Förorter är smuts

Nu ska jag lämna denna smutsiga förort och röra mig in mot innestan där man hör hemma, jag menar... vad är det för liv att hänga i förorter? Jag är ju uppväxt i en förort och jag tackar allt som går att tacka att jag inte blivit som alla de andra man växt upp med. Och därav anledningen till att jag inte har så många barndomsvänner. De gamla vännerna gör saker jag inte vill göra, och lever ett liv jag inte vill leva. Folk klagar ofta på mina fördomar angående förorter, men jag vet exakt vad jag talar om, så det är fakta, inte fördomar.

Men men... hem till Paow nu!

En typisk förort... det ser t.o.m. äckligt ut.

Kommentarer
Postat av: leahl

Du bor ju i en förort. Det finns lugna förorter och sedan finns det förorter som rinkeby..

2009-08-05 @ 16:03:28
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: johanna

haha wtf!:p

2009-08-05 @ 16:04:30
URL: http://jnordstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

HÅLLER MED DIG!

2009-08-05 @ 16:05:39
Postat av: Viktor Fasth

Dissar krilleboii :)

http://weakzi.blogg.se/2009/august/diss-mrrahlenfeldt.html

2009-08-05 @ 16:10:24
URL: http://weakzi.blogg.se/
Postat av: DirtySexyMoney

Exakt! Så jävla rätt Amir, haft denna diskussion 120 gånger. Det är fakta, ingen jävla åsiktsgrej... Det är inte av en slump att det finns vissa beteendemönster av de som bor i förorten. Dessutom sitter man bara på en bänk och gör ingenting...roligt liv?

2009-08-05 @ 16:10:59
Postat av: Wilma

haha det påminner mej om min kompis! xD Hon sa att där jag bor är värsta ghettot! xD (jag bor i förorten och hon i stan)

Vill bara säga att jag tycker om att läsa din blogg tycker den är rolig och läsa men samtidigt så hemsk när du skriver om dom som förföljer dig för att du är homosexuell!

2009-08-05 @ 16:12:09
Postat av: Sthlm.

Haha jag vet precis vad du snackar om, jag är också uppväxt i en förort, bor fortfarande i den här skithålan. Och typ alla här har exakt samma bakrund som mig, alltså de landet mina föreldrar kommer ifrån. Plus alla idiot killar som inte har nån jävla respekt irreterar mig grovt, ger dem typ döda blickar hela tiden. Asså ist för att råna folk o sånt kan dem skaffa sig ett liv och utbilda sig som alla andra, jävla nollor..

Men självklart så finns det skit många i förortarna som är skit bra personer också. Problemet är bara att man ser och hör idioterna mest.

2009-08-05 @ 16:13:55
Postat av: Anna

Om du är uppväxt i en förort, så vet du vad du pratar om :) Om folk klagar, so fuck them

2009-08-05 @ 16:16:25
Postat av: Anonym

bra hem till paow!! (y)

2009-08-05 @ 16:17:22
Postat av: Ny blogg!!!!!!!!!!!!!

NY BLOGG OM HOMOSEXUALITET!

2009-08-05 @ 16:18:41
URL: http://livetsomhomosexuell.blogg.se/
Postat av: nanne

mycket paramboler haha,=tydligt tecken att det är en förort.. håller med dej ! stå på dej killen.

2009-08-05 @ 16:19:01
Postat av: jennifer

mannen det är chill att bo i förorten ;)

2009-08-05 @ 16:21:41
URL: http://jenniferbengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är bäst!!



www.mimigustafsson.blogg.se

www.mimigustafsson.blogg.se

2009-08-05 @ 16:24:48
URL: http://mimigustafsson.blogg.se/
Postat av: bella

hahaha massa paraboler överallt typ!

2009-08-05 @ 16:26:23
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: Baby

Usch! Hatar sådana ställen :(

2009-08-05 @ 16:26:44
URL: http://gothhannah.blogg.se/
Postat av: Anonym

östberga är ju förorten och en av dom värsta haha

2009-08-05 @ 16:30:06
Postat av: hej

men du måste tänka på att vissa tror direkt att invandrare är si och så de drar alla över en kant när du pratar om förorter o så..vissa kan tyvärr inte tänka själv.. vill bara att du ska tänka på det ;)

2009-08-05 @ 16:31:20
Postat av: Alex

Fyfan vad du är trångsynt och högmodig. Förstår du inte att jättemånga i förorterna VILL flytta där ifrån, men inte kan?

2009-08-05 @ 16:38:10
Postat av: Raghid

FUCK U DIN HORA FÖRORTER E INTE ALLS ÄCKLIGA FAN DEM E RENARE ÄN DIN MAMMAS FITTA SOM FÖDDE SMUTS SOM DEJ :S



LÄR DIG ACP MÄNNISKOR, OCH DU KLAGAR PÅ ATT FÖRORTSBARNEN INTE ACP ATT DU BLIR RÖVKNULLAD, ACP DE FÖRST -.- DUBBELMORAL HORA



DU E FAN EN AV SVERIGES STÖRSTA PROBLEM NU HAHA!

2009-08-05 @ 16:38:26
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: Anonym

aså varföfr så rasistisk för? du inser väll att fler o fler kommer efter dej nu? bara så du vet så känner jag ett stort gäng från Fittja och norsborg som letar efter dej. tycker det är dålig stil av dem men ännu mer dålig stil av dig som sitter o skriver ''förort är smuts'' va e de för skit?

