Islamister vill döda Saad

Sådär ska vilken jävla kille som helst kunna säga. Men Saad är en kille som bor tillsammans med sin pojkvän här i Sverige. Nu på torsdag kan han bli utvisad och hemskickad till Irak igen där han antagligen inte kommer att leva länge till. Islamister har redan mördat hans homosexuella vänner och har både uppgifter och foto på Saad. Inser ni vad som händer om han blir utvisad till Irak? Fyfan vad hemskt, jag skulle aldrig vilja sätta min fot i ett sådant land, jag skulle inte betala en endaste krona för något där.

Tycker synd om folket som bor där och ska behöva bli representerade av ett sådant hemskt styre. Jag känner inte en utan flera irakiska personer och de är hur fina människor som helst, men de får stå ut med massa fördommar just för att idioter styr landet. Jag hoppas och ber verkligen för att Saad och andra homosexuella i samma sits inte blir hemmskickade till ett sådant land.


Kommentarer
Postat av: emily

Åh hemskt, man blir lessen när man läser ;(

2009-04-21 @ 18:45:37
URL: http://blondicious.blogg.se/
Postat av: bea

Det är helt sjukt! Så jävla hemskt.. Men hoppads verkligen att Sverige tar sitt ansvar nu och inte skickar tillbaka honom, Sverige måste föregå med gott exempel o visa att det är dom idioterna som har fel!

2009-04-21 @ 18:46:22
URL: http://allaboutbea.devote.se
Postat av: Anonym

det är rent förjävligt!

man får älska vem man vill!

2009-04-21 @ 18:56:52
Postat av: Berit

Jag känner faktiskt (även om jag inte är muslim) att jag måste in och rätta..

Irakier är speciella och alla islamer är inte likadana. Media får islam att framstå som så mycket värre än det är. Jag känner folk som har öppet homosexuellt förhållande som även deras släkt vet om som är muslimer.

Jag tänker så e.x. albaner som även dom är muslimer, men dom är inte ens i närheten av araberna..

Så dra icke alla över samma kant :)!

2009-04-21 @ 18:58:37
URL: http://beriits.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra att du inte generaliserar! :D själv är jag muslimsk tjej och trots att min religion är emot homosexualitet tycker jag att mörda ÄR FEL!!! Spelar ingen roll vilken läggning man har.. Fan det är alltid personligheten som räknas ju :S

Håller med, det är idioter som styr det landet... Det ska fan inte vara så! :S

2009-04-21 @ 19:02:21
Postat av: M A L I N

usch, det låter verkligen inte roligt :(



var det du som kommenterade hos mig innan förresten? i så fall hade du skrivit .se istället för .com så hittade inte hit först ;)



om det var du så tänkte jag fråga hur det funkar med att twittra från mobilen. går det med alla mobiler och är det lätt?

2009-04-21 @ 19:04:07
URL: http://www.malinh.com
Postat av: Anonym

du skulle aldrig sätta din fot i ett sådant land, du tror verkligen på riktigt nu att du är svensk, fyfan vad det är synd om dig, som om det inte skulle vart såifall du åkte ner till ditt hemland. idiot!



plus du liknar en av de araber från irak, färga ditt hår brunt igen lek inte swedi lilla bäg :)

2009-04-21 @ 19:04:18
Postat av: Shanna

Amir, sätt då inte foten i andra länder som t ex turkiet, egypten och bulgiarien heller. de gör minst lika mkt skit, om inte mer och mkt värre.

2009-04-21 @ 19:04:31
URL: http://shannaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

men kom igen du kan ju inte säga Islamister!?! jag e muslim o har vänner som e bögar o lebbar och vi e bra vänner ..... men dock finns det idioter som tycker att det e fel att vara kär i samma kör i såna länder och man kan inte säga att det e religionen..så man blir lite sur när du säger islamister...

