dreggel

God morgon. Idag var det inte mysigt att vakna upp, jag har dregglat som ett riktigt vattenfall inatt kan jag lova er, inte alltför mysigt va? Nu till något roligt, idag kommer det numret av tidningen Piraja ut som innehåller en kärlek/sex-intervju med mig. Den finns i totalt 500 gymnasieskolor i Sverige så nu får ni springa runt i era skolor och kika ifall den finns där.

Idag har jag och en tjej från mitt UF-företag som drivs på skoltid bestämt att vi ska arbeta hemma, och det som återstår i skolan då är Digital bild där vi bara går igenom småsaker i photoshop som jag redan kan, och uppgiften vi jobbar med blev jag klar förra lektionen, så jag kan nog vara hemma idag utan minsta lilla ångest.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Bra blogg :) Läser varje dag

2008-09-19 @ 10:19:11
URL: http://sarahaxelssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du tycker tjejer är konstiga för att dom har flytningar så tycker jag att det är konstigt att killar blir bögar!!!! ditt fula fanskap

2008-09-19 @ 12:57:59
Postat av: Natteli

Men oss stackare som inte går i gymnasiet längre då som också e nyfikna? Får vi fortsätta vara nyfikna eller? :P

2008-09-19 @ 13:27:23
URL: http://flugovalpen.blogg.se/
Postat av: Anonym

få e du trilling med tom kaulitz oxå xD

2008-09-19 @ 15:22:02
Postat av: Angelica

Om vi inte har den på gymnasiet då, var hittar vi den då? ;p

2008-09-19 @ 15:46:11
URL: http://findinghome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0