2009-08-05 @ 16:44:32
Postat av: GÖZDE

vadå förorter är smuts :s:S

2009-08-05 @ 16:44:55
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: m

amir är ett äckel!



det kan lika gärna hända på söder, stureplan, döm inte förorten, dom som bor där har inte precis valt det livet själva( dom kan inte på någon annan stans på grund av svenska folkets fördomar.. jävla äckel.. att du ens tycker så..



( jag säger inte att förorten är bra, men allt kan hända var som helst) det är fakta, inte fördomar..

du har ju ingen respekt alls unga man.

2009-08-05 @ 16:48:34
URL: http://martinabergvall.blogg.se/
Postat av: Live life, lofe life! <3

Vilken förort växte du upp i då da?

2009-08-05 @ 16:50:19
URL: http://iwannabeakiwi.blogg.se/
Postat av: Nadine

Om fororten är smutsig vad är du ?!

Vissa respekl till en blatte !!!!

2009-08-05 @ 17:02:49
URL: http://miranaenadine.blogg.se/
Postat av: Stephanie

hahahahahahahaha parabolerna xD

2009-08-05 @ 17:11:29
URL: http://miini.devote.se
Postat av: Eugenie

du har så rätt! tack gud för att jag bor i stan! puss

2009-08-05 @ 17:17:34
Postat av: eemma!

hahahahahahaha, kolla alla paraboler, så jävla typiskt förorter!



http://emmzih.blogg.se

http://emmzih.blogg.se

http://emmzih.blogg.se

http://emmzih.blogg.se

http://emmzih.blogg.se

2009-08-05 @ 17:21:53
URL: http://emmzih.blogg.se/
Postat av: Söderortstjej, LÄSVÄRT!

Du är ju faktiskt ett levande bevis på att dina fördomar inte stämmer Amir!



Jag förstår vad du menar, men det du säger kan bli så fel.



Jag kommer själv från förorten, det stämmer att majoriteten av ungdomarna håller på med droger, våld osv.

En sak man dock behöver ha med sig när man uttalar sig på ditt vis är att det alltid finns undantag..



Du kanske får det lite lättare, eftersom du så tydligt tar ett steg bort från förortsnormen.

Det går inte att komma ifrån att det är mindre accepterat att vika ut från mängden vad det gäller sin sexuella läggning i förorten än i inneRstan.



Men tänk då på alla " vanliga" förortsbor som inte sticker ut på något sätt vad det gäller utseende eller sexualitet



- ska jag behöva bli dragen över en kam bara för att jag klär mig som de flesta här och kommer från ett annat land? Jag är t.ex inte homofob, min åsikt är att man är född som man är född..

Du har lika stor rätt att döma mig för att jag är straight som jag har att döma dig för att du är gay.



Det jag vill komma fram till är att personlighet präglas till viss del av var man är född men inte så galet mycket som du verkar tro.



Allt handlar ju faktiskt om hur man är uppfostrad!

Man kan förlora på och bli sviken pga att man inte har några fördomar, men man kan vinna så mycket mer..



Ge "den äckliga" förorten en chans, alla är inte som du beskriver att dom är. Inte jag, inte du eller flera 1000 andra! ;D



Ursäkta för en superlång text men det här ämnet engagerar mig något otroligt.



pussåkram<33

2009-08-05 @ 17:30:32
Postat av: selma

hahahahaha paraboler överallt! jag diggar förorts människor, dom är översköna! - fast inte de kriminella de flesta håller på me!

2009-08-05 @ 17:33:49
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Anonym

men..... många skriver att du är korkad som har "fördomar" mot förorten.... men..... du blev ju attackerad ju!!!!!! då kan man väl inte räkna med att du ska säga hur bra d e i Bredäng o tipsa alla om att flytta dit?

tycker det är sorgligt att folk ska spöa skiten ur de som är (enligt dem) "annorlunda"

hela d här böghatet e så jäkla korkat så jag blir galen!!!! Va fan! låt folk vara som de själva vill!!!!!

2009-08-05 @ 17:44:11
Postat av: m

men å, dra alla förorter över en kant :P kanske bara är så i stockholms förorter för så är de inte här ;) kolla på rinkeby bara, vem fan vill bo där?:P

2009-08-05 @ 17:46:20
Postat av: Ilvic*





Haha och du undrar varför folk vill slå dig? Att du är bög är ditt minsta problem.



2009-08-05 @ 17:51:57
URL: http://satisfaction.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vet exakt vad du menar, jag skulle trivas mycket bättre med att bo i stan !

2009-08-05 @ 17:59:28
URL: http://isabelcaleros.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag håller med dig till en viss del. Jag bor i en förort fast den förorten som jag bor i händer det i princip inga brott. Så förorter är olika och själva ordet "förort" har fått en sådan hård laddning att det blir ett känsligt ämne hur man än vrider och vänder på det.



Jag förstår vad du menar, för att förenkla det så går det ju att skriva att du ogillar folk som har något emot homosexuella eller helt enkelt någons läggning. Det är ju inte förorten som påverkar deras idiotiska tänkande... utan ens personliga värderingar. Tycker själv att det är helt uppåt väggarna att folk kan vara så emot att man älskar en person och inte ett kön. Fuck them.

2009-08-05 @ 18:07:32
Postat av: Anonym

asså du har så många fördomar jag spyr! Seriöst vem fan är du ska komma och leka "rikemansbarn" ba ush jag hatar förorten dom kanske inte har råd att bo någon annanstans VA?! hur gammal är du egeNTLIGEN?