2009-04-21 @ 19:04:50
Postat av: Anonym

Det är inte muslimer som gör ngt sådant. Koran o bibeln är skrivna på ungefär samma sätt, det står väll inte i bibel att man ska döda ngn pågrund av att de e homosexuella? Det är landet som har ngt imot homosexuella, antagligen deras egna regler. Men snälla döm inte en hel religon för ett lands handligar. Du skriver oftast om islam, läs på lite innan så får du se att islam inte är alls som de flesta tror. Islam är faktiskt jätte likt kristendomen och judendomen. Hel seriöst jag diggar dig och din blogg skit mkt. Men när du skriver så här och dömmer ut en religon när du själv säger att man inte ska ha fördommar så tycker jag att du rent ut sagt är ett pucko! Snälla läs på lite mer om islam innan du ger ut fel fakta. Jag menar folk som läser din blogg lär ju också få fördommar! Till Amir och alla andra okunninga: Läs SEN snacka.



Aja .. Peace, love and understanding

2009-04-21 @ 19:08:53
Postat av: yes

och sen klagar folk på israel, och säger att det är det hemskaste landet i världen. på tre veckor såg jag runt 5 homosexuella par gå hand i hand mitt i stan. det är mer än vad jag ser i sverige under ett år, och nu pratar vi om israel som ligger mitt i mellanöstern!

2009-04-21 @ 19:16:36
Postat av: tingeling

Helt jävla sinnessjukt..

/ En hetsätares dagbok



http://www.metrobloggen.se/enhetsataresdagbok

Postat av: soheilla

http://www.youtube.com/watch?v=mkyE7rBpxhU

2009-04-21 @ 19:19:11
Postat av: Anonym

Wow, Det där låter ju inte bra.

Synd om folk som inte vet vad ordet respekt betyder.

Man behöver inte älska, men inte fan ska man hata för det heller! Hoppas det löser sig för den killen och för alla andra i som någonsin hamnar i samma situation! Din blogg är guld värd.

2009-04-21 @ 19:24:31
Postat av: Jen

såg dig nyss på centralen, du e tjockare i verkligheten än på kort!

2009-04-21 @ 19:26:04
Postat av: Caroline Erlin

nej men fy.. jag hoppas verkligen att han får stanna i Sverige. Det är hemskt vilka idioter som styr överallt, vi i Sverige har rätt så tur.

2009-04-21 @ 19:26:41
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: Niki

helt hemskt asso !



föressten.. vad hände med dej o ted ?? är ni inte vänner längre :O??

2009-04-21 @ 19:43:25
Postat av: EVELINA DEN FINA

Jag blir så förbannad. Kärlek är kärlek. Förstår verkligen inte hur något så fint kan straffas? idioti! Diggar din blogg stenhårt Amir.

2009-04-21 @ 19:43:39
URL: http://eevi.blogg.se/
Postat av: Michellle

Gud vad hemskt!

Jag känner också en väldigt god vän som heter Samira och hon kan också bli utvisad till Irak där hon kommer säkert bli dödad av hennes pappa som är arg på hon och hennes mamma för dom bär slöja.

2009-04-21 @ 19:46:21
URL: http://naddi.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej usch!Fan vad hemskt! Hoppas han får stanna!

2009-04-21 @ 19:51:15
URL: http://gyllis.devote.se
Postat av: sophie

inte alla islamister är så. tänk hur du yttrar dig

2009-04-21 @ 19:51:47
Postat av: victoria

Usch så hemskt

2009-04-21 @ 19:57:05
URL: http://victoriaaaaa.blogg.se/
Postat av: mf

du har rätt.

2009-04-21 @ 20:02:57
Postat av: hannes

hemskt. fyfan.



Om migrationsverket vet om att han riskeras att dödas om han utvisas till irak kan de ju förfan inte skicka ut honom? Folk som har makt är idioter.

2009-04-21 @ 20:14:19
URL: http://powerpuffprinsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså orkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....de där landet skulle inte vilja att du skulle sätta din fot där heller så

2009-04-21 @ 20:19:46
Postat av: blablabla

heeej amir, sorry för det där som min kompis skickade om att iraq inte heller skulle vilja ha dig där, men jag tkr faktist att du har rätt=)

2009-04-21 @ 20:23:27
Postat av: Anonym

det heter muslimer...

