Kinesiska hemsidor

Vi sitter nu på restaurangen på Stureplan och det är först nu man börjar undra varför man egentligen åt så mycket. Kissie sitter och tjatar om att hon har blivit tjock och jag vill bara spy haha! Sushi for the win liksom! Båda sitter vi nu med våra bloggdatorer och personalen här tycker att dom är skitcoola för att dom är så små. Dom har bett oss gå in på olika kinesiska sidor åt dom, skitgulliga. Vad som händer härnäst vet jag inte men nu måste jag utan tvekan på toan haha!


Kommentarer
Postat av: Patricia

:) Hej Amir, Stort fan av din blogg läser rätt så ofta men jag har en ganska konstig fråga. Men