Ni bad om det...

- Lugna gatan
Jag har dissat dom förut och jag måste tyvärr göra det igen. Hur många gånger har man inte sett dom stå och titta på när umgdommar bråkar? Och alla tjejer de försöker ragga på. Inget annat än kåta gatan är dom! Riktigt äckliga. Jag känner mig mer rädd än trygg när jag ser dom ute.

- Vakter på nattklubbarna
Finns det seriöst inga trevliga vakter? De enda trevliga jag träffat är hon som kollar legitimation på Village och tjockisen som står utanför Magenta! Resten är bara bitterfittor som är otrevliga för att dom själva inte kan gå in och röja ordentligt. Tycker det är tråkigt. Vakten är ju endå det första man möts av på en nattklubb, borde man inte då satsa på trevliga vakter så att folk får en bra start på kvällen?



- Kärlek under julen
Jag verkligen beundrar hur kärleksfulla alla människor blir under julen. Visserligen önskar man ju att alla skulle kunna vara lika underbara året runt men nu ere inte så, så man får nöja sig med jultiderna! Presenter, äta mat tillsammans, baka tillsammans... allt handlar om att vara tillsammans under julen och det älskar jag! Kärlek kärlek kärlek.

- Anspela på sex
Lindsay Lohan vill kickstarta sin karriär (som inte vart på topp den senaste tiden) så hon har valt att vika ut sig. Underbart! Sex säljer så jag tycker att hon gör ett smart drag. De som säger att "allt ska inte anspela på sex" är ju bara sånna som själva inte skulle våga göra något liknande. Behöver du flasha fittan för att få din skiva såld, then bring it on sistah!

Kommentarer
Postat av: selma

Lugna gatan? Du blir rädd när du ser dem? har du ens varit i lövgärdet? nej just precis!!! du känner inte människorna och du vet ingenting. Det är bra att lugna gatan finns.. du sjunker så jävla lågt ibland Amir!

2009-12-20 @ 15:43:49
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Anonym

*

*

*

DU ÄR SJUK I HUVUDET, OCH ÄCKLIG!

du är inte ett jävla dugg rolig eller speciell (som alla äckliga bögar tror att dom är! ni är jobbiga och äckliga). du är en förtjockad fjortis som lever på andra! (utan pissie är du INGET, och det vet du också, sorgligt!)

du är F.U.L i blont hår och fet. så vad är bra på dig!?

och kom inte o säg att jag ska pulla mig själv eller inte har fått snopp på länge för det kan jag lova att det har jag! jag har en pojkvän som kan ta mig 24 timmar om dygnet. NÄR FICK DU SNOPP SENAST?

att du ens får snopp är för mig helt obegripligt, ska inte bögar vara kräsna? jag menar, vilken kräsen bög vill ligga med en fet, dryg, jobbig, pissgult hår fjortis? you tell me. antagligen är dom du ligger med lika fula oh feta som dig. och alla småtjejer som tycker att du är rolig och cool är antagligen lika fula som dig med.

nä nu ska jag sluta klaga på din fetma och gå och sola :) sen tänkte jag knulla lite när jag kommer hem.

*

*

*

2009-12-20 @ 15:44:06
Postat av: ♥ S A N D R A ♥

Varför klagar du på lugna gatan, deras jobb är att prata med ungdomar som åker hem sent på kvällen tillexempel, som en kompis. Om dom va där när du åker till typ skäris eller nått om någon hoppar på dig så skulle ja va tacksam för att dom inte gjorde ett shit.

2009-12-20 @ 15:52:12
URL: http://blazelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

RÄÄÄÄÄÄÄTT!!

2009-12-20 @ 15:55:16
Postat av: Amir Akrouti

anonym: du har då inte fått kuk på ett bra tag!

2009-12-20 @ 15:55:44
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: sommarkrogen

"behöver du flasha fittan för att få skivan såld, then bring it on sistah!"

hahah skönaste idag :D

2009-12-20 @ 15:58:05
URL: http://sommarkrogen.blogg.se/
Postat av: caroline

så rätt! :)

2009-12-20 @ 16:03:07
URL: http://carolinejohnson.blogg.se/
Postat av: Páscal UF.

Nu har vi en liten jultävling på vår blogg där vi lottar ut ett av våra armband. Tävlingen

håller på till julafton 20:00. Var gärna med och tävla. God jul önskar Páscal UF.

2009-12-20 @ 16:09:49
URL: http://pascaluf.blogg.se/
Postat av: selma

sv: Hur kan du säga så? Hur kan du säga att människor är sämre än dig? Du har inget jobb, du lever på din blogg som du själv har sagt! Dem som jobbar i lugna gatan kanske har haft lite problem, inte alla. men några av dom. Dom jobbar även på skolan, så dom springer inte bara runt ute och ser till att de inte blir bråk osv. Dom hjälper även till i skolan, hjälper till så att eleverna går in på lektion!



