Första svaren från frågestunden


Hur tog dina föräldrar det när du kom ut?
De tog det väldigt bra. Mamma fick veta det via sms och hon svarade enkelt och bra "ok! love you anyway" vilket såklart var en lättnad även om jag visste redan innan att min mamma är en mordern och cool kärring, och inte någon med fördommar! Min låtsaspappa sa jag det aldrig till men jag har ju haft killar hemma, sminkat mig i hallen osv... så jag vet att han vet, och han har inte gett mig några dåliga vibbar iaf :)

Har du haft sex med en tjej någon gång?
Jag har bara slickat fitta två gånger! Trodde jag skulle spy.

Är det sant att du höll på med en tjej på toan på en klubb?
Nej alltså detta är det roligaste jag vart med om. Jag förstår självklart att en utfryst och mobbad tjej sitter hemma vid sin data och verkligen försöker låtsas att hon festat med mig och att hennes kompis "hållt på med mig" men snälla rara. Vilken straight kille skulle påstå sig vara homosexuell om han inte var det? Fittor är skitäckliga och tjejer är komplicerade, NEJ TACK!

När förlorade du oskulden?
När jag var 17 år gammal!

Gjorde det ont?
Nä det gjorde det inte!





Hur är Kissie som person?
Väldigt enkel, hon är jättelätt att umgås med och man har verkligen kul med henne. Sedan tror jag att hon och jag har extra starka band för vi förstår varandra på ett sätt som inte andra gör. Syftar på att vi båda är offentliga personer och eftersom vi syns rätt ofta tillsammans så är det som att alltid ha ett extra stöd. Jag skriker t.ex. alltid på folk som viskar elaka saker eller pekar fult när dom ser henne. She's my bitch!

Vilka av dina vänner/kompisar bloggar?
Orkar inte räkna upp alla. Men Sara, SteffiHoushang är några.

Vem f*n är denna Rosanna som dykt upp?
Förstår att ni undrar hehe. När jag och Kissie var på Blogawards efterfest så höll vi på att somna för att det var så tråkigt. Folk lekte fina med sina nyputsade champagneglas och falska leenden. Vi är ju vana vid dans på bordet och starka drinkar som flyger från höger och vänster. Där från ingestans kom Rosanna in och röjde loss riktigt ordentligt, and i fell in love right away;)

Är du en bra vän?
Ja det tror jag, jag får alltid höra att jag är en bra lyssnare och en person som sprider glädje. Är ju inte rädd för att bjuda på migsjälv och det uppskattas nog enormt.

Hur är en äkta vän för dig?
Det är någon som jag litar på och vågar säga allt till. En människa som får mig glad när jag är ledsen, och som kan få mig tillbaka ner på jorden när jag är för glad. Någon som kompleterar mina brister och även mina starka sidor, en som jag passar ihop med intressemässigt.





Beskriv din blogg med 3 ord?
Ärlig, rolig, beroendeframkallande!

Hur länge tror du att du kommer blogga?
Jag vet inte riktigt, just nu är ju bloggen som ett jobb för mig. Jag drar in pengar som jag har till hyran, mat, festa, bio, resa osv osv! Jag lever liksom på bloggen. Men om ett år vill jag plugga och så småningom börja jobba med PR och då kommer jag säkerligen ha kvar bloggen, men mer som en hobby och inte som ett jobb.

Varför startar du fejkbråk i bloggen hela tiden?
Du som ställde denna fråga kan ju inte ha så stor koll? Det enda bråket som jag haft offentligt är mellan mig och Kissie i somras. Sedan tror ju folk att det pågår nått mellan mig och Paow men det stämmer såklart inte. Det är bara hon som sitter och skriver om mig med jämna mellanrum, kollar ni i min blogg har jag inte skrivit ett enda taskigt ord om henne, bara vänligt förklarat varför jag inte umgås med henne längre. Och det är just för att hon tar ut sina agressioner i sin blogg, tycker det är en ful stil! Annars är hon en pärla.

Några enkla tips till en nybörjare?
Vill du fånga andras intresse är design väldigt viktigt! När du skriver så tänk på att den som läser inte känner dig så ibland måste vissa saker förklaras ifall läsaren inte ska bli uttråkad. Mycket bilder och var för guds skull digsjälv.

När du spelar in videoinlägg förvränger du din röst då?
Ja jag brukar spela över på min fjollhet när jag gör videoinlägg ibland, men då ere oftast så att ni förstår att jag gör det. Oftast om jag typ står framför spegeln och pratar lite om dagen eller så, så är det såklart min vanliga röst. Det är inte ofta jag gör till mig, mest på skoj ibland.





iPhone eller Samsung jet?
Samsung? Haha! De enda dom är bra på är fjärrkontroller!

