Del 1


- Hur får du sådant grymt självförtroende? Jag är imponerad.
Frågan är inte hur man kan ha bra självförtroende utan hur man kan ha dåligt? Alla människor borde veta sitt egna värde och lära sig att inte ta åt sig av meningslös "kritik". Jag vet vad jag är, vad jag kan och vad jag vill. Ingen annan har rättighet att trycka ner mig, det kommer aldrig att ske. Jag lovar.


- Hur lång är du?
184 cm skulle jag tippa på, rätt så lång?

- Känner många igen dig på stan!? Kommer dom fram?
Ja det är nog relativt många. Man försöker ju att koppla bort det men självklart ser jag ju varje gång jag är på stan att det är folk som viskar, pekar och gapar. Helt ärligt så är det väldigt roligt att se. Folk kan skrika "titta det är Amir" och peka med handen fastän jag går bara 2 meter ifrån dom. Man undrar liksom ifall dom tror att dom är osynliga haha. Ja folk brukar komma fram, skitgulligt av folk att dom vågar komma fram och säga fina saker, det värmer oerhört.

En jättesöt läsare av mig och Kissie kom fram igår!

Vad tycker du om Blondinbella?
Har träffat henne korta stunder några få gånger och hon verkar jättetrevlig. Så ballt att hon lyckats så stort med sin blogg. En riktigt förebild för oss alla bloggare eller hur?
 
- Vilka kläder tycker du är snyggast på tjejer?
Färgstark klänning, nakna ben, klackar och utsläppt hår!


- Vad tjänar du på din blogg?
Det har alltid varit väldigt olika men på senare tid har jag börjat utnyttja mitt namn allt mer så från och med denna månad kommer min månadslön att sluta på en femsiffrig summa, smaskigt.


- Ungefär hur många har du haft sex med?
Mer än fem och färre än 10.


- Älskar att du uppdaterar så ofta, vart får du inspiration ifrån?

Det är ni läsare som ger mig all inspiration. Utan all er underbara feedback skulle det ju inte vara lika roligt alls att blogga. När ni angagerar er och bryr er om mig och saker jag gör så vill jag ju mer än gärna bjuda på daglig och ofta uppdatering eftersom att ni gilla det.


- Hur många syskon har du och hur gamla är dem?
Syster snart 17, bröder 9 och 13.

Min söta syster Amina!


- Har du någon ovana?
I'm a smoker!
 
- Vill du gifta dig?
Jag har inte som ett mål att jag vill gifta mig men om min framtida partner vill gifta sig med mig så varför inte? Själv känner jag inte att jag behöver en ring och hundratals personer sittandes helt uttråkade på en träbänk i en ful kyrka för att kunna leva lycklig med min älskling. Aldrig riktigt förstått mig på varför folk vill gifta sig, är det inte rätt misslyckat om man inte kan bevisa sin kärlek på annat sätt än att utbyta ringar!?


- Varför umgås du inte med Ted längre?
Jag tror att vi är för olika han och jag.

- När upptäckte du att du var gay?
I början av 7an tror jag att jag började fundera på det men jag förnekade det för migsjälv och tror inte att jag började erkänna (för migsjälv) försän slutet av nian eller i början av 1an på gymnasiet.



- Har du någonsin ljugit i bloggen?
Nej! Eller kanske om något jätteprivat isf!?


- Vart kommer du ifrån?
Jag är svensk med tunisiskt påbrå!


- Var hittar man bögar? Vill ha en bögkompis!

Jag vet inte riktigt vad du söker men på gayklubbarna här i Stockholm så är det ju väldigt sköna människor som hänger och festar. Så du kanske bör hänga lite mer på gay-ställen och hooka upp med någon där haha. Annars finns gaycommunityt QX.


- Hur fixade du din dator?
Jag fick den gratis av ett företag och dom lät mig designa den också!

En bild på mitt ansikte och texten "Amir Akrouti" ovanför!

- Vem är ditt sämsta knull?
Han som tog min oskuld, han var pinsam ju haha, riktigt retard :)


- Varför vill du inte ha kontakt med din pappa?

