Mitt 2009 - Månad för månad


Hängde jättemycket på gayklubbar under denna period, min mormor började faktiskt fråga om jag hade svårt att motstå alkoholm eftersom jag festade så mycket haha. Var fortfarande kompis med Ted då, tror det är många av er som minns han! Jag, William och Ted var alltid ute och röjde tillsammans!



Denna månad var jag på den första Gaykryssningen som fortfarande är det roligaste jag gjort när det gäller fest. Jag var helt vild och galen! Var även på QX GayGala som var väldigt rolig, massa bra artister uppträdde osv. Får inte heller glömma att jag och Kissie stod på Stockholmsmässan och träffade våra bloggläsare, sjukt trevligt var det!



Klippte mig för första gången hos Bobby, han fick fria händer och klippte mig kortare än vad jag hade haft på flera år. Jag trivdes men lät det endå växa tillbaka till det gamla sen. Det var väldigt många kvällar framför Melodifestivalen denna månad också, sådant missar jag aldrig! Grät som fan när Sarah Dawn Finer sjöng sin låt hehe. Jag och William var även lägenhetsvakt i två veckor på Gärdet, där röjde vi ordentligt.



Började hänga på väldigt många hemmafester denna månad! Lite fjortis att grå från stammis på alla gayklubbar till trashiga hemmafester men så blev det iaf. Hamnade även på Maria ungdom en kort tid innan jag skulle fylla 19. Ett stort misstag. KISSIE GJORDE MIG ÄVEN BLOND! <3



Var på Gröna lund för första gången på länge! Var jätteroligt och träffade självklart massvis med fina bloggläsare. Firade min 19års dag, gjorde mitt kända sminktips och jag fortsätta med sunkiga hemmafester.



Badade hemma hos Charlie, röjde i publiken på Allsång på Skansen och hängde på Gröna lund! Äntligen var det sommar! Vid detta laget hade jag slutat gå i skolan, eller jag var ju skriven i skolan men gick dit kanske en gång per vecka? Ett misstag man alltid kommer få ångra självklart.



Jag började umgås med Paow! Vi träffades på Allsång på Skansen och det klickade ju typ direkt, genom henne träffade man Steffi, Dessie osv... min riktiga vänner gillade inte detta och i slutändan stod jag ensam kvar med alla småbarnen. Jag hade blivit en, fjortis? Hade i alla fall jättekul med mina nya vänner och man ska aldrig ångra någonting. Hade en härlig sommar med Paow. Vi gick bl.a. tillsammans på Britneys konsert i globen <3 Memory for life!



Såg Lady Gaga på Gröna Lund, blev "trion" med Steffi & Paow samt bröt kontakten med Kissie. Riktigt hemskt, tyckte det var sjukt tråkigt och jag tror inte att någon egentligen ville det men det blev till ett slags "bloggkrig med Kissie" där vi smutskastade varandra enormt.



Jag och Kissie blev sams igen, tack och lov! Gosh vad jag hade saknat henne. Blev utslängd hemifrån denna månad. Bodde hos Steffi i en vecka och sedan hos mormor i 2 veckor tror jag? Var även hos Bobby och blev ultrablond. Tiden med snåla hemmablekningar var äntligen över.



Skaffade mig en egen lägenhet vilket var sjukt skönt! Och jag åkte för första gången till Göteborg! Älskade verkligen göteborg och måste dit snart igen. Var ju blogawards också där min älskling vann pris för årets kaxigaste. Var verkligen jätteglad för hennes skull. Träffade ju även Rosanna för första gången på blogawards. Gjorde även min saftiga läppförstoring :D Slutade umgås med Paow också.



Hade mina hemmafester, röjde loss på Ikea och festade vilt med Rosanna och Kissie! I was back on track? Goodbye fjortisfester och hej Stureplansklubbar. Min vän Abeer från USA kom också tillbaka till Sverige vilket är ett av årets bästa händelser. Får inte glömma att jag var på gaykryssning nummer två. Väldigt rolig men inte ens i närheten av den första kryssningen.



