Andra delen med svar


- Har du sugit av någon som luktigt äckligt mellan benen?
Minns en kille som inte hade MVG i hygien om vi ska säga så... euw!!

- Varför är alla bögar så tjejiga?
Jag gör om frågan, till... varför tror du att alla bögar är så tjejiga? Jo det är självklart för att det är bara dom som syns. En bög som är rätt manlig av sig syns såklart inte eftersom att han passar in i ramen för hur en straight kille ska vara, alltså verkar det som att alla bögar är feminina då dom är de enda som "syns". Men det finns lika många mansbögar som fjollbögar! Det ska ni veta :)

- Driver folk ofta med dig när du är ute?
Nej absolut inte, det händer verkligen jättesällan men om det skulle vara så så har jag alltid haft mina fina vänner runt mig som försvarat mig och sagt ifrån. Känner mig aldrig osäker när jag är ute!

- Har du haft en flickvän någon gång?
Japp jag hade en i början av 8an, hon hette Vanessa och var en skitsnygg blondin haha. Jag var jättestolt över att jag var tillsammans med henne, självklart betydde hon personligen absolut ingenting för mig haha!

- Om du hade vart straight, vad för tjej hade du föredragit?
Agnes Carlsson är perfekt på alla sett som det går (utseendemässigt).





- Många av dina gamla vänner säger att du har förändrats?
Ja visst är detta lustigt? Jag får alltid höra att gamla vänner tycker att jag förändrats. Men hur kan en gammal vän som jag inte längre umgås med veta att jag har förändrats? Ah där fick ni något att klura på va! Jag är exakt samma Amir som förut... bara ett litet starkare självförtroende, tack vare mina fina läsare <3

- Vem är vackrast? Sara eller Abeer?
Haha vilken fråga! Sara har finast hår och Abeer har finast ögon. Alla är fina på sina egna sätt. Man ska inte hålla på och jämföra sina vänner. Det är respektlöst.

- Hade du & Kissie vart vänner utan era bloggar?
Nej det tror jag inte, för då hade chansen vart väldigt liten att vi skulle träffats. Bor väl en miljon pers i Stockholm tror jag? Så det är självklart tack vare våra bloggar som vi träffats från första början. Dock känner jag Alexandra och inte Kissie. Men det blir självklart Kissie om jag ska skriva något här i bloggen, det är ju hennes image!

- Vad gör du helst när du träffar vänner?
Det är ju alltid olika. Sara är en perfekt vän att äta ute med för vi har alltid saker att prata om, Jasmine är perfekt att ta de lugnt med för vi kan sitta och skratta åt barndomsminnen och Kissie är en riktig partypingla. Alla connectar man med på olika sätt.

- Har du någon kontakt med din familj?
Hur kan ni missat detta? Jag älskar min familj och försöker träffa dom så ofta som det går. Det är lite svårt med småbröderna men min syster försöker jag träffa med jämna mellanrum eftersom att vi kan göra mer saker ihop. Senast igår bjöd jag ju henne på restaurang och bio. Småbröderna ska jag snart bjuda över på filmkväll hos mig! Actionrulle och massvis med godis & läsk.




- Hur orkar du? Att allt ska verka så perfekt och fint?
Detta är nog det som skiljer mig från alla andra storbloggare. Jag är verkligen inte någon som vill förfina sanningen och låtsas att allt är perfekt. De flesta av er vet att om jag mår dåligt, så skulle jag inte ha problem att skriva ut det. Och minns ni när jag skrev i bloggen att jag blivit utslängd hemifrån? Hur många andra skulle vågat det liksom inför 30.000 läsare?

- När hade du tänkt byta design?
Det sitter en kille som jobbar med designer och bygger på något nytt åt mig! Eftersom att det görs seriöst så kommer det att ta lite tid. Inte något halvtråkigt som man slängt ihop i Photoshop på 30 min.

- Varför började du blogga?
Det hela började som en "go with the flow" sak liksom. Alla andra bloggade så självklart ville jag också prova på det. Jag skaffade en blogg som jag hade i kanske en månad men sedan tröttnade jag. Några månader senare skaffade jag amirakrouti.blogg.se som jag körde på rätt länge, när jag sedan kom ut som bög så tyckte jag det var tråkigt att jag inte hade kunnat vara migsjälv i bloggen så jag raderade hela arkivet, började blogga om och köpte domänet Gaybloggen.com!

- Är det sant att du går runt och frågar folk om bloggbråk?
Alltså är detta ett skämt haha? Hör du inte själv hur korkad frågan låter? Neeej, jag går inte runt och frågar om folk vill bloggbråka med mig? Jisses haha!