2009-08-05 @ 18:12:54
Postat av: Anonym

dra inte alla över samma kant amir! alla är inte kriminella i förorten och förstår inte hur du kan yttra dig om en sådan sak. samma sak gäller droger. en pundare som sitter i en etta i kista är lika mycket pundare som killen som drar en lina från sin spegel på stureplan.



och sedan kanske ni som skriver "vadåå smuts jag ska knulla dig hora och skicka min släkt" inte hjälper till så jävla mycket.

2009-08-05 @ 18:57:59
URL: http://baylakesfinest.blogg.se/
Postat av: becca, LÄS

Amir, asså! jag blir ledsen när du säger så för jag gillar verkligen din blogg, älskar att du öppnar upp dig och låter oss ta del av ditt liv! MEN du kan inte säga så om förorten. jag själv bor i förorten (solna) och visst de är krimenelt ibland o vissq leker ballhets barn. men jag är så glad att jag bor i förorten! jag älskar solna av hela mitt hjärta. att bo i förorten får en att inse snabbare att livet inte är lek på rosor. vissa människor i förorten är så falska. men så är det exakt i innerstaden oxå. förorten är inte ytlig, det är inne stan. mer krimenelt här, men.. hur ska jag förklara.. det finns personer i förorten om kommer från ställen som har sätt grejer på ett annat sätt än vad vi svenskar har sett som bara har bott i sverige och det är vktigt att ta del av det.



sen att bo i en förort är en stor fördel eftersom att du får se annat kultur än bara svensk, och för att kunna förstå andra människor så måste man få en inblick i deras kultur.



jag hoppas att du läser det här, för även om det finns negativa saker om förorten, så finns det mkt som ör bra, kanske bättre än inne staden



ha bra dag

2009-08-05 @ 18:59:23
URL: http://seiden.blogg.se/
Postat av: Z

ditt äckliga skabb förorter knäcker er brats TUMBA 147 for life!

2009-08-05 @ 19:09:57
Postat av: Anonym

en anledning till at du blir anfallen på stan..?

2009-08-05 @ 19:13:21
Postat av: en tjej som bor i rby

visstvisst det där ser riktigt otrevligt ut. Jag bor själv i Rinkeby i en riktigt fin lägenhet :S Bara för att just det där huset såg ''smutsigt'' ut så betyder det tex nt att alla hus i förorterna ser ut sådär. Jag tycker det mesta av rinkeby ser riktigt fint ut, sen finns det vissa delar som är mindre fina

2009-08-05 @ 19:19:01
URL: http://yhb.blogg.se/
Postat av: beauty

Så vet du om en kille du träffat har läst den rätt så populära raggningsboken- the game och applicerat det på dig. Jag har tipsen i min blogg. Lär dig tricken så du slipper bli lurad och playad http://vaackraast.blogg.se

2009-08-05 @ 19:44:13
URL: http://vaackraast.blogg.se/
Postat av: anonym

Jag har bott i en förort sen jag var två år, och har bara blivit trakasserad EN GÅNG i mitt liv. Gissa var? Stureplan.

Där jag bor är kanske inte den finaste sett utifrån, men jag är glad att jag i alla fall är i kontakt med verkligheten istället för att leva i en jävla bubbla som grannförorten älvsjö. Jag lovar dig att homofobi och rasism är lika vanligt, om inte vanligare, i mer välställda familjer och stadsdelar.

2009-08-05 @ 19:58:31
Postat av: anonym

och herregud släpp de jävla parabolerna!!! de som bor i huset på bilden vill väl kolla på tv-kanaler från sitt hemland för att hålla sig uppdaterade på vad som händer hemma, med familjen som fortfarande bor kvar. Det här segregerade jävla skitlandet alltså...

2009-08-05 @ 20:05:23
Postat av: jazmin , bor i norsborg & bredäng

asso fiiiiiiiiiiiiiiiiittor !

ba för vi e sköna o inte ni inerstadfjorreorrare!

va försiktigt när du snackar om sånt här , HÅLL DIG BORTA FRÅN FÖRORTEN du e fan inte svensk ?

ser blatte ut , du ser fan ut som en arab

du ba beter dig som en svenne för att svennar har lättare att acceptera att du e bög aight? inte vi IAF DE FLESTA DU VET ATT JAG HAR RÄTT FITTA!

2009-08-05 @ 20:28:34
Postat av: Lisa

äh! vi har fan paraboler för o kunna se på tv... är ni så fattiga att ni har råd med alla kanaler? HAHAHAHAHA

2009-08-05 @ 20:31:09
Postat av: Kajsa

ni säljer ju droger på plattan så...

2009-08-05 @ 20:33:22
Postat av: Hannah

Bra för att man bor i botkyrka är man inte blatte och har pistol. Visst det bor många invandrare men det betyder inte att alla är knäppa och slår ner folk var o varranan dag.Det finns trevliga delar i botkyrka oxå... ni har vell bara varit i fittja och rinkeby där det är hög hus, och hur vet ni hur det ser ut där dom bor ??åk lite längre ska ni få se där finns det att fina ställen. Det finns fina ställen i fittja och rikeby med ...

2009-08-05 @ 20:44:21
Postat av: Anonym

tss vilka efterblivna idioter det finns! suck (nej inte dick amir så sluta dregla!!)

