Kissie är inte 10 år



Anonym frågar: Vad tycker Kissie om att du bytt till andra fjortisbloggaren?

Amir svarar: Vadå vad Kissie tycker? Vad finns det att tycka? Jag har känt Kissie i ett halvår och vi har kommit varandra väldigt nära. Hon vet vart hon har mig och ifall jag pratar med någon "konkurrent" till henne och träffar henne så är det inte så att min och Kissies vänskap påverkas? Jag tycker det är jättetråkigt att dom 2 inte verkar gilla varandra men det ska ju inte jag behöva påverkas av? Kissie har jag jätteroligt med och jag kan verkligen lita på henne, hon vet mycket om mig som inga andra vet, speciellt på kärleksfronten. När ni får det att låta som att det inte skulle gå att vara kompis med båda så blir jag faktiskt irriterad. Jag klarar av att ha mer än bara en vän faktiskt, tro det eller ej!

Kommentarer
Postat av: JOi

Nej så är det inte, man får bara ha max en vän per vecka.

2009-04-19 @ 18:25:25
URL: http://domkallarmigjoi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja vissst du kan ha flera än en vän! jag förstår hur du menar i ditt inlägg.



men om min bästa kompis typ och vi var jätte nära, så hade jag blivit as sur om hon blev kompis med mitt fiende! du ska ju fan vara på kissies sida!

2009-04-19 @ 18:26:05
Postat av: Anonym

Vän med en 14åring? Har ni mycket gemensamt också? Hahah

2009-04-19 @ 18:26:33
Postat av: Caroline Erlin

vilken larvig fråga

2009-04-19 @ 18:26:53
URL: http://carolineerlin.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Jaa .. man får ju tänka lite (; Kissie har nyss fyllt 18 , liksom vuxen . Lite mogen måste man väl vara (;

2009-04-19 @ 18:32:39
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Lara

din nya header är så jävla snygg! :))

2009-04-19 @ 18:56:06
URL: http://malibulaura.blogg.se/
Postat av: vilma

så sant som det är sagt! besök min blogg www.ladylay.blogg.se

2009-04-19 @ 19:06:30
URL: http://ladylay.blogg.se/
Postat av: barbie











SÄLJER KLÄDER I MIN BLOGG.





SPANA IN

















































www.psychedelique.blogg.se

2009-04-19 @ 19:09:52
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det är nog mer så att folk tycker att du är lite pinsam som beblandar dig med nån som Dessie som dessutom bara är 14 år. Men jag tycker iaf att det är bra att du står för vad du tycker o gör- även om jag inte kan förstå det. :-)

2009-04-19 @ 19:35:34
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Marri

Har du sätt vad Kissie har skrivit om detta inlägget på sin blogg?



Jag fattar inte hur du faktist kan umgås med henne! Hon verkar ju helt genom hemsk! Skämma ut dig sådär på sin egen blogg?! Det är just så en vän INTE ska göra, man ska ju respektera sina "vänners vänner". Mina vänner har också endel vänner jag ogillar men det nämner jag knappt!



Jag vet inte hur hon är IRL men det jag har sätt och läst i hennes blogg och så, så uppfattar jag henne som en skit dålig förebild, kass kompis, bitchig(på ett dåligt sätt), hon tror att hon är bäst och att alla, "fjortisar" får sin "inspiration" från henne och "härmar" henne. Så jag fattar absolut inte vad du ser hos henne... Sorry men kan du förklara?!



Jag gillar verkligen dig Amir. Du är äckta rakt igenom. Jag var bara tvungen att skriva vad jag tyckte. Hoppas att du tog dig tid att läsa allt och inte blir upprörd eller missuppfattade detta.

Ta hand om dig <3

2009-04-19 @ 21:11:09
Postat av: Anonym

Om du kollar "din vän" Kissies blogg så tycker hon inte riktigt likadant!

2009-04-19 @ 21:33:20
Postat av: amanda

varför ljuger du om att kissie tycker att det är okej??

2009-04-19 @ 21:37:21
URL: http://amandaolsn.blogg.se/
Postat av: ida

vem hade du varit med då?. nyfiken:P

2009-04-19 @ 21:54:11
Postat av: Anonym

shit.. allså dumpa kissie seriöst!? va omogen hon verkar vara, hur kan hon hänga ut dig i sin blogg sådär? jag menar, ja då är hon verkligen 10 år om hon blir sur för det där ? dessie (trots att hon är 14 och fyller 15) verkar vara hundra gånger mognare än vad kissie är (på vissa bitar) . det som också gör mig sjukt frustrerad är att kissie sitter och säger att alla "härmar" henne, när hon typ snott 1000 idéer från dollyblond OCH dessie dessutom! jag tycker du gör helt rätt i att umgås med dessie, för jag tycker hon verkar vara en as härlig tjej! Hon verkar vara helbitchig och dom enda gångerna hon är "snäll" är väl när hon får uppmärksamheten och fjäsk från andra "bloggläsare".



dessutom, älskar din blogg! jag vet att många andra också gör det.. och att kissie blir sur gör ju bara att hennes så kallade "rival" faktist vinner. även om det inte är någon tävling, så verkar det vara det för kissie! aja, ha en bra dag. ursäkta om jag la min frustration i en värdelös kommentar på din blogg.. hiho.

take care!

2009-04-19 @ 22:13:52
Postat av: Anonym

kollla vad hon har skrivit i sin blogg, vad tycker du om det?

2009-04-19 @ 22:15:33
Postat av: Evelina

Umgås du med dessie?