- Något av dina favoritvideoinlägg?
Bara för att det väcker minnen!





- Varför blev du utslängd? Går massa olika rykten.
Min låtsaspappa har inte misshandlat familjen, vi hade inte för liten lägenhet, jag tog inte hem för många killar och knullade... äsh orkar inte rabbla upp alla rykten! Det är en privatsak och jag har i alla fall inte hört någon "gissat rätt" utan allt som ni hört är falskt.

- Ska du inte börja söka jobb snart?
Jag? Jobba? Öh jag är inte typen som jobbar! Haha nejdå jag skojar bara. Min plan är att fortsätta vara en lyckligt lottad kille som kan andas ut och leva livet utan jobb och plugg nu ett tag efter jag tagit studenten. Nästa år ska jag plugga upp lite betyg och sedan vill jag jobba med PR i framtiden, alltid gillat marknadsföring!

- Vad gör du när ingen ser?
Jag sjunger, påriktigt alltså. Tar i från hjärtat och ger allt vad jag kan. Dock låter det förjävligt men det skiter jag i haha. Älskar att sjunga.

- Är du kär i Blondinbellas pojkvän?
Haha nej det är jag absolut inte! Nils är skitsnygg men jag är knappast kär i honom.

- Använder du eller har du använt string?
Vet att många killar, både straighta som gay, någon gång i sitt liv har provat stringtrosor/kalsonger men själv har jag faktiskt aldrig någonsin provat det, inte ens på skoj.





- Hur orkar du med alla kommentarer om din vikt?
Tycker det är jätteroligt, när jag och Sara har tråkigt så brukar vi ringa varandra oså går vi igenom roliga kommentarer som jag fått under dagen. Dom vi garvar mest åt är folk som ska påpeka min övervikt. Tror folk att jag inte har spegel hemma eller? Riktigt korkat haha.

- Tycker du att du är smal?
Men gud ja!!!!! Size-zero is the new black! Jag är guccimodel ;)

- Vad tycket du om hår på både tjejer och killar. Vart ska det rakas?
Tjejer: Ben, fitta & armhåla.
Killar: Hela partiet mellan benen, armhålan, bröstet, skägg & mustasch.

- Varför sminkar du dig?
För att jag tycker att jag ser bättre ut med smink :)

- Din favoritparfym av Britneys parfymer?
Curious och Circus fantasy!


Kommentarer
Postat av: - h *

- HAHAHAHAHAHAHAHHA

2009-12-02 @ 16:18:41
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: - h *

- HAHAHAHAHAHAHAHHA

2009-12-02 @ 16:18:46
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: - h *

- HAHAHAHAHAHAHAHHA

2009-12-02 @ 16:18:50
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

tycker det är bra att du kör ditt eget race å skiter i vad andra tycker :) keep up the good work ! <3

2009-12-02 @ 16:28:17
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Haha mycket underhållande :)

2009-12-02 @ 16:36:31
URL: http://tobys.se
Postat av: Maria

gillar din blogg! du är äkta ;)

2009-12-02 @ 16:42:49
URL: http://suggaah.blogg.se/
Postat av: johanna

gillar att du svarar på frågorna:)

2009-12-02 @ 16:48:03
URL: http://jajohanna.blogg.se/
Postat av: - h *

- äkta ? ja, äkta fett ja :D hihihi hohoho hahaha!

2009-12-02 @ 16:54:51
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: - h *

- äkta ? ja, äkta fett ja :D hihihi hohoho hahaha!

2009-12-02 @ 16:54:56
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: jejje

gud, du sag inte klok ut pa videon, vitt har o svarta ögonbryn, nä fy fabian va fult!!

2009-12-02 @ 16:57:14
URL: http://litemer.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Fan vad alla ska klaga att du är "fet" då. Killar ska ha lite att ta i. Fult när både tjejer och killar ser ut som småpojkar. :)

2009-12-02 @ 17:20:08
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: ellie

Jag vill att alla kommer till pilot på fredag! Det blir en kväll/natt du aldrig lär glömma, om du nu kommer komma ihåg nåt ;) Säg till mig om du och några vänner vill komma sä skriver jag upp er på gästlistan!! =)

2009-12-02 @ 17:28:00
URL: http://metrobloggen.se/barbiie
Postat av: matilda brink

haha jag gillar verkligen din stil, du är mer personlig av dig än vad dom andra som bloggar är . (Y)

2009-12-02 @ 18:08:24
URL: http://matiildabrink.blogg.se/
Postat av: Sandra

I love you Amir :). Keep on rock'nnnnnn

2009-12-02 @ 18:12:29
URL: http://sandrajosefine.blogg.se/
Postat av: j e n n i c a

tack för svar :)!