2009-04-21 @ 20:39:14
Postat av: Sara

Hatar sånt där.

Varför ska man inte få älska vem man vill?

2009-04-21 @ 20:40:33
Postat av: Cassie

albaner har accpeterat fler människor som är homo..

det är inte ISLAMS fel utan människorna där nere i i irak och arabländerna deras kultur är sån sjukt att det ska gå över oss andra muslimer!

2009-04-21 @ 21:10:19
Postat av: Anonym

Kan du sluta och skylla på allting på islam. Ps. glöm inte att du är arab och du kommer alltid vara det oavsett vad som händer.

// Stolt iranier

2009-04-21 @ 21:35:17
Postat av: Anonym

fan ta de som kallar sig för muslimer, men hittar på egna regler!

2009-04-21 @ 22:04:01
Postat av: SOFIA

GÖR EN PROTESTLISTA OCH SKICKA IN TILL REGERINGEN! =)

2009-04-21 @ 23:02:00
Postat av: Maria

Ja det låter hemskt i medierna.

Migrationsverket GÖR utredningar, de FÅR INTE skicka någon vars liv VERKLIGEN är i fara.

Det är tyvärr inte alltid det vi får se som är sanningen.

2009-04-22 @ 08:33:45
URL: http://mrshearts.blogg.se/
Postat av: Ajlin

Jag gillar att du tänkt till här. Att du använder dig av ordet "islamister" och inte muslimer. Det är synd bara att din målgrupp tycks ha noll koll och inte fattar att muslimer är människor som följer islam och att islamister är extremister som vill döda homosexuella. ett poäng till dig, noll till dina läsare.

2009-04-22 @ 10:06:39
URL: http://ajlin.blogg.se/
Postat av: rojda

jag är kurd, och jag hatarrrrrrrrrrr islamer o muslimer, de gör till o me mamma ;P

asså dom e sjuka, speciellt shia muslimer

2009-04-22 @ 17:44:13
Postat av: Anonym

shit asså jag e från irak och alla irkier är inte cp skadade, asså inte heller muslimer, och du rojda, du e kurd asså det flesta är muslimer asså åk t kurdistan pch säg att du hatar muslimer så kommer dom slå sönder dig och det är rätt åt dig, kan alla lsuta dra alla över en kam asså

2009-04-22 @ 21:16:18
Postat av: Anonym

bra att han blir dödad, ingen religion tillåter bögar

2009-04-22 @ 21:30:08
Postat av: smartkilleamir?

man betalar inte med kronor i irak mongo

2009-04-23 @ 12:45:19
Postat av: Cristian

jag skrev ett inlägg angående det där häromdan.

Det är grymt tragiskt och jag tror att världen eventuellt måste få tummen ur arslet och börja acceptera. HBT finns överallt idag och det går inte att undvika "oss" liksom.



All kärlek är bra kärlek.

2009-04-23 @ 12:54:10
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt ärligt hatar jag gay people men det är inget jag skriker rakt ut och sånt , men fattar inte hur ni kan leva med er själv :S

2009-05-04 @ 19:40:17
Postat av: anonym

jagvet hur det är. Jag är tillsammans med en irakisk soldat som precis har fått sin sista varning om utvisning. Jag tror inte sverige inser vad dom skickar tillbaka honom till.

2009-05-05 @ 11:30:15
Postat av: Asha

Liksom, vad häder om man är homo?

Gud har gjort så och man har ju fan känslor o många har känslor för samma kön,så vad fan händer?

Vrf ska man liksom straffas bara för att man tkr om killar?

Liksom, jag fattar att dt finns människor som inte tkr om homo, men vad händer, det e ens egna problem inte den andras.

När ska folk fatta det?

det är helvete att man skickar tillbax en för att man är homo, vadå man är iallafall en människa!!

//ha en bra dag<3

Älskar din blogg<3=D

2009-05-10 @ 11:53:56
URL: http://ashaaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är muslim och tro mig när jag säger att alla muslimer är inte så, att man måste dödas pga vem man älskar. Att homosexualitet inte är tillåtet i flera religioner är vanligt. Men betyder det att deras rättigheter plötsligt försvinner? Varför blir homosexuella värre behandlad än mördare?

