Nyårsafton imorgon, fan!

Sitter hemma hos mig nu igen, har tänt massa doftljus och myser med en filt runt mig. Så kallt ute ju! Imorgon är det som ingen missat nyårsafton och jag har verkligen påverkats av all den stress som är just nu.

Vart ska man käka sin middag? Med vilka? Vad för dricka? Vilka ska man vara med? Vart är efterfesten? Vem ska man kyssa vid tolvslaget?

Ja det är så mycket frågor, men jag försöker att hålla allting oplanerat och sedan bara göra det som jag känner för stunden. På detta vis kan det omöjligt bli misslyckat. Men håller man på att planerar exakt allting så kommer det självklart bli misslyckat. För alla vet väl att inget går efter planerna en natt som nyår?

Efter middagen planerade vi Henriks nästa transa-outfit!
Stenarna ligger bara löst på, dom sätter han fast själv sen :)


Kommentarer
Postat av: sanningen svider såklart

vill du bli min fru?

2009-12-30 @ 21:05:52
URL: http://suuugar.blogg.se/
Postat av: Tanya

hahaha va kul att ni hittar på trans outfits

2009-12-30 @ 21:28:00
URL: http://tanii.blogg.se/
Postat av: Anonym

gulligt (y)

2009-12-30 @ 21:28:34
Postat av: nataliehh.blogg.se

PHOTOSHOP

vill du ha en bild redigerad åt dej ?

vill du ha en ny header?

vill du veta något om photoshop, eller bara allmän hjälp i photoshop?

titta här >> nataliehh.blogg.se

2009-12-30 @ 21:30:14
URL: http://nataliehh.blogg.se/
Postat av: Anonym

BALLT :D

2009-12-30 @ 21:31:46
Postat av: .

vart bor du :)?

2009-12-30 @ 22:24:28
Postat av: sandrapattinson.blogg.se

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

Svara på min fråga som finns på min blogg så kommenterar jag din blogg! :)

2009-12-31 @ 00:11:39
URL: http://sandrapattinson.blogg.se/
Postat av: isabella l .

Ouh...

2009-12-31 @ 00:34:04
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: Sara

Spyr på dig

2009-12-31 @ 00:41:19
Postat av: Malin

Är han transvestit på riktigt?

2009-12-31 @ 13:19:19
URL: http://sputniken.bloggagratis.se
Postat av: J.J

Jag har alltid haft dig som en förebild. Jag har tyckt att du har bra åsikter, att du alltid gör det bästa av situationer. MEN, det har nu totalt ändrats. Du är en skam. Jag skäms att jag någonsin pratat gott om dig, tänkt gott om dig. Du är en hemsk människa. Du förstör liv, du skämmer ut dig. Jag hoppas du får ditt gamla jag tillbaka. För nu är du en skam.

2009-12-31 @ 13:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0