Vi tappade kontakten när jag var 6-7 år och sedan dess har jag inte hört av honom försän för någon månad sen. Han skrev till mig via en av hans vänner på Facebook, sen skapade han en egen Facebook och skrev till mig, och nu har han addat mig på msn. Jag har ignorerat honom överallt. Jag har inga speciella minnen med honom och han har inte varit en pappa för mig så jag behöver knappast honom i mitt liv. Han är ju lika betydelsefull som en random uteliggare.

- Är det sant att du ska bleka ditt hår!?
L1+ Extreme blondering it will be ;)

Såhär såg det ut sist, blir ljusare denna gång.

- Skulle du vilja åka till Turkiet?
Ja varför inte? Jag var på semester där med min familj när jag var liten och det var ett jättemysigt land. Kanske inget ställe jag skulle vilja bosätta mig på men att åka dit 1-2 veckor är ju absolut inte fel. Minns dock att turkarna var galet otrevliga, ville man inte köpa något i deras butiker började dom skrika och gapa på turkiska haha.

- Vad tyckte du om Enköping?
Asmysig stad. Min mormor bor i Örsundsbro som inte ligger så långt därifrån så jag har vart i Enköping hur många gånger som helst varje år enda sedan jag föddes. Dom har en mysig liten bio och deras torg eller vad man vill kalla det är härligt på sommaren med en glass i hand. Har vart och badat på Bredsand också, det älskade jag och min syster kom jag ihåg.


Jag och killarna i Enköping!

- Varför umgås du inte med Kenza längre?

Jag kan inte träffa samma människor varje dag. Varför ni fått för er att hon och jag skulle bråkat bara för att vi inte ses dygnet runt vet jag inte. Men vi är i alla fall vänner och brukar höras då och då. That's it.

- Har du någon gång haft sex med en tjej?
Beror på vart gränsen för sex går hihi.

- Vad vill du bli i framtiden?

Som jag sagt förut så vill jag jobba med marknadsföring, verkar vara ett jätteroligt yrke och jag läser ju företagande/försäljning på gymnasiet nu ska jag kan ju en hel del inom ämnet. Fick ju MVG som slutbetyg i marknadsföringskursen om jag inte minns helt fel!? Det eller VG var det i alla fall, sjukt roligt ämne.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker du är SJUKT snygg i din hårfärg nu!

2009-04-09 @ 12:32:52
Postat av: Anonym

"Jag kan inte träffa samma människor varje dag." du umgås ju med kissie varje dag!

2009-04-09 @ 12:34:23
Postat av: Caroline Erlin

Intressanta svar

2009-04-09 @ 12:49:14
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Sofia

haha amir jag har bara läst din blogg i typ två dagar och jag tycker redan du är helgo. hehe mina vänner klagar på kissie och "krillebooi" men haha dom vet inte vad goa människor är, keep up the good work (Y) :D

2009-04-09 @ 12:55:25
URL: http://emeliessofia.blogg.se/
Postat av: sandra

man gifter sig inte i kyrkan bara för att ringar ska på fingret och man visar kärlek genom ringarna, utan för att de religösa vill bli ett par framför gud i hans hem.

2009-04-09 @ 13:04:42
Postat av: tjej .

sebbe är så jävla snygg! babyface liksom! rawr :*

2009-04-09 @ 13:11:01
Postat av: Sofia

Superbra svar på alla frågor tycker jag :)

2009-04-09 @ 13:13:01
URL: http://sliljeberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hejsan Amir! :) Vad andvänder du för bildredigerings program?

2009-04-09 @ 13:53:50
Postat av: SOFIA

DU E JU TOTALT DUM I HUVET! Gillade dig förut, nu tål jag dig inte! Kändisskapen har stigit dig åt huvudet!

Random uteliggare? DU e såååå störd, så du menar att du inte bryr dig om folk? Det e synd om bögar men inte uteliggare?



"Aldrig riktigt förstått mig på varför folk vill gifta sig, är det inte rätt misslyckat om man inte kan bevisa sin kärlek på annat sätt än att utbyta ringar!?"