Är det att du inte ens blev tillfrågad om Wipeout?
Jag blev tillfrågad om att vara en av de två kändisar som deltar i varje avsnitt, den andra kändisen i "mitt avsnitt" skulle såklart vara Kissie! Wipeout såg att de hade för låg budget och hade därför inte råd med två olika bloggare. Enklare en så är det inte, dom är rätt snåla med pengar! Kenzas kompis Mirre kickade dom ju också. 

Hur högt upp i Sverige har du varit?
Gävle tyvärr, men vill se typ Umeå under vintern, jättefint?

Vilket land kommer du ifrån?
Samma som för tre dagar sedan, Sverige :D

Vilken är din favoritrestaurang?
No.8 på Stureplan, ägaren kallar mig för Big Boy, respekt haha!





Hur gör du för att få ha sån fin hy?
Först så måste jag tacka hehe, snällt sagt. Och tyvärr kommer du få ett svar som du säkert hatar att höra... jag gör ingenting! Tvättar bort smink med tvål och vatten, använder inga krämer i ansiktet osv. Har liksom finare hy än de som tar hand om hyn tusen gånger bättre än mig. Orättvist hehe, men jag är lyckligt lottad.

Hur fasiken kunde ditt hår inte bli grönt?
Ja jag vet faktiskt inte och jag tackar högre makter för att mitt hår inte blev grönt när jag slängde i den bruna toningen. Har fått en perfekt brun färg som jag verkligen är nöjd med! Nu gäller det bara att underhålla håret så att färgen inte försvinner.

Tips på ett märke med bra hårprodukter?
Schwarzkopf är nog bäst på det mesta, och alla har råd med det!

Vad använder du när du sminkar dig?
Underlagskräm, concealer, foundation, puder, rouge & lipsyl!

Kommentarer
Postat av: maja

inte för att jag är rasist eller något. men hur kan du säga att du kommer från sverige? Visst att du kanske är född här men du är ju ändå inte svensk? Samma sak om en katt föds i ett stall inte är den häst då?

2009-12-01 @ 15:06:44
Postat av: Ebba

Du borde komma till skellefteå =]

Aldeles vitt här nu xD

2009-12-01 @ 15:17:07
Postat av: iDdLA

dissa umeå och dra luleå istället!

vi got moreee snow : D

2009-12-01 @ 15:18:24
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du ser ju lite utlänks ut, är du inte halv svensk och halv...nånting annat? :)

(tacksam för svar)

2009-12-01 @ 15:19:03
Postat av: Anonym

jätte bra amir att du färga håret mörkt!!! (:

2009-12-01 @ 15:21:13
Postat av: S

som sagt, om di kommer till Piteå under jultid kommer du att älska det! helt fantastiskt :D vitt på träden och jultomtar som springer runt på stan och höga plogkarmar <33

2009-12-01 @ 15:22:21
URL: http://sassaaaj.blogg.se/
Postat av: bunderboy

tappa du din oskuld till en flicka ?

2009-12-01 @ 15:27:26
URL: http://bunderboy.devote.se
Postat av: Rebecka

Nej kom till piteå mycke mysigare.

Håller med S du kommer älska piteå vid jul är det så himmla fint.

+Kan du ju testa äta på bigboy.

Finns endast i piteå (det är ju dock hamburgare)

2009-12-01 @ 15:30:27
URL: http://rebeckamarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

svara på roligare frågor inte sånna tråkiga som redan har varit

2009-12-01 @ 15:31:50
Postat av: Malin - Sån e jag!

vilket även bevisar att Kissie tog Kenzas plats!

2009-12-01 @ 15:33:21
URL: http://bestofberger.blogg.se/
Postat av: SANNA

videoinlägget, haha

2009-12-01 @ 15:39:19
URL: http://sannapauliina.blogg.se/
Postat av: Mindou

men du gör ju rätt.. min moster jobbar med sånt där och hon säger att det bästa helt enkelt är att tvätta bort smink och så & sen e det klart. :P

2009-12-01 @ 15:45:36
URL: http://mirandagehlin.blogg.se/
Postat av: Josefine

:)

2009-12-01 @ 15:58:34
URL: http://josfn.blogg.se/
Postat av: stolt umebo!

Ja kom till Umeå (björkarnas stad hihi) det är superfint här under vintern! Under sommaren också för den delen. SNÄLLA KOM HIT, en underbar och SÅ JÄVLA fin stad, du kommer inte att ångra dig jag lovar! :) dessutom vill jag så gärna träffa dig, du är fan min idol<3

Skit i Piteå! jag har varit där flera gånger och det suger rejält!