Jag har alltid diggat dig. men när man pratar illa om folk på de sättet. ae, de går inte hem hos mig!!!

2009-12-20 @ 16:10:33
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: micca

Varför ska alla bli så bitta över att han säger vad han tycker och hans åsikt över saker?



"behöver du flasha fittan för att få skivan såld, then bring it on sistah!"

True True! :)

2009-12-20 @ 16:26:47
URL: http://evelinami.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt fel! i alla fall den lugna gatan biten. Jag vetinte hur det fungerar i stockholm, men i Göteborg där jag bor fungerar det underbart och dom är stora förebilder för ungdomar och får ungdomar att känna sig tryggare och att känna en gemenskap. Bara för att du inte vet hur förorten fungerar åp rikigt. Du är blatte men du är svenne i sättet och det är äcklande ! du vet ingenting hur det är för riktiga ungdomar ute i förorten så stäng din käft

2009-12-20 @ 16:32:38
Postat av: Anonym

hahahaha skkööööön

2009-12-20 @ 16:46:18
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: isa

hahah så jäkla skön med hoppas du inte var seriös på sista isf va den jäkligt ball:D

2009-12-20 @ 17:02:03
URL: http://isaands.blogg.se/
Postat av: Mille

HAHAHA KUNG :D Haha och alla ADHD-barn kan ju chilla lite väl, han hissar väl och dissar vad han vill? :P

2009-12-20 @ 17:13:32
URL: http://marcuswikstrom.blogg.se/
Postat av: olivia

hihi najs!!

2009-12-20 @ 17:30:23
URL: http://olizkooliz.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Hehe ok ;)

2009-12-20 @ 17:43:14
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha, klockrent.

2009-12-20 @ 17:54:43
Postat av: selma

du påstår de genom det du säger. förstår inte hur du tänker. jag syftar på lugna gatan i göteborg och där håller dem ihop och stöttar varann. vet inte hur de fungerar i sthlm, men jag tycker i alla fall att de du dissa var totalt fel. de är väl bra att de finns godhjärtade människor som vill hjälpa andra med problem???

2009-12-20 @ 18:04:25
URL: http://selmasedef.blogg.se/
Postat av: Ley

Så jävla SAAAANT! Helt rätt och vika ut sig, skulle absolut göra det om jag fick chansen!:D

2009-12-20 @ 18:28:08
Postat av: ia

lugna gatani sthlm suger, det hr du helt rätt i :P precis som din beskrivning

2009-12-20 @ 18:48:13
Postat av: maria

För det första lilla äckliga jävel.... Lugna gatan ska inte stoppa bråk bara om dom står å bråkar mun mot mun slåss dom får dom inte gå emellan.. de e bara vakterna och poliser som får din svin...



2009-12-20 @ 21:16:56
Postat av: Hanna

Håller med, lugna gatan suger balle :)

2009-12-20 @ 22:20:09
Postat av: Joel

Jag skulle aldrig köpa Lindsays album även om hon flashade fittan. Hon är helt seriöst den ratigaste och äckligaste bruden i världen tillsammans med Amy Winehouse. Att se hennes fitta tror jag tvärt om skulle få folk att inse vad det har blivit av en tidigare lovande tonårstalang. Hon är bara pinsam!

2009-12-20 @ 22:48:24
Postat av: Anonym

Först hade jag största respekten för dig, tyckte du var bra som stod upp för din sexuela läggning. Men att dissa lugna gatan? ursäkta. du må nog vara så dum i huvudet som de flesta säger. själv vet jag att de som jobbar dära är de som faktist gör ngt av sitt liv, som du inte gör. du lever på din blogg, vilket du inte klarar dig på så länge.

2009-12-20 @ 23:08:06
Postat av: Anna

hahahahah! orka seriösa människor seriöst om Amir inte har något liv som bloggar vafan har ni då? Som läser hans blogg och lägger in urtöntiga kommentarer? Grym överdrivna och elaka också slår vad om att 4/5 av er som skriver inte skulle våga säga något sånt i verkligheten och att ni ser ut som mähän allihopa. Come on get a life. Och inse, lugna gatan suger? Seriöst... Och de där med att leva på sin blogg hallå? Lätt förtjänta pengar + ett jävligt roligt och enkelt sätt att få in pengar på? Jag hade inte backat ur för en sekund, avundsjuka det är det allt handlar om. Pusssss

2009-12-20 @ 23:36:08
URL: http://hhejanna.blogg.se/
Postat av: E

Hej Amir. Jag kan börja med att säga att alla som jobbar med lugna gatan är inte så och det är rätt så tråkigt att du eller någon som du känner har mött de som beter sig. Som ungdomsvärd jobbar jag med ungdomar från Rinkeby - Kista område och vi har samarbete med Polisen och Lugna Gatan. Och tro mig, Lugna gatan bidrar väldigt mycket till att hjälpa ungdomar och de finns till hands när det uppstår bråk mellan olika ungdomar. Jag förstår att du känner frustration men jag vill att du ska veta att det finns de som verkligen hjälper till!