De är faktiskt helt sjukt!

2009-05-16 @ 20:40:11
Postat av: Lisaaaaaa

era idioter det är skillnad på islamister och islam ta reda på fakta först innan ni kommenterar

2009-05-23 @ 23:56:08
Postat av: jessica

för d första hela islam e skit okej?

shia muslimer SLÅR sig själva men påstår att sunni är värre

fortsätt att slå era kvinnor era äckliga muslimska människor





KRISTEN FOR LIFE!

2009-05-24 @ 17:07:49
Postat av: Anonym

albanerna är fan värre än araberna snakka inte skit.

2009-06-07 @ 02:41:57
Postat av: Anonym

fan jag blir så jävla irriterad. ni har ju ingen jävla aning. ni vet inget om islam, för om ni gjorde det så skulle ni förstå att ni har helt fel och att en äkta muslim aldrig skulle mörda en annan människa bara för att den var homosexuell. och varför skriver ni islamister, skriv män vill döda saad istället. för att faktumet att dom är muslimer spelar ju ingen roll. och om dom säger att dom vill döda honom för att att Allah vill det eller något så är dom idioter som använder det som ursäkt och gör så att alla svenskar och andra tror att alla muslimer är terrorister. man skulle tro att folk var mer smarta än att tro sånt som dom gör, men tydligen inte.

2009-06-13 @ 00:35:53
Postat av: Anonym

håller med den första som kommenterade , hon / han har rätt o ni borde läsa först o fatta för dt ni säger är ju inte ens sant för i helvete ;s

2009-06-21 @ 16:02:18
Postat av: Nazrin

Men shiiiit asså, läser de andra kommentarerna och ser att de flesta har skrivit saker som

"men vaddå, tror du att du är svensk eller?"

och "låtsas inte att du är svenne, jävla turk/kurd/arab!".

Amir föddes liksom i Sverige och en av hans föräldrar är utländsk? Jag är född i Turkiet men flyttade till Sverige med min familj när jag var två månader, så jag ser mig själv som framförallt svensk. Amir vägrar ju lixom inte säga att han har rötter utomlands? Gud, va trångsynta ni är...

2009-06-23 @ 15:04:51
Postat av: Natthaly

Min låtsasbror är bög och jag har en vän som jag väljer att kalla Mohammed. Han är från Syrien. Jag berättade för honom att min bror va bög och han rynka näsan, två dagar senare tog han upp diskussionen och förklarade sig såhär "Om min bror, pappa eller son skulle vara bög så skulle jag döda honom. Han har de bättre död, men jag skulle nog döda mig själv efteråt. Jag älskar min familj men om någon blir bög så dödar jag dom", FULLT ALLVARLIG. De blev en kuslig stämning i rummet och jag brusade upp och frågade om han va seriös, JAG skulle aldrig döda vare sig min bror, son eller pappa. Och allt han hade hade säga var "De är din åsikt, jag har min. Jag läser koranen, bibeln, vilket som. De är INTE okey att vara bög" .. Jag är rädd för min brors skull nu. Är de så de ska behöva vara ?

2009-07-10 @ 20:10:01
Postat av: terra

Så sorgligt ): .Vissa folk har sjunkit så himla lågt. Varför kan de inte bara låta andra vara som de vill? De behöver ju inte lägga sig i någon annans liv? Men som det är just nu var ju iallafall bättre än förr, för 100 år sen eller nåt fanns det ju inte homosexuella. Man får hoppas på det bästa.