Erik vann idolfinalen, jag började julpynta hemma, massa fester och julklappshandel! Spelade även in pilot-avsnittet till en kommande dokusåpa nästa år. Eller dokusåpa vet jag kanske inte om kan kan kalla det, whatever! Sjukt kul var det i alla fall att få gå runt med en videokamera efter sig hela dagen. Lite tuffare och bättre kände man sig allt :)

Kommentarer
Postat av: Hemen

Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D



Kolla min blogg den handlar om kissie och amir :D

2009-12-31 @ 16:47:07
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/
Postat av: En tjock katt i en smal värld

Fullspäckat år må jag säga. :)

2009-12-31 @ 16:52:33
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Anonym

slutade du gå i skolan i juni? men då e väl alla betyg redan satta

2009-12-31 @ 16:55:37
Postat av: Isac

Mycket kan hända på bara ett år :)

2009-12-31 @ 17:23:14
URL: http://grisac.blogg.se/
Postat av: Anonym

låter som ett riktigt bra år!!! Gott nytt år på dig!

2009-12-31 @ 17:41:43
Postat av: ebba

AMIR! undrar om du har sett filmen "Brüno" och vad tyckte du då om den? GOTT NYTT ÅR

2009-12-31 @ 18:43:35
Postat av: Diana

Du skrev aldrig in att du fick din första fanclub?

2009-12-31 @ 20:39:10
URL: http://drevdu.blogg.se/
Postat av: dima '

fint du har gjort...

jävligt snyggt aså!!

2009-12-31 @ 22:06:48
URL: http://erikerik.webblogg.se/
Postat av: Michelle

fint gjort må jag säga:)

men asså jag fattar inte... du blev vän med Paow och som jag förstår så hade ni jättetrevligt o kul o så. och du skriver att dina "riktiga vänner" inte gillade detta och i samma veva blev du och Kissie ovänner. borde inte dina "riktiga vänner" kunna acceptera din då nya vänskap utan att lämna dig?

Säger inte att du har dåliga vänner, de verkar sköna hela bunten, men... är man verkligen en så bra vän om man inte kan acceptera vem man umgås med?



Men återigen, fint inlägg & älskar din blogg:) Var stolt

2009-12-31 @ 22:25:35
URL: http://whatthefuckinabox.blogg.se/
Postat av: Denice

Varför hamnade du på Maria Ungdom? Berätta mer!

2009-12-31 @ 23:32:21
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR TED! Vad hände med honom?

2009-12-31 @ 23:32:38
Postat av: Anonym

vilken kul sammanfattning ;) <3 älskar hur du photoshopar "månadsbilderna" =)

2010-01-01 @ 02:11:18
Postat av: sofie

Saknar Ted, han var snygg :(

2010-01-01 @ 02:38:13
URL: http://eifosna.blogg.se/
Postat av: a

Heeeeeey:@du stal från mej för faan

2010-01-01 @ 14:05:49
Postat av: Anonym

hur gör du en bild i själva texten som t.ex. "JULI" kan du inte göra ett videoinlägg eller ett valigt inlägg och visa snälla <3

2010-01-01 @ 16:54:51
URL: http://flikkansimone.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Sköj =)

2010-01-01 @ 17:31:03
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gör du en bild i själva texten som t.ex. "JULI" kan du inte göra ett videoinlägg eller ett valigt inlägg och visa snälla <3



håller med , snälla !!

2010-01-01 @ 18:21:53
Postat av: Anonym

vf blev du utslängd hemifrån?

pga att du e homo eller?

2010-01-02 @ 00:27:00
Postat av: Anonym

otroligt år :D

2010-01-02 @ 17:49:03
Postat av: amanda

hur gör du för att det ska bli du i bakgrunden med en sådan text?

2010-01-02 @ 18:59:11
URL: http://webbkamera.blogg.se/
Postat av: Anonym

du glömde skriva att du har gått upp 10 kilo senaste året

2010-01-02 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0