Allting utanför en stads CENTRUM är en förort. Ni kanske tror att alla dör för att bo i mitt i staden men många, ja däribland många überrika personer väljer att skaffa boende en bit ifrån centrum, alltså förorten. Varför? Jo, eftersom de inte orkar med allt buller, trafik och omöjligheten till att gå utanför ytterdören och bara få vara i fred.



Det finns även många som inte är überrika och just dessa tänker vi på när vi hör ordet -förort-, däribland många med invandrarbakgrund, och JA det förekommer missbruk av olika slag MEN det är faktiskt så att det förekommer mer missbruk, och av grövre grad hos överklassen! Tro det eller ej men så är det. Människor, gamla som unga med för mycket pengar, som tyvärr inte skänker en den lycka man egentligen strävar efter. Vad gör man då? Jo, detsamma som händer överallt. Man går över gränsen och plötsligt är man mitt i skiten. DRoger och alkohol. Ni brats anser att ni är bäst på fest, spenderar tusentals på sprit, vilket är accepterat, men drogerna då? Nej just det, det är olagligt och dumt. Att skryta om den här sortens bedrifter är ju inte bra, det skadar ju ryktet!

Varfan skulle förortsfolket få tillräckligt med pengar för att bräcka bratsen?!?! HAHA enda skillnaden är att "rika" har råd att tysta ner all skit de gör och NI, ni har inte ens hjärna nog att tänka själva utan böjer er blint för fördomar!!!!!



PS för fler kommentarer till olika statements får du utmana mig genm att skrivba en hint så att jag förstår som ex nämn bara "sfk" (min kommentars-nick). OM DU NU VÅGAR ;)

2009-08-05 @ 20:50:27
Postat av: Rinkeby <3

förorten är respekt mannen!

2009-08-05 @ 20:51:11
Postat av: SFK

HAHAAHAHA RAGHID ÄR BARA FÖR KLOCKREN

PS SFK IGEN ;) GLÖMDE SKRIVA NAMNET PÅ FÖRRA KOMMENTAREN

2009-08-05 @ 20:52:22
Postat av: Dogge

hallå! Ni borde se på filmen förortsungar den är fett bra och ni skulle behöva ändra inställning till förorten ...

2009-08-05 @ 20:55:42
Postat av: Mindou ♥

Det finns ju olika slags förorter :/ Men det händer ofta saker där, alltså brott och våldtäckter och så, förmodligen eftersom det inte är så befolkat som söder och ja allt det. Jag bor mitt i stan (typ medborgarplatsen?) och det är inte så bra där heller :/

2009-08-05 @ 21:12:24
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: jazmin , bor i norsborg & bredäng

asso varför tror alla att vi ej vill bo i förorten? jag fkn trivs där så mkt som helst spec rödalinjen vi e inte så patetiska som fjorrarorrna i innerstaden sthlm. vi har tuff yta, o du e iranie ? vafan leker du ngt annat för, som jag sa tidigare du beter dig som en svenne för att svennar har lättare att acceptera att du e bög!!! du e största fittan, rödlinjens förort ÄGER SKITEN UR DIG

2009-08-05 @ 21:44:51
Postat av: lol

HAHA shit alltså, hur dum får man bli? du skriver att du blir attackerad och skrämd, sen skriver du såhär? du gav dem just ÄNNU en anledning till att hitta dig! blir inte förvånad om du hamnar på sjukhus snart alltså. tror du verkligen att dina 14åriga TJEJkompisar kommer skydda dig?! och dina bögkompisar? knappast haha. detta inlägget var riktigt korkat gjort utav dig alltså.



och en annan grej, sluta klandra ner på invandrare. DU SJÄLV ÄR EN INVANDRARE! wake up sweetie du är INTE svensk! och jag säger bara såhär: om du inte hade varit homosexuell hade du också varit en utav dom. för du sa att du själv växte upp i förorten. news flash, enda anledningen till att du INTE är så som dom är för att du är bög.

2009-08-05 @ 21:56:35
Postat av: nadja

Vem fan är du som leker svensk och leker rik? Du är ingenting utan din fula blogg som gör så att du tjänar pengar. Jag själv har bott i en förort för knappt 2 år sedan och vad är felet med det? tvärtom förorten har gjort mig till den jag är idag. Jag är ingen jävla fis som springer till pappas famn och gråter om att en blatte tjej kallade mig för hora, nej jag tar hand om tjejen själv. Vad är det smutsiga? Att det är flertals lägenheter med paraboler utanför? Ja, vadåra? Blattarna måste ju ha sånt för att få en glimt av hemlandet. Jag blir inte chockad om någon förorts grabb tar tag i dig nåndag och misshandlar dig. Nej

2009-08-05 @ 23:03:47
URL: http://nadjafeili.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ser preeecis ut som rosengård!

2009-08-05 @ 23:54:34
Postat av: Sandra

Det är patetiskt att i ditt läga provocera Amir.

Snart blir du nedslagen, igen, och frågan är om inte många skulle se det som ditt egna fel.

2009-08-05 @ 23:57:20
Postat av: Aaliyah Katten

EN BÖÖG SNACKAR OM FÖRORTEN ABOOW ASSO HAHAHAHAHA, EN BÖG SNACKAR? WTF HAHAHAHA!

2009-08-06 @ 00:05:06
URL: http://aaliyahkattens.blogg.se/
Postat av: Ok äckel

Försök inte ta fram den där överklass mentaliteten när du själv bor i en förort, därav gör det dig till en hycklare.



