Följ mig i era mobiler

Oj, jag är redan framme i skolan! Jag kom även i tid också. Måste faktiskt sluta försova mig varenda dag. Men på något sätt går det i perioder känns det som, konstigt. Nu är jag hursom helst i skolan och ska vara här till klockan 5 tror jag. Kan inte ens mitt schema haha! Först ut är i alla fall Psykologi B, spännande och intressant.

Och vet ni vad? Om ni inte märkt det än så kan ni faktiskt följa mig i era mobiler (HELT GRATIS!). Om ni kollar i menyraden till vänster och rullar ner lite så ser ni att det finns en flik som heter "Amir i mobilen". Där under kan ni skriva in era uppgifter (gratis, don't worry) och sedan är allt klart. Det fungerar som så att jag kan mobilblogga ut till er. Det blir som ett vanligt mobilblogginlägg fast istället för att inlägget kommer upp i bloggen så får alla ni det utskickade till era mobiler, coolt va!? Så alla ni som skriver in er där kommer få ta del av smaskiga detaljer som inte kommer att skrivas om här i bloggen.

Vad väntar ni på? ;)


Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Nu följer jag dig i mobilen haha, så vi får hoppas det funkar bra då! :D

2009-02-05 @ 11:06:28
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN FOTOBLOGG ♣

SÄg till om du vill ha hjälp att fixa nått i bloggen :D

2009-02-05 @ 11:29:29
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: bjorn

Kina, lilla rosflickan

2009-02-05 @ 12:52:28
Postat av: märta

asso amir du e för grym :D

2009-02-05 @ 15:12:49
Postat av: Stina

ÄNTLIGEN! :D det är detta jag väntat på! keep party like a rockstar, bitch!

2009-02-05 @ 23:41:50
URL: http://stinan.wordpress.com
Postat av: pontus

eyy sån mobil i mitten har jag :)

2009-02-14 @ 00:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0