lyckad dag

- Jätterolig lektion med min vän Michelle.
- Ska låna en systemkamera över helgen för ett uppdrag.
- Spotlife ringer i eftermiddag, de ska göra om min blogg.
- Bjuden på bloggmingel för "Sveriges bästa bloggare" enligt dom själva.
- Fest ikväll(?) eller en mysig fika med min vän Bettina.

Det som kommer först från listan nu är kameran. Jag och Michelle ska åka till Liljeholmen för att möta en vän till oss och det är hennes tuffa systemkamera som jag ska få låna, jättesnällt verkligen. Vi sätter oss säkert på något lunchställe och småsnackar ett kort tag innan vi alla skiljs åt. Sedan blir det antagligen hem och ta det lugnt för att se vad eftermiddagen sedan har att bjuda på. Men vi hörs senare, puss på er!


Kommentarer
Postat av: sanna

:)

2008-09-19 @ 16:39:19
URL: http://sannaknoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, vilka ska vara med på bloggmingel då?

2008-09-19 @ 19:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0