Personligen tycker jag att alla Stockholmsförorter borde förgöras.

2009-08-06 @ 00:14:19
Postat av: Chrille

Du menar att om man bor i förorten så är man kriminell smutsig osv..? Mina föräldrar e läkare fast vi bor fortfarande i förorten. Amir det du säger inte fakta utan fördomar!

2009-08-06 @ 01:10:32
Postat av: Anonym

Asså inte för att jag bryr mig om någon av er, men ni som bor i förorten och skriver ett långt inlägg med bara hot om hur äcklig hans mamma är och hur smutsig han är, är inte mycket bättre än han men jag kan hålla med er som inte hotar amir att han gjort bort sig för även om han tycker så försätter han sig bara i dåliga situationer genom sånna här inlägg.



Säger att folk har gjort bort sig från båda håll.

2009-08-06 @ 01:14:14
Postat av: Anonym

inte undra på att grabbarnaa ville döda dig. du tror du är bättre än oss från orten nån måste ta ner dig till jorden igen . nolla!

2009-08-06 @ 01:22:37
Postat av: Eugenie

Amir, skit i alla idioter som skriver. Dom förstår inte ens hur dumma dom tillåter sig själva att vara. Stå på dig! Alla vet att förorten är som det är! Och det är inga fördomar jag har, det är fakta. Så alla som skriver "att du kommer få folk efter dig" bekräftar bara detta ännu mer. Ha det bra! Du är grym Amir, låt ingen få dig att tro något annat!

2009-08-06 @ 02:23:18
Postat av: baba noel

nää vilken jävla nolla du e

2009-08-06 @ 03:27:39
Postat av: Jaha

Dra mig baklänges! Det ser ta mig fasen, ICKE äckligt ut. Förorten har alltid en plats i hjärtat.

2009-08-06 @ 04:19:48
Postat av: Dess

Du verkar ju rätt störd som klagar på förorter. Alla som bor i en förort är inte störda eller krminella. Och som nån skrev. Det är lika illa att punda i enförort en inne på en krog på stureplan.. Fressten dricker du ju jämt och ständigt vilket oxå är en sorts drog så tycker du inte ska hacka ner på de som tar droger. Tar hellre en drog nångång då och då än att supa 4 gånger i veckan som du gjort senaste tiden...

Men men omoget av folk att kalla dej fitta o bögjävel mm..herregud alltså.. Jaja ha det fint men du får nog passa dej nu när du skrivit skit om förorten...

2009-08-06 @ 05:47:14
URL: http://seip.se
Postat av: frida

det är tyvärr så här vår immigrationspolitik fungerar. invandrare blir skickade till förorter och blir frustrerade över sin situation och därav tar till åtgärder som inte alltid kan anses rätt.

2009-08-06 @ 10:07:18
Postat av: Anonym

gay, vad mer behöver man säga

2009-08-06 @ 11:14:52
Postat av: Nila

Hur kan du säga att förorten är smutsig?! Innerstan är lika smutsig som förorten!

Jag håller med alla andra, det du säger är itne fakta det är fan fördomar. Ännu en anledning till att man ska misshandla dig? Nja, det är upp till dig. Jag har en parabol och JAG ÄLSKAR DEN! Får se serier och musik från hemlandet inte bara med det, jag kan se kanaler från andra länder! svt1, svt2 tv3 kanal5 osv, räcker inte för oss!

Du är arab och leker svensk. Var stolt över vart du kommer ifrån! Det märks att du skäms och skriver skit om förorten! Du bor i förorten och skriver massa skit, well flytta därifrån då!! ska du bara klaga?! Ta dig i kragen och bete dig som en vuxen fan, du är som en lite skolpojk.

2009-08-06 @ 11:32:34
URL: http://nilabukar.blogg.se/
Postat av: Anonym

det finns ju "bra" förorter också eller vad man ska säga, lugnare kanske är ett passande ord? Som Täby och Danderyd tex.

2009-08-06 @ 11:32:36
Postat av: Anonym

Diiiiiiinb jävla hor bög

2009-08-06 @ 12:24:51
Postat av: Rebecca

Men Amir, du bor ju fortfarande i en förort? Eller vad kallar du annars Östberga? Lol.

Och sluta vara så negativ mot förorter, jag bor själv i en förort( Haninge) och här finns knappast en massa rånare och knarkande ungdomar.

Visst, i vissa förorter kanske sådant förekommer, men inte i alla och speciellt inte i den jag bor...

Haninge är bäst <3

2009-08-06 @ 12:41:32
Postat av: josefine

paraboler så det räcker å blir över

2009-08-06 @ 12:49:00
Postat av: Jeta

Du har lite rätt.

Jag bodde i en förort men sedan flyttade jag till ett lugn svenskt samhälle.

Jätte skönt och alla respekterar och snackar inte bakom ryggen på folk här.

I förorten blev jag av med min mobil, jacka och så var det alltid någon som snackade bakom ryggen.

2009-08-06 @ 13:52:55
Postat av: robin

överklass människa tror att han är bättre än oss i förorten för han bor i city, men skit i han, han e sämre människa:S

2009-08-06 @ 14:46:11
Postat av: vbg

jävla bög, istället för att gå runt o kritisera "förorter" o människorna som bor där, gå o kolla dig i spegeln jävla äckel, inte ens jag har så mkt smink på mig. skarrigt

2009-08-06 @ 14:48:41
Postat av: Ullrika

Som den första kommentaren sa: det finns lugna förorter och så finns det förorter som Rinkeby. Jag bor typ i en "lugn förort", fast det minns människor är som för mig att vilja spy.