2009-12-01 @ 16:00:49
Postat av: isabella l .

Kul med svar =) Och älska videoinlägget, HAHAHHAHAHA :D

2009-12-01 @ 16:06:57
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wihoooo, va haru gjort i Gävle ? :D:D

2009-12-01 @ 16:10:51
Postat av: Anonym

var i Gävle har du varit? :)

2009-12-01 @ 16:34:11
Postat av: amanda

ett tips till dig som frågade varför hans hår inte blev grönt:



detta är något många blondiner råkar ut för när dem färgar håret brunt, det lättaste du kan göra är att lägga i lite röd hårfärg i den bruna färgen. Hans hår blev antagligen inte grönt för själva färgen hade ganska mycket röda pigment i sig :)

2009-12-01 @ 16:42:18
URL: http://royalpain.blogg.se/
Postat av: emelie

woho jaa kika förbi umeå underbaraste du :D

2009-12-01 @ 16:51:39
Postat av: Anonym

HAHA första kommentaren av maja var ju asbra XD

2009-12-01 @ 17:06:48
Postat av: Anonym

Asså hur kan du lägga in såna där äckliga saker. HATA BÖGAR HATA BÖGAR!

2009-12-01 @ 17:08:38
Postat av: Moa

Jag ska gifta mig med personen som skrivit första kommentaren för den personens intelligens <3



Dör lite bara :)



och word på att bloggen är beroendeframkallande :P

2009-12-01 @ 17:08:39
URL: http://xelalovesya.blogspot.com
Postat av: emma

hejhej :) skulle tycka det var roligt om du kunde berätta lite om hur du tyckte gävle va som stad och hur människorna var där? <3 tack för en fin blogg

2009-12-01 @ 17:10:53
Postat av: emmaaaa

när var du i gävle haha

2009-12-01 @ 17:16:17
Postat av: linda

Åk till Luleå istället:)

Här är det super mysigt på vintern, ifall man gillar snö och ute aktiviteter:)

2009-12-01 @ 17:16:35
URL: http://lindasliv.devote.se
Postat av: Eira

det finns ett rykte att du och kissies är i hop i smygg och att du utnyttjar bögar .. är det sant ?

2009-12-01 @ 17:19:44
URL: http://eiiralarsson.blogg.se/
Postat av: tipsaren

va fan ska du te lule å pite å göra!?? kom fö fan te ume ! :D fan va najs he skull va om man fick träff deh! :D ps skrev bondska här!

2009-12-01 @ 17:22:03
URL: http://nicebody.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG<3

2009-12-01 @ 17:27:19
Postat av: Anonym

åk till luleå, det är perfekt med snö där och lagom kallt . men du har ju en canada så det blir nog inga problem ;) det är jätte mysigt där . everybodes loves luleå! :D

2009-12-01 @ 17:32:56
Postat av: Anonym

okejj?? de där var... skumt?^^

2009-12-01 @ 17:33:39
Postat av: Anonym

-.- hur som helst, ska inte gå in på din blogg någon mer, får kalla kårar

2009-12-01 @ 17:35:14
Postat av: Emilie

Jag må va Ume bo men tro mig, ingen stad man far till. Det är dött till 100%! Härlig blogg förresten! :)

2009-12-01 @ 17:46:01
URL: http://emiliies.blogg.se/
Postat av: olivia

hihi ok! =)

2009-12-01 @ 18:13:11
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inte umeå! Dra till Östersund under vinterfestivalen ist! ;) staden i ljus. Supermysigt plus att det är nära till Åre om man vill åka skidor! Haha ;P

2009-12-01 @ 18:17:27
URL: http://hannaerikamargareta.blogg.se/
Postat av: Nathalie

om du vill färga håret till brunt från blondt så ska man ta en brunfärg med lite rött i. De man också kan göra är att färga håret först rött och sen i med en brunfärg. Men vill man göra de snabbt och enkelt för sig så kör med en brunfärg med lite röda pigment i :)

2009-12-01 @ 18:35:55
Postat av: Anonym

jag förstår att du är homosexuell, och har inte som helst problem med det. men måste du gå runt och säga att tjejer är jobbiga och "fittor" är äckliga. ´sånt säger man ju bara inte!

2009-12-01 @ 18:44:35
Postat av: karlstadfrida

HAHHAHAHA fyfan vilken skön video......