2009-12-02 @ 18:35:08
URL: http://jennicaelin.blogg.se/
Postat av: lilletjej

Jag hatade mitt utseende förut, men de är sånna människor som dig som kan stå för att man är lite större än alla andra som gjort att jag känner att jag inte har något att dölja. Numera älskar jag min kropp :) tack för en blogg som är rolig som faen! :)

2009-12-02 @ 19:10:14
URL: http://lilletjej.blogg.se/
Postat av: linnea

blev du inte utslängd för att du spelade för hög musik ?

2009-12-02 @ 19:19:43
Postat av: Zikoria

Skulle bögar vara tjejiga? Haha! Mina straightvänner (killar) är fasen "bögigare" och fjolligare än mina bögvänner ^^'

2009-12-02 @ 19:32:15
Postat av: isabella l .

Okej =)

2009-12-02 @ 19:35:49
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: derrru

serisöt!:o

fan vilken jävla ryffrider du kunde ha varit om inte va bög;o



varför satsar du inte på tjejer?!

Och varför bor man i fjållträsk(stockholm) när man kan bo i norrland, och med norrland menar jag inte gävle, för de e då fan inte i norrland!

Norrland= Umeå och uppåt.

Själv är man ju en stolt Ö-viks bo;d

2009-12-02 @ 19:50:22
Postat av: sanna

jag har ingenaning om varför du blev utslängd med en gissning vågar jag mig på, för hög musik kanske?

haha :)

2009-12-02 @ 20:19:33
URL: http://sssssssanna.blogg.se/
Postat av: j

du är stockholms stolthet <3

2009-12-02 @ 20:37:03
Postat av: Anonym

hejsan! jag måste bara fråga en sak som jag undrat över.

varför använder vissa bögar tjejparfymer?

Om man tycker om killar vill man väl ändå inte att dom ska lukta som en tjej?

hehe.

2009-12-02 @ 20:47:30
Postat av: C

Måste du använda ordet fitta? bara för du hatar fitta.. ser du inte hur det ser ut? skärpning gaybloggarn,! ;)

2009-12-02 @ 20:51:00
Postat av: Linda ♥

Du verkar som en go kille =) Tillskillnad från alla andra bloggare så verkar du fortfarande vara dig själv :)

2009-12-02 @ 21:54:28
URL: http://lindaemanuelsson.blogg.se/
Postat av: olivia

hihi ok! :)

2009-12-02 @ 22:01:40
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: Carro♥

En fråga. Jag tycker inte de är snyggt på killar när dem har jätte stooora ögonbryn som typ går ihop:S



Tycker du att det skulle vara konstigt ifall en kille noppade sina ögonbryn, bara lite..

Jag menar jag är tjej och så...

2009-12-02 @ 22:01:54
Postat av: enläsare

asså ja vet att tjejer ska raka sig på fittan, men i vilken ålder? ska man göra det när man är 13?

2009-12-02 @ 22:46:40
Postat av: Anonym

Jag är tjej och HATAR hårlösa killar.

2009-12-02 @ 23:21:17
Postat av: Anonym

Trodde inte att du skulle välja AGNES utan BRITNEY tycker du inte britney ser bra ut?

2009-12-02 @ 23:47:11
Postat av: Anonym

Att orkar ta upp läsarna kommentarer med din vän visar att du inte har sså mycket annat roligt o prata om i ditt liv...patetiskt.

2009-12-02 @ 23:48:34
Postat av: Cookie

I Turkiet råder en stor bögskräck, trots att många killar nog är gay där så klart as well as ever, råder samma åsikter bland killar i Stockhom med din bakgrund? (Typ, de vill, men orkar inte komma ut:( Kram, och stå på dig, men skit i de där jävla läppförstoringarna för fan, och fatta att du är bra som du är. Kram!!:)

2009-12-03 @ 02:41:22
Postat av: Mr. Olivander

Rättelse: Det bor 2 miljoner i Stockholm, men 1 miljon i innerstan!

2009-12-03 @ 07:30:09
URL: http://mrolivander.se/
Postat av: julia

du verkar till skillnad från andra i bloggvärlden vara en smart person med hjärtat på rätt ställe måste jag säga! tolkar från hur du skriver dina inlägg överhuvudtaget. tippar på en skön kille irl också!! (jag har aldrig komenterat en blogg tidigare, hehe. kände att mitt medeleande behövde framföras)

2009-12-03 @ 17:34:40
Postat av: böghatare

Sverige skäms över dig ! :))))

2009-12-03 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0