2009-08-06 @ 15:16:03
URL: http://virgosleo.blogg.se/
Postat av: ammie

kalla inte bredäng för smuts du vågar inte ens komma hit så skriv inte skit om förorten för det första.

2009-08-06 @ 15:20:21
Postat av: venezia

Jag heter Venezia. Jag bor i Norsborg, jag har det största fkn huset största lyxvillan. Jag tror att du har bott i det mindre bra förorten, men du har ingen rätt att snacka skit sådär du tror att du vet hur det är i förorten va? Jag bodde i det mindre bra oförorten, och jag ÄLSKADE det . Här så skyddades man av sina ÄKTA vänner, inte som du dissar dessie för paow, dissar kissie för paow, o.s.v visst händer det här också men min poäng är att vi är kärleksfulla och skiter i om våra kläder, det är vårat hjärta som räknas. Vi behöver inte ha den senaste adidas koftan och styla för att känna oss säkra och bra. Du är ingenting utan din blogg, du är en jävla nolla. Faktiskt att blogga är som att jobba på mcdonalds fast att blogga anses finare, jag föredrar 100000gg att jobba i mchdonalds än att behöva blotta mitt privatliv. Så fattaru, du jobbar på mcdonalds 2. Jag hatar förortsbarn som e svikare mot oss. Du är en jävla blatte, sluta försöka att vara svenne. Du är en jävla iranie, gud vad iranier skäms. Om du inte stör oss så stör vi inte dig, du kör helt och hållet dubbelmoral! Om du inte hade snackat skit om förorter så hade vi inte stört dig, du beskriver att du var jätte rädd aight? Men nu då? Plötsligt har du en skärm som skyddar dig men vad händer när du är ute? Om jag var du skulle jag vara skit rädd för att gå i förorter. Varför går du hem och skriver massa skit bakom skärmen när du möter riktiga förortsbarn i bredäng och har chansen och tala för dig som du säger "jag är bara mig själv" det är du inte alls du är så jävla rädd för att bli slagen för att du vet DUVET att när vi har chans så gör vi det. Inte jag direkt men folket härifrån. Kan du sluta använda din käft genom tangenterna och göra som vanliga människor och prata? Du är så jävla feg att det inte är sant. Helt ärligt så vill jag utbilda mig till en advokat, men jag skulle lätt iaf spotta på ditt ansikte som du beter dig. Dubbelmoral kanske tycks det nu? Om du vågade använda din feta iranie käft irl istället att prata genom dina säkrade tangenter såskulle det var agrovt mkt skillnad. Du kommer med din dator och börjar försvara dig, HA-HA. Om du inte lär dig att hållla käften om sånt man inte ska prata om så lär du får misshandel. Jag skulle inte bli förvånad jag umgås med förortsbarn och är ett fkn förortsbarn MED HJÄRNA. Om jagser dig nångån så ska jag lätt spotta på dig. Som jovana skrev du har en fkn cpskada . Och man märker att du umgås mest med svennar för att vara iranie och vara bög är skämmigt, dom flesta är ej så. Därför väljer du svennarna för du tkr att dom har mer förståndelse dom accepterar dig mer som bög. Men du har umgått med fel förortsbarn kan jag lätt säga. Sluta jidddra me oss me din jävla data, innan fler folk börjar kanske stenar på dig du tigger efter det. Och inte bara det, värre saker kommmer att hända dig om du inte lsutar jiddra din jävla wb svenne svikare iranie huvud. Du har svårt att acceptera vart du kommer ifrån, DU ÄR IRANIE , det syns på hela dig att du är blatte bara att du är wb svenne, sluta tro att du är bättre än oss i förorten för du bor i city, åtminstone vi föddes NORMALA . AA du vet va ja menar din fitta.

2009-08-06 @ 15:59:22
Postat av: Nilufer

HÖRRU DIN LILLA B**G BARA FÖR ATT DU INTE HÖR HEMMA I FÖRORTEN BEHÖVER DU INTE SMUTSKASTA STÄLLET DÄR DIN SLÄKT BOR!!!!

sTÅ PÅ VAD DU BOR VART DU ÄR FÖDD !!!

IDIOT DU E ASSO ... DU BORDE KANSKE VÄXA UPP!!!!!!!



kÄRLEK & RESPEKT!!!!

2009-08-06 @ 18:26:07
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: leah

Men herregud. Amir kanske gick för långt med sitt inlägg men jag tror nog inte att han menar att alla förorter är smuts. Ibland behöver man avreagera sig lite, trots allt har han varit med om mycket skit.



Men att ni som BOR i förorter kommenterar '' jävla fitta'' , ''jag ska döda dig'' osv bevisar ju bara att han har rätt. Att ni beter er som vildar.



Jag själv bor i en förort och im pretty damn proud of it men inte skriver jag såna saker.



Ni bevisar bara att han har rätt, skäms på er.

2009-08-06 @ 20:37:41
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: sofia

sen undrar du varför folk kastar stenar efter dig? Dom kastar inte stanar för att du är bög utan för att du är BÖG OCH snackar skit om förorter och invandrare.



Du tror du kan trycka ner folk hur du vill bara för att DU har kommit ut ur garderoben. Gillade dig mer förr, du var mycket snällare då, nu är du bara en diva som ser ner på allt möjligt folk, som invandrare och uteliggare.