2009-12-01 @ 19:02:08
Postat av: Julia

Videoilägget.. HAHA, så sjukt jävla klockren! :D

2009-12-01 @ 19:04:55
Postat av: Ronja

JA KOM TILL UMEÅ :D

2009-12-01 @ 19:33:28
URL: http://therooftop.blogg.se/
Postat av: emma

kom till umeå !! :D

jag kan visa dig runt i våran "vackra" stad :)

2009-12-01 @ 20:02:00
URL: http://emmalindgrenss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du säger du är från Sverige (det är du ju), men vilket är ditt ursprungsland. Alltså, vilket land är det som din mamma/mormor osv kommer ifrån?

2009-12-01 @ 20:06:04
Postat av: Anonym

Okej Amir, kom till mig under vintern. Det är rätt så najs här i Umeå. Glöm inte att ta med dig Natta, för somehow har vi en gemensam bekant! Natta är eller var, som du kanske vet medlem i BUUF (Botkyrkas Unga Under förändring) och även i Sveriges Ungdomsråd där vi träffades. Tror du mig inte? Det kan jag förstå men (!) när du var i Göteborg var det en konferens i Haninge som Natta besökte, jag nämde för henne att jag tycker både att du är grym. Fråga henne vettja..? ;)

Nej, back to reality. Ha en bra kväll :)

2009-12-01 @ 20:58:32
Postat av: Taylor

Skulle du vilja sätta på Britney Spears med tanke på att hon är din största idol? :)

2009-12-01 @ 21:06:25
Postat av: Anonym

yess umeå är king!

2009-12-01 @ 21:20:19
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

När man färgar håret från blondt -> brunt ska man använda en brun hårfärg med lite röda pigment i, då slipper man att håret blir grönt! Bara ett tips ;)

2009-12-01 @ 21:26:13
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Karolina

Mäh! vad äre för fel på Gävle?! :O

2009-12-01 @ 21:26:47
Postat av: Anna

HAHA ja ditt namn och utseende skriker ju verkligen Sverige.

2009-12-01 @ 21:28:30
Postat av: Anonym

Lilla AMIR du är inte bög...bra svar från personen som skreev detta för det är ju sant, ingen ser en iranier för svensk..



inte för att jag är rasist eller något. men hur kan du säga att du kommer från sverige? Visst att du kanske är född här men du är ju ändå inte svensk? Samma sak om en katt föds i ett stall inte är den häst då?



2009-12-01 @ 15:06:44

2009-12-01 @ 21:42:29
Postat av: Anonym

Lilla AMIR du är bög det vet alla men du är abslout inte svensk...bra svar från personen som skreev detta för det är ju sant, ingen ser en iranier för svensk..



inte för att jag är rasist eller något. men hur kan du säga att du kommer från sverige? Visst att du kanske är född här men du är ju ändå inte svensk? Samma sak om en katt föds i ett stall inte är den häst då?



2009-12-01 @ 15:06:44

2009-12-01 @ 21:43:48
Postat av: Anonym

Jag bor i umeå, det är jättefint och mysigt på vintern, fullt med snö överallt :)jätte härligt!

2009-12-01 @ 22:24:58
Postat av: Julia

Haha du är så skön! Älskar ditt dirtytalk i badkaret!



Tänkte bara säga att jag läser din blogg varje dag & ler alltid lika mycket :) Tycker du ska veta att du gör ett grymt bra jobb! Du lyser upp den skitiga, svarta & tråkiga vardagen på ett helt fantastiskt sätt. Jag önskar dig all lycka fortsättningen!



Kram

2009-12-01 @ 22:35:13
Postat av: eMALj

Men skandal! ;)

Klart du måste komma till Umeå och uppleva lite vinter :)

(Finns snygga pojkar här också!)

2009-12-01 @ 22:37:32
URL: http://emalj.blogspot.com/
Postat av: jejje

ja, kom fan inte till gävle igen, skulle ta självmord om jag sag en san nörd som dig :S

2009-12-01 @ 23:31:44
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: saaanna

Kom till KALIX ffs!:)

2009-12-01 @ 23:44:02
URL: http://sanna15.blogg.se/
Postat av: Annelii

Umeå är jättefint på vintern, jättemysigt. själv bor jag i lycksele och det är ju ganska tråkigt, men mysigt! men du borde åka upp till umeå någon gång.

2009-12-01 @ 23:44:40
URL: http://liibaneserna.blogg.se/
Postat av: Ness

umeå är den finaste staden som finns ;) hahah inte för oss som bor här men kanske dom som bor längre ner.



Umeå är sjukt mysigt på vintern :)

själv bor jag där ;D

2009-12-02 @ 02:22:20
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Jenny

Först och främst så har ja en fråga angående ditt svar på sminket.

Om du nu har så bra hy, Så vf ha både conceler, underlagskräm, fundation, puder & rouge?

