pinsamt

Nu är jag hemma igen efter en heldag med mina mysiga vänner. När vi satt hemma hos Louise så frågade hon om vi ville ha potatissoppa och då skojjade jag och sa att jag inte kunde äta det för att det är sådan mat de delar ut till dom hemlösa på plattan under nätterna. Senare när vi ska gå så frågar hennes mamma om vi inte ska stanna och äta, tror ni inte att Louise skriker "nej Amir vill inte ha din mat han säger att det är mat de hemlösa får på plattan". Jag trodde att jag skulle skämmas ihjäl, så galet pinsamt!

Nu blir det i alla fall mat. Fisk och potatis, vare sig de delar ut det på plattan eller inte, haha!

Kommentarer
Postat av: Ems

hahaha asså förlåt Amir, så Kuuuuuuuuuuuul det lät, haha jag skulle ju iof oxå skämma ihjäl mig men kul att höra iaf..^^

2008-09-29 @ 20:44:01
Postat av: Anonym

hahahah, pinsamt pinsamt.

2008-09-29 @ 21:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0