Kom ihåg, du är inte född i en rik familj, du kommer från medelklassen i en vanlig förort. Vad har hänt med dig?

2009-08-06 @ 21:13:37
Postat av: Cissi

Istället för att klanka ner på förorten så borde man skänka en stor dos SJÄLVFÖRTROENDE till de barn som växer upp i dessa förorter.



MEN vet precis hur det känns, växte själv upp i en förort och var överlycklig dagen jag flyttade hemifrån och därifrån. Jag hade turen att ha en stabil grund med bra föräldrar, vilket många förortsbarn tyvärr inte har.



Jag förstår exakt vad du menar med att du ser det som fakta, det ÄR fakta även för mig!

2009-08-06 @ 21:51:21
Postat av: Anonym

Asso, ag tycker du ska hålla käften, för du vet inget om förorterna där vi andra bor. det är ite äckligt, bara trevligt. Jag är tretton år och verkar ha mer i skallen än vad du har så gå och stryp dig eller nåt!

2009-08-06 @ 22:11:37
Postat av: rouaa

haha ska du snacka om att förorten är smuts? du vet ju knappast hur vi är här. visst du träffade på vissa personer som tydligen inte accepterar bögen men alla är nte så å förorter är som alla andra platser. lek inte att du blir rädd så fort du kliver av i t.ex bredäng. där bor jag å ja kan säga dig att vi inte är fkng djuur som hoppar på folk. skriv om nått vettigt för faan å låt oss förortare va i fred om du nu inte gillar oss -.-

2009-08-06 @ 22:12:07
URL: http://rrouaa.blogg.se/
Postat av: Athenelól

YOU FAIL AT LIFE! LOLOOLLOLOLOLOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLOLOLOLOLOLOLOL

2009-08-06 @ 23:05:54
Postat av: ALI G

FUCK OFF BRE! DU ÄR SJÄLV ÄCKLIG FÖRFAN , ALLTSÅ JAG HÅLLER PÅ ATT SPY VARENDE GÅND JAG SER DINA BILDER . OM JAG KOMMER SE DIG NÅGON DAG I VERKLIGHETEN SÅ KOMMER JAG FUCKA DITT LIV O SLÅ SÖNDER DIG. DET ÄR EN SKAM ATT DU HAR ETT TUNISISKT URSPRUNG FAN. SÄKERT DU LIDER AV PSYKISKA SJUKDOMAR DIN FITTA DET DU VILL VARA EN FITTA INGET LIV , INGET SJÄLVFÖRTROENDE FAN VA DÅLIG MÄNNSIKA DU ÄR . FITTA , FITTA !

2009-08-06 @ 23:09:24
Postat av: deru

alla ni som snackar om parabolerna i förorter..

ni vet väl att man kan ha parabol för att få in svenska kanaler t ex viasat mm o inte bara arabkanaler.



o var glad att det var stenar o inte kulor.

2009-08-06 @ 23:31:12
Postat av: Louise

du har fel uppfattning om förorter. visst vissa människor går det fel för men jag har bott i en förort hela mitt liv. grejen här e att alla känner alla och man böhöver inte ha gucci från topp till tå. allt är fritt och alla gillar det i stan om man går ut ofixad kollar folk snett på en. och alla här går det inte fel för. bredäng är ett bra ställe och alla stationer nära bredäng. det är mitt HEM ! så kalla det för fan inte för smuts. ha lite respekt för fan!

2009-08-07 @ 01:09:45
Postat av: Malin

hellre fattigt ostbergabarn an dryg stureplans stekare med for lite vett innanfor pallet. och dessutom ar sveriges fororter ingenting, alla snorungar skulle bli kakade till frukost i vilket annat land som helst ( undantag skandinaviska lander). lagg ner.

2009-08-07 @ 02:03:26
URL: http://www.absolut-malin.blogspot.com
Postat av: nicklas

Du bor ju fan i östberga (älvsjö) än av dem värre förortarna i stockholm, sluta lek..

2009-08-07 @ 02:26:17
Postat av: kevin

din lilla äkliga skriga bög mannen skäms du inte eller fafan du e ju iranie åk till backa ditt får vi se vad som kmr hända mig dig skarriga fula bööög

2009-08-07 @ 02:37:36
URL: http://din mamma
Postat av: Art!

Alltså saken är den, det finnd idioter, men dom som "attackerade" dig var inga idioter, det är självklart att dom gör det när du smutskastar blattar och förorten sådär, att du inte skäms? Jag svär på allt om jag hade varit där ajg skulle sett dig att du åkte in på sjukan, förorten är det bästa som finns speciellt Bredäng, finns ingen skönare känsla än att vakna runt 13.00 och bara glida ner till centrum helt nyvaken för o köpa cigg och man vet att man känner allt o alla där, att man är helt säker, jag käner mig säker för jag vet att jag inte snackar skit om folk som bor där, jag som är ett par år yngre än dig är mognare än dig, börja acceptera folks kultur och levnadssätt, det finns självklart folk som rånar folk som röker en feting, men alla dom ahr ett gott hjärta det vet jag för jag har bott i förorten hela mitt liv och jag känner inte något som helst behov av att flytta, okej du är bög, tro mig det var inte därför folk attackerade dig jag vet det..så börja tänk efter din fuuula iranie!