On a unrelated topic! Du är Sinnessjukt awesome! ;)

2009-12-21 @ 01:05:29
URL: http://therockyellen.blogg.se/
Postat av: MIa

♥ S A N D R A ♥ svar till sandra.. kommer han till skäris/vårberg lär han bli nerslagen på en sek... hahaha å lugna gatan KOMMER INTA hjälpa... hahaha



2009-12-21 @ 12:26:11
Postat av: Linn

Det är ju ganska lågt av dig att försöka smutskasta en hel organisation när du bara ser en liten del av den? Lugna gatan sysslar även med tex support (medverkar i rättegångar när ungdommar är offer som stöd) i skolor (som friends fast dom jobbar bara med stöd och alla har tystnadsplikt. Givetvis finns det folk i organisationen som missköter sig, men det finns det på alla jobb. Lugna gatan finns inte där för att stoppa våld, utan förbygga våld. Vi jobbar inte med säkerhet utan trygghet. Vi finns till för att ungdommar inte ska hamna fel i livet framför allt och för att ungdommarna ska ha en vuxen person i livet som dom kan prata med. Men det är ju kul att du tycker att mitt jobb är meningslöst och att du tycker att jag gör ett dåligt jobb. Vad jobbar du själv med?

2009-12-21 @ 16:46:10
URL: http://lsae.blogg.se/
Postat av: Ida

Okej, jag är inte stockholmare märker jag. WTF är lugna gatan? En gata? Fattar nada...



Du är bäst Amir :)

2009-12-21 @ 19:43:15
Postat av: Ida

HAHAHA; såg nu att bruden över hade förklarat hela skiten... pinsamt läge.

2009-12-21 @ 19:44:21
Postat av: Anonym

Fan vilka omogna kommentarar du får? Herregud ge er!

Du har ju verkligen rätt, tycker själv att dom är obehögliga. Jag åkte tunnelbana här om dagen sent själv och lugna gatan kom, jag känner obehag derekt, dom glor på en på ett sånt äckligt sett. Jag skulle fan inte förvåna mig om du våltog en, ärligt talat det känns faktiskt så! BLÄ.!vAKETRNA JOBBAR SOM DET för att do m varit mobbade heal livet och vill 'ge igen' antagligen blivit dissad av snygga tjejer och är helt enkelt bittrA. They need some pussy...

2009-12-21 @ 19:48:33
Postat av: Anonym

hahah, låt bögen vara? han får väl förfan tycka vad han vill. Diggar ni nt det han skriv nt dåda? ska det vara så jävla svårt?

2009-12-21 @ 20:12:35
Postat av: Jadu...

OFTA NU BLIR JAG JÄVLIGT FÖRBANNAD!!

DU ANVÄNDER MITT ORD?? :-O :-O



BITTERFITTA är MITT ord!!

DÅLIG STIL SKA DU VETA NU STRAX FÖRE JULEN!

2009-12-21 @ 22:24:28
Postat av: Jadu...

OFTA NU BLIR JAG JÄVLIGT FÖRBANNAD!!

DU ANVÄNDER MITT ORD?? :-O :-O



BITTERFITTA är MITT ord!!

DÅLIG STIL SKA DU VETA NU STRAX FÖRE JULEN!

2009-12-21 @ 22:25:12
Postat av: Anonym

OFTA NU BLIR JAG JÄVLIGT FÖRBANNAD!!

DU ANVÄNDER MITT ORD?? :-O :-O



BITTERFITTA är MITT ord!!

DÅLIG STIL SKA DU VETA NU STRAX FÖRE JULEN!



Jag vet att jag har sagt det men jag är på dåligt humör mister...

2009-12-21 @ 22:26:00
Postat av: Jadu...

sista gången...

SLUTA ANVÄNDA ORDET BITTERFITTA!!



mvh / Jadu...

2009-12-21 @ 22:27:08
Postat av: Pinky

Jag har dock aldrig i hela mitt liv varit med om otrevliga vakter.



Man blir bemött som man själv bemöter andra, tänk på det.



//Pinky

2009-12-22 @ 10:41:21
URL: http://pinkypanters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahhahahah jag döör av garv här, allt jag ser när jag läser dina kommentarer är AVUNDSJUKA- dom är avundsjuka på att folk inte kan se vad dom tycker och att du kan stå upp för vad du tycker.

HAHAa vissa har ju inget liv, vad ska man göra?

peace & Lööv to u amir

2009-12-22 @ 16:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0