2009-09-06 @ 19:21:15
URL: http://theresenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloggen borde stängas, bögar e ju fan vidrigt :S!!! barn förbjud asså

2009-10-10 @ 12:52:37
Postat av: irakier

hörru böög amir.. vilket land e du från? du e själv muslim din äckel sluta snacka skit om irak vi e inte sånna men de e nåra idiotiska terrorister som gör så dom kan va var som helst så håll din käft din bög. vem vill att du ska sätta din äckliga fot irak du smutsar ner det. om du gör det jag dödar dig. äckelbööög hoppas du blir hemskickad oxå hahahahhahahaha

2009-11-26 @ 04:04:23
Postat av: E

Fan vad bra vi har typ ändå (eller), jkag menar bättre än dom flesta länder. Här kan ju folk som är homo gifta sig! :P

2009-11-28 @ 21:07:08
URL: http://evelinahusak.blogg.se/
Postat av: NEGIIZ

Amir för det första så finns det ingen Gud som tycker Om BÖGAR!! så vem ber du till? vem hoppas du på ska rädda denna stackars människan? Islam liksom alla andra religioner tillåter inte bögar/ lebbar vad ni nu kallar det.. Och en sak jag inte fattar e ju för Helvete varför du bara tar upp islam? harru problem lr är du bara sjuk?



Och en sak ska du veta, de flesta som kommer från de islamiska länderna känner inte ens till bögar, för det är inte normalt hos de, när de kommer till europa, får de höra om det och utnyttjar det för att få stanna och få uppehållsstillstånd...



Men whatever Muslimer är överallt, och jag lovar diiig de tar aldrig slut om ni så försöker döda vartenda av de..



förresten e du ju uppvuxen här, du av alla borde veta att man inte snackar skit om andras religioner? spec muslimer lilla gumman, Folk gör ju vad helst för att hitta fel, men tyvärr så är islam dne perfekta! och såna som du tillåts inte av ngn vrf just hoppa på muslimer? är det för att du e rädd för de? lr verkligen skiiit skraaaj, det hoppas jag verkligen inte .. för muslimer HATAR bögar.. och akta dig för att snacka skit om de, man vet aldrig vad som förväntas bakom hörnen....



ISLAM ÄR FRED.. MAN FÅR VARKEN KALLA NGN FÖR SYNDARE LR DÖMA UT NGN FÖR DET, DET ÄR GUDS JOBB INTE NÅGON MÄNNISKAS JOBB. ÄR DU INTE MUSLIM, SÅ ÄR DU INTE MUSLIM, OCH DÅ KAN DU FRITT VARA BÖG, MEN ÄR DU MUSLIM KAN DU INTE VARA MUSLIM, DET ÄR SÅ DET FUNKAR.. DU ÄR JU BÖG, OCH VILL HELST INTE ATT FOLK SKA DÖMA DIG FÖR DET, HARRU INTE TÄNKT PÅ VAD MUSLIMERNA VILL DÅ, DE KANSKE INTE HELLER VILL BLI DÖMDA AV NGN BÖG SOM SNACKAR SKIT OM DE 24/7.



SÅ INNAN DU TRAKASSERAR MUSLIMERNA IGEN, BORDE DU TÄNKA TILL TWICE NÄSTA GÅNG VETJA!!!



P.S VARFÖR INTE TA UPP BÖGAR INOM, KRISTENDOMEN,JUDENDOMEN O ALLA ANDRA RELIGIONER SÅ VI FÅR VETA LITE OM DE OXÅÅÅ? :D



/ MUSLIM OCH STOLT

2009-11-30 @ 13:48:11
Postat av: ONLY GOD CAN JUDGE U!

ville bA säga ATT ISLAM HAR ABSOLUT INGET MED DET HÄR FUCKING INLÄGGET ATT GÖRA! VARFÖR LÄGGER DU BARA EN HEL FUCKING PROPAGANDA OM DET HELA. Islam har inget emot homosexualitet INGET!!!! Kristendom och andra religionerna har det. så varför ska du säga islamisterna? varför kunde du inte ba skriva dom där araberna i irak istället för o säga islam? läs på lite snälla, diggar din blogg men det här blev för mycke asså

2009-12-12 @ 16:31:52
Postat av: oskiiiiiiiimannen

fyfan va rätt, det är inte naturligt att vara homosexuell, det är mot naturen. fattar du inte det din vidriga kräk? inte mer än rätt.

Hoppas dom gör samma sak med dig

ler



Over and out!



Degen Degonsson

2009-12-19 @ 23:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0