Följer med syster till frisören

Sitter med mitt nya silverschampo i håret och ska snart tvätta ur det och fixa mig. Ska möta upp min syster i stan snart och följa med henne till frisören. Bruden är alltid nojig när hon ska klippa sig så jag ska med och förklara hur dom ska klippa hennes hår så att det blir rätt. Kommer ihåg sist hon skulle klippa sig, då ville hon att dom skulle tunna ut och klippa upp, sen kom hon hem med exakt halva håret bortklippt haha så jävla kul. Nej denna gång ska det göras rätt! Ska förresten sminka mig idag tror jag, vet inte varför men bara sugen på att göra mig snygg idag.


Kommentarer
Postat av: Marija

Silverschampo har också varit min räddning. Så jäkla bra ;D Vart ju inte så sugen på att gå runt med gult hår ^^.

2009-04-21 @ 13:46:57
Postat av: Pao

hahaha lycka till

2009-04-21 @ 14:08:57
URL: http://telianen.blogg.se/
Postat av: Bella

Har du något tips på bra silverschampo?



kram (:

2009-04-21 @ 17:22:59
Postat av: HEJ

kan man som brunett använda silverschampo om man vill få något ljusar nyans i håret, eller är det bara för blondiner med gula inslag? :)

2009-04-21 @ 19:21:00
Postat av: Anonym

vad är det för silverschampo du använder? var det bra?

mitt från toni&guy hjälper inte, så tänkte att jag skulle prova något annat och se om det var bättre. ;)

2009-04-21 @ 21:05:02
Postat av: N A T H A L I E

joico har ett skit bra silver schampoo, you should try it!

2009-04-22 @ 10:08:48
URL: http://babyitsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0