Giftermål är så mycket mer än bara utbyte av ringar ditt sepe!



GÅ BAJSA PÅ DIG

2009-04-09 @ 13:57:40
Postat av: Anonym

HAHA SÅ HIMLA BRA JA DU UMGÅS JU MED DIN MOBBADE KISSIE VARJE DAG ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????++

2009-04-09 @ 14:59:53
Postat av: platinum blonde

Hej jag är en 17 tjej som följer din blogg varje dag trots att jag själv inte bloggar. Ville bara säga att det svaret du gav på 'varför vill du inte ha kontakt med din pappa?' var extremt klockrent! :) Jag har inte heller träffat min farsa sen jag var 6-7 år och...folk fattar ju inte att man inte vill ha kontakt sen! Varför skulle man liksom? Väldigt bra svar som sagt, keep up the good work å ha en bra dag Amir! :)

2009-04-09 @ 15:54:04
Postat av: jessica

hihi, bra svar däär :D:D











// J

2009-04-09 @ 16:18:37
URL: http://www.styjessica.devote.se
Postat av: E

- Har du någon gång haft sex med en tjej?

Beror på vart gränsen för sex går hihi.


Vad gjorde ni och vem var det med och när? ;) Är jätte nyfiken :P

2009-04-09 @ 17:31:32
Postat av: Kattis

Åh, vilken gullig tjej som ni träffade igår.

Hihi, det är min "onge"

Ha en skön kväll!

2009-04-09 @ 17:39:10
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: decembermirakel

- Har du någon gång haft sex med en tjej?

Beror på vart gränsen för sex går hihi.



hm, låter som du är bi ? (:

2009-04-09 @ 17:59:32
URL: http://decembermirakel.blogg.se/
Postat av: Anonym

fyfan vilka vidriga killar, inte du alltså utan dom som står brevid dig på kortet.

2009-04-09 @ 18:41:10
Postat av: Rebecca

Kul att du gillade våran lilla stad. Mysigt faktiskt på sommaren men ganska död oftast! :)

2009-04-09 @ 19:00:21
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Jossan

FRÅGA: Tycker du att det är pinsamt att vara gay? Tillexempel om du är ute på stan och alla vet att du är gay, är inte det pinsamt?

2009-04-09 @ 19:10:43
Postat av: Rebecca

Där är ju jag :)

Du och Kissie är jättesöta och snälla :)

2009-04-09 @ 19:39:20
URL: http://palmquiist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker att du passar riktigt bra i den hårfärg du har nu. Ser riktigt naturligt och fint ut.

2009-04-09 @ 20:54:07
Postat av: Anna

(Han är ju lika betydelsefull som en random uteliggare.) Fördomar gällande uteliggare?

2009-04-09 @ 21:44:13
Postat av: maya

Känns inte som du kommer svara på de här, men värt ett försök.. Vars har du köpt din jacka/tröja som du har på din header? Vill verkligen ha en sån eller en liknande : )

2009-04-09 @ 22:48:04
Postat av: linnea

omg han i mitten fy fan vad het! jag e kär :(

2009-04-10 @ 01:08:32
Postat av: mia

wow, hoppade in här för första gången och jag gillar hur du svarade på frågorna (y) enkelt, men ändå annorlunda och roligt. myys ^^



..och fan vad man läser ordet "fördomar" här i'm going nuts! :D

2009-04-10 @ 01:51:10
Postat av: Fanny Gillbjer

De där två enköpingskilarna känner jag inte igen! :P Trodde man visste vilka alla var i denna lilla stad.

Ha det fint

2009-04-10 @ 14:46:03
URL: http://fannygil.blogg.se/
Postat av: JoannaAmandaLo

Känner inte heller igen dem, Fanny. Haha.

2009-04-14 @ 20:14:00
URL: http://joannabr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du någonsin haft sex med en tjej ?

och kan du inte skriva ett inlägg om hur det var och vad ni gjorde ... hihi =)

2009-05-10 @ 11:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0