Var hälsad, min chai

Hello all you sexy thing! Är hemma nu igen. Jag och Imen pallade inte trycket så vi drog till Espresso House och köpte en varsin chai-latte som vi hade på vägen hemåt. Jösses så länge sen det var. Riktigt gott var det och vi njöt och var riktigt nöjda, tror inte vi sa ett enda ord till varandra på bussen haha. Nu ska jag in på min skolas hemsida och se exakt vad det är för uppgifter som ska vara inlämnade idag samt under veckan som kommer. Vet ju redan några men det dyker ju alltid upp nytt så lika bra att logga in och kika efter vad som bör göras så att man inte står där sen med 5 uppgifter dagen innan dom ska lämnas in.


Kommentarer
Postat av: jossan

smaka chai-latten på barista i forum, den är såå mkt godare än espresso house ;)

2009-04-19 @ 23:00:04
Postat av: Bea

Åh! älskar espresso house´s chai-latte har inte druckit nån godare.

2009-04-20 @ 10:43:35
URL: http://beassk.blogg.se/
Postat av: Anonym

CHAI-LATTE ÄR SÅ JÄVLA GÖTT!:))

2009-04-20 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0