2009-08-07 @ 16:17:15
Postat av: leona

Det kunde lika gärna hänt på stureplan! Orka snacka skit om förorter när du själv bor i en. Okej, det finns folk som är så där, men det har knappast med stället att göra. Det finns idioter överallt , tyck inte illa om någon bara för att den är från förorten

2009-08-07 @ 19:03:57
URL: http://leonas.webblogg.se/
Postat av: battha

sminkorre du e, fast en bög version!

2009-08-08 @ 02:46:53
Postat av: Shqiptar

DU är största horungen som finns hahah rätt åt dig som tur vi pricka inte ditt huve din horunge kommer till bredäng och kör en 4-hjuling leker rik fuck gör du här din hora smutskastar förorten och leker bland svenskar för alla svenskar är bögar därför de skam att du är bög skämmer ut muslimer din hora jävla fitta



Kärlek 127

2009-08-08 @ 14:14:39
Postat av: Anonym

BREDÄNG BREDÄNG BREDÄNG GAV DIG HAHA NÄSTA GÅNG KÖR SNABBARE DIN HORA HAHHAHAHAHAHA

2009-08-08 @ 14:16:59
Postat av: aida

veman e du att prata?! om du kanske inte visste så e fan folk i stan så kallade "brats" dom som e bäst på att smuts kasta varandra.. å de vet jag efter som jag bor i slussen plus förut så va de innerstan bara som gällde. men nu vet jag vart jag vill vara som mest å de e 127! bästa orten i hela fucking sthlm, som vi säger här "HELA DAN VARJE DAG!!"



å lek inte smart för att du bor i östberga, för de e oxå en fucking förort...



127 4-ever :P

2009-08-08 @ 16:48:39
Postat av: BREDÄNG <3

Asso lyssna .. Du kan inte sitta o döma alla förorter bara för att du har råkat ut för en sak. Bredäng är fint. Du hade bara otur. Du kommer träffa människor med fördomar var du än är. Du leker som om du har varit i alla förorter i hela sthlm. Det här är första gången jag läser din blogg o den är riktigt torr. Du borde skriva om roligare saker. Du skriver om saker du inte gillar? Du vill säkert inte att folk ska ha fördomar mot dig. Varför har du det då? Jag är inte en människa med fördomar, men när en människa som du skriver sånt här skit och LEKER att han vet allt då blir jag irriterad. Varför skriver du sådant som kommer irritera människor? Jag tror att det är det du vill.

Om du verkligen hatar bredäng så kom inte hit. Du söker negativa sidor. Du kommer ej komma långt sådär, inte ens i stan ;) .

Välkommen till bredäng, jag väntar med öppna armar. Lita på mig :)

2009-08-09 @ 02:22:26
Postat av: BREDÄNG <3

Asso lyssna .. Du kan inte sitta o döma alla förorter bara för att du har råkat ut för en sak. Bredäng är fint. Du hade bara otur. Du kommer träffa människor med fördomar var du än är. Du leker som om du har varit i alla förorter i hela sthlm. Det här är första gången jag läser din blogg o den är riktigt torr. Du borde skriva om roligare saker. Du skriver om saker du inte gillar? Du vill säkert inte att folk ska ha fördomar mot dig. Varför har du det då? Jag är inte en människa med fördomar, men när en människa som du skriver sånt här skit och LEKER att han vet allt då blir jag irriterad. Varför skriver du sådant som kommer irritera människor? Jag tror att det är det du vill.

Om du verkligen hatar bredäng så kom inte hit. Du söker negativa sidor. Du kommer ej komma långt sådär, inte ens i stan ;) .

Välkommen till bredäng, jag väntar med öppna armar. Lita på mig :)

2009-08-09 @ 02:32:11
Postat av: Shqiptar

träffa på din gay kompis idag tur att det inte var du för han var lika bög som du haha

nej men seriöst kom till bredäng vi saknar dig din horunge länge sen hahaha öppna armar öppen kuk i ditt ansikte

2009-08-09 @ 21:51:37
Postat av: Shqiptar

om du åker till ditt land de kommer döda dig stoppa ditt i marken och folk kommer gå förbi och kasta stenar på dig för du är böögggg de skam i ditt land din bög

fattar du inte vilken skam din pappa måste ha att när han åker dit alla säger din son är bög tänker du inte på det din hora om jag var han skulle fucking ...........

tänk du har förstört din pappa mamma liv skam för familjen och för ditt land horunge

2009-08-09 @ 21:55:29
Postat av: bredäng

Din horunge , du är en muslimsk bög! passar det ihop? neej din mamma knullare, skriv inte dåligt om bredäng din hora, vi från orten har hört att din pappa hotat att döda dig! Tycker synd om hnom, från att du var en ren människa så blir du till en hor bög, du som är från ett muslimskt land din mamma knullare, kom till bredäng igen så kan du inte gå!

2009-08-10 @ 02:03:25
Postat av: linda henriksson

äckligt? :o det är fan snygg, betong är fränt

2009-08-10 @ 15:30:45
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

TENSTA PÅ BILDEN ELLE?!

2009-08-14 @ 23:29:49
Postat av: StöÖrsta127

din mamma din äckliga gawad bög ja svär du e stöÖörsta Hoourungen

2009-11-06 @ 10:22:51
Postat av: sia

oj jag gillade din stil o hade en viss mänsklig respekt för dig innan jag nu såg detta inlägg.



allvarligt, använd din hjärna för i helvete.

2009-11-23 @ 02:26:36
URL: http://siabraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0