Hemma nu igen!

Lite Britney info:
Biljettpris: 695 - 4500
Biljetterna släpps: 11 maj
Konserten är: 13 juli

Självklart kommer jag att stå längst fram <3

Är i alla fall hemma nu igen! Blev en lunch på Vapiano som vanligt, och sedan lite mys på bryggan i Gamla stan med en Café cooler. När jag kom hem nu så ringde jag mormor direkt och berättade om Britney för henne, hon blev skitglad för min skull och tyckte absolut att jag skulle gå, vilket jag iof hade gjort vadfan hon än tyckte haha. 13e juli kommer att bli ett minne för livet alltså. Jag ska få se Britney för 3e gången!



Kommentarer
Postat av: carro

ååh jag bara älskar is kaffe från 7 eleven

2009-05-25 @ 23:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0