Jag har oxå bra hy men nöjjer mig med ett puder. ser bara för överdrivet ut med en massa i ansiktet.



Och till er andra som komenterar att han inte skulle va svensk pga sina färger och sitt namn..

Näe man ser tydligt att hans HÄRKOMST inte är svensk från början. Men han är ju de ändå!

Han är ju född här och uppvuxen svensk. Sen att hans föräldrar/förfäder härstammar från ett annat land hör ju inte hit. Han är ju ändå svensk!

2009-12-02 @ 02:32:34
URL: http://angeliita.devote.se
Postat av: Michis

hahahahaha skönt videoinlägg, love it!!! har precis hittat hit till din blogg, grymt bra!!!

2009-12-02 @ 07:20:06
Postat av: Anonym

för att håret inte ska bli grönt så använder man sig av röda/varma toner i håret. Enkelt =) !!

2009-12-02 @ 09:28:32
Postat av: Emma

Amir!! super gillar dig o din blogg, kika gääärna in på min, skulle bli sååå glad! är en 17 årig tjej från gbg, PUSS

2009-12-02 @ 11:03:11
URL: http://byeeem.blogg.se/
Postat av: Anonym

slickat fitta nasty

2009-12-02 @ 12:34:45
Postat av: Camilla

Har man väldigt blondt hår och vill bli brunett nmåste man ta en brun färg med mycket röda/guldiga pigment i. Guldbrun, rödbrun.. Tar du askbrun, ja då blir du grön.

2009-12-02 @ 13:30:15
Postat av: josefin

Håret blev inte gränt för att det var en toning ;)

2009-12-02 @ 14:03:08
URL: http://josterholm.blogg.se/
Postat av: simone

Tycker bara om dig mer och mer, allt skitsnack och alla översittare kan dra åt fan!

2009-12-02 @ 14:51:27
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: JagÄlskarHottie!

Såg på frågestunten att någon frågat vrf ditt hår blev grönt? Du visste tydligen inte?

Men om du har BLEKT hår och kommer i kontakt med klor, i simbassänger eller liknade ställen färgas det grönt.

Jag har själv varit med om detta xd

2009-12-02 @ 14:56:35
Postat av: bunderboy

amir, jag frågade dig när du skrev om din oskuld, o ja va lite nyfiken var det en flicka elr pojke men liksom , ja måste bara säga det här , jag älskar din blogg du e min idol-bloggare.

hälsningar bunderboy

2009-12-02 @ 14:59:01
URL: http://bunderboy.devote.se
Postat av: mk

håret behöver inte bli grön när mwan färgar från ljust till mörkt. Hemligheten är att man då väljer mörk färg med tillräckligt röda pigment i

2009-12-02 @ 15:05:51
Postat av: Anonym

att ha rövsex är äckligare än att slicka fitta lilla du

2009-12-02 @ 15:40:43
Postat av: linnea

haha, gävle ligger bara 1 och en haltimme ifrån sthlm! :)

2009-12-02 @ 17:03:32
URL: http://linneamalmesjo.blogg.se/
Postat av: Maja

Vad tyckte du om gävle då?:D

2009-12-02 @ 18:17:34
Postat av: lisaa

eyyy du ume e ett måste! typ nya eee new york säg vi som (A)

2009-12-02 @ 18:32:08
Postat av: mikka

jag ba älskar din blogg! den e skön!!!

2009-12-02 @ 18:45:05
URL: http://elskaelska.blogspot.com
Postat av: elin

yeah kom till ume! Nog för att det bara regnar hela jävla tiden nu men snart kommer hela jävla istiden hit!!! Då kan du ju passa på att hänga med fuckme också hahaha

2009-12-02 @ 18:50:09
Postat av: Lollo

Du är så jävla grym! :)

2009-12-02 @ 19:59:27
URL: http://annexia.wordpress.com/
Postat av: Micaela

Du måste åka upp till umeå nu under vintern, lovar att du inte kommer ångra dig!! :)

2009-12-02 @ 22:31:47
URL: http://micaelaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahha videon från badkaret! haha<3

2009-12-03 @ 02:40:28
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

HAHAHAHA du kan ju inte precis säga du blivit av med oskulden om du inte knullat med en tjej? bögar kan ju inte förlora oskulden med att få den i röven, daaah

2009-12-03 @ 13:04:14
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: jenny

Kiruna är grymt fint under vintern! :)

2009-12-03 @ 16:40:55
URL: http://jennygimmehed.blogg.se/
Postat av: ma'

Jag bor i Gävle D;

2010-01-26 @ 22:32:04
URL: http://thetruthaboout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0