För jag är stolt över att vara en beroende Amir-läsare :)

Du har fått mig att bli en starkare människa!

Nu vågar jag stå för den jag är!

Tack!

(Fick äntligen skrivit mitt första riktiga inlägg till dig :$)



Stooor kram från Freja

2008-10-30 @ 23:29:44
URL: http://frejachristina.blogg.se/
Postat av: Amanda

Att vara en del av regnbågsvärlden är speciellt på alla sätt och vis. Att bli uttittad på stan, ropad och spottad efter osv.. Men man ska tamejfan stå på sig! Det är ju en människas rättighet att vara sig själv.

Jag är i alla fall väldigt stolt över att vara en del av regnbågsvärlden, för det är så jag är.

Puss! <3 (Din blogg är toppen!)

2008-10-30 @ 23:36:20
URL: http://fairyfloss.devote.se
Postat av: Nor

SÖÖTA !

Keep the good work up Amir =)

Kram

2008-10-30 @ 23:40:52
URL: http://norlovley.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Du är en så vacker människa, både på utsidan och det jag uppfattat av din insida. Jag blir verkligen så ledsen att något sådant ska behöva hända dig!

Hoppas du fortsätter med bloggningen som tidigare ändå. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva för att "få dig att må bättre", för det vet jag att jag inte kan - jag är ju bara en läsare i mängden.

I alla fall, ta åt dig av mina ord: Du är så jävla mycket bättre än dem!

Kramar

2008-10-30 @ 23:56:40
URL: http://cassandralindblom.blogg.se/
Postat av: Eriika

Goood Amir.. Kämpa. Låt inte pojkarna trycka ner dig. Dom är bara svartsjuka för att du har blivit så grym! Och dom ska vara svartis på dig.. xD

Du är BÄST amir! Vi finns bakom dig.. Jag lovar att det finns massor bakom dig! Stå på dig grabben. Vi älskar dig!

2008-10-30 @ 23:59:26
Postat av: Eriika

Det var jag som skrev innan. men kan inte skriva min blogg..



Erikaaberg.blogg.se ;)

2008-10-31 @ 00:00:24
Postat av: salima

du e grym amir! kämpa på baby! vi måste ses när jag kmr hem från malmö igen!! :) puss

2008-10-31 @ 00:34:14
URL: http://sallylima.blogg.se/
Postat av: Vintage, Song, Books!

Du är så jävla bra, kan inte förstå hur du orkar skriva om vad som hände!

Är verkligen imponerad av dig, du är en förebild!

2008-10-31 @ 00:38:19
URL: http://dailyvsb.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Well, metro har redan hunnit publicera en artikel om det..

http://metro.se/se/article/2008/10/30/23/0920-45/index.xml

2008-10-31 @ 00:58:55
URL: http://rockgrodan.com
Postat av: britney fan

" rel="nofollow">http://ema.mtv.co.uk/vote/# be alla gå in här o rösta på britney i varje kategorii !!! HON SKA VINNA EN MASSA PRISER AMIR LÄÄÄNKA SIDAN!!!!!

2008-10-31 @ 02:36:26
Postat av: britney fan

" rel="nofollow">http://ema.mtv.co.uk/vote/# be alla gå in här o rösta på britney i varje kategorii !!! HON SKA VINNA EN MASSA PRISER AMIR LÄÄÄNKA SIDAN!!!!!

2008-10-31 @ 02:36:46
Postat av: linus



MUCH LOVE FROM SKÅNE BABY<3´<3<3

2008-10-31 @ 06:00:01
Postat av: Yvette

Hej Amir! Idioter(-na) gjorde det de gjorde kanske/också pga ditt ursprung. Hatbrott x 2 kanske? Du är som bekant inte bara homosexuell utan även invandrare vilket kan trigga igång nån som inte har huvudet på skaft. Om man säger så. Sen tycker jag det är tid att normalisera hbt-"rörelsen". Jag tror inte det är rätt sätt att gå till väga genom exempelvis Pride. Det är en mänsklig rättighet, och bör inte göras till något spektakel för strävan efter acceptans. Det behöver inte uppmärksammas som om det vore nån cirkus. Det gör det hela mer främmande. Det är tid att agera och leva som om det inte är något speciellt. Jag tycker inte det är en big deal och det ser jag som bra. Det är en del av mänskligheten, och har sedan urminnes tider varit det. Hoppas du förstår poängen!

2008-10-31 @ 07:33:56
Postat av: sumpan

älskling, jag hoppas att du repar dig snart! du är den absolut ödmjukaste människan jag någonsin stött på. KAN INTE VI BLI KOMPISAR?!

2008-10-31 @ 10:55:56
Postat av: Lotta

Jag blir så irriterad på människor med förutfattade meningar och som dess utom går och gör andra människor illa! Då spelar det ingen roll om det är fysiskt eller psykiskt! Usch.. Men hur som helst vill jag också säga att jag gillar din blogg, ska definitivt fortsätta läsa :)

2008-10-31 @ 18:56:44
URL: http://sommarlycka.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt att du står för vem du är!!! :D

2008-10-31 @ 20:01:04
URL: http://plommonpaj.blogg.se/
Postat av: Martina

Starkt gjort! Du är kung!

2008-11-14 @ 14:51:52
Postat av: Evelina

Du borde vara stolt att stå för det, men många killar är så himla omogna så då kallar alla för gay och bög. Jag tycker det är helt jävla fel! Stå för vem du är !

2009-08-28 @ 15:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0