2009-04-19 @ 22:17:40
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Bam Bam

Amir, ville bara skriva att jag inte fattar varför det inte skulle vara okej att vara kompis med en tjej som är 14 år. Jag är kompis med en kille som är 21 och jag är 17. När jag var 14 var han 18. Ja, vi har känt varann i 3 år.



så var kompis med Dessie om du vill.!! skit i om kissie inte tycker om det och accepterar hon det så är ju det toppen. Och skit i alla dumma kommentarer om att det är pinsamt att du gör så.

Asså om du och Dessie inte skulle ha saker gemensamt eller så, så skulle du ju inte umgås med henne.

2009-04-19 @ 22:19:00
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Chenco

Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv



http://www.freestreet.se/?r=9348

2009-04-19 @ 22:21:44
Postat av: Petter

Det mest underhållande med din blogg är ändå hur du byter vännerkrets ungefär en gång i månaden, haha, alltid nya människor!



Spännande att se vem det blir härnäst...

2009-04-19 @ 22:41:41
Postat av: Bessbliss

Men gud, vilken onödig fråga. Du får väl vara kompis med vem du vill och Dessie är en jätte fin liten tjej. Det är nog Kissie med. Vem bryr sig. Häng med de som får dig att må bra!

2009-04-19 @ 22:46:19
URL: http://bessbliss.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tycker du ska dissa kissie, hon verkar bara bete sig illa mot allt och alla.. Och jag missade dej på msn, fan vilken otur jag har :(

2009-04-19 @ 23:23:57
Postat av: julia

som vissa redan skrivit verkar inte kissie tycka det är okej ändå. varför förstår jag inte riktigt. hon skriver "pinsamt att umgås med en fjortonåring", men i själva verket är det väl hon som är pinsam? som lägger sig i vilka du umgås med och som bryr sig om en onödig siffra. en ålder är ju trots allt bara en siffra, okej visst har det med mognad att göra också. men det är ju olika. sen vet jag inte hur den där dessie är som person inte heller kissie. men att kissie verkar ha något emot, DET är pinsamt.

2009-04-19 @ 23:43:01
Postat av: millie

de här är ju lixom urlöjligt. kissie är 18 år hon borde veta hur man rerspekterar sånt här. jag menar, hon sitter o påstår att dessie tagit -ie från henne, tagit rosa läppar av henne, men wtf?



dessie verkar ha någonting innanför pannbenet för att bara vara 94a. jag tycker du ska skita i vad kissie säger för du bestämmer själv vem du vill umgås med eller inte. men kom ihåg att inte heller snacka skit om dessie till kissie osvosv, för då kan de blir trubbel.

2009-04-20 @ 01:02:04
URL: http://sweettastes.blogg.se/
Postat av: hannah

Ingen som har tänkt på att detta är en setup av alla tre inblandade? för att ni ska reagera som ni gör? Här ligger en hund bregraven.

2009-04-20 @ 07:56:36
URL: http://kraeksjuk.blogg.se/
Postat av: FYFAN VAD JAG DIGGAR DIG :D

asso jag äääääääälskar din blogg fett med, dihg med, skönaste snubben någonsin jag sväär diggar dig feettt mkt<3.<3.



men asso desire lr? come on amir DEN CRACKHOEN? haha seriöst hon skrev ju en maaaassa rasistiska saker om oss blattar osv, sen fortsätter hon ju med det i alla andra inlägg lite här o var, så störd hon är, sådär gör man helt enkelt inte, och nej som du själv vet så finns det inget "förlåt det var en meningen av mig o skriva sådär om blattar" hon är ju så jävla dum i huvudet, sönder blonderat hår o ansikte med solarium o tusen ton brunkräm .. get over the shit and move on amir, du e såååå mkt bättre än så, än att speciellt ungås med 14 åringar :s ..



hatar henne så jävla mkt, hölsa henne det, haha.

men däremot ÄLSKAR JAG DIIIIIIIIG & DIN FETA BLOGG :D :D :D

FORTSÄTT SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGING!

2009-04-20 @ 11:55:08
Postat av: Anonym

Äh, moget av alla att säga vilka du får vara med och inte får.. Ditt liv vafan :o =)

2009-04-20 @ 13:29:49
URL: http://oliviaeklovs.blogg.se/
Postat av: Shibby

nä man får faktiskt bara ha en vän, har du inte lärt dig det ;)

2009-04-20 @ 14:54:26
URL: http://metrobloggen.se/shibby
Postat av: Anonym

Din blogg är bra!



Men alltså grejen är den att du verkar söka dig till alla "större" bloggare för att bli känd?



Du har redan träffat Kissie, Kenza, Dessie, Paow osv. Är det för uppmärksamhetens skull? Förstår inte riktigt varför du umgås med 14-åringar. Det beror väl på framgång, och inte äkta vänskap.



Ditt val. Men man kan tycka att det är lite konstigt.

2009-04-20 @ 17:32:35
Postat av: jenkangirl.blogg.se

Hur träffades du och desiree?

2009-04-20 @ 19:24:21
URL: http://jenkangirl.blogg.se/
Postat av: Soledad

Du får vara vän med precis vem du vill.. kan iinte hon acceptera det så är hon inga äkta vän..om hon inte gillar Dessie är det hennes huvudvärk inte ditt.. hon säger att det är pinsamt att ungås med 14 årig, jag tycker att det är mer pinsamt att umgås med 18 åring som beter sig som 14 :)



<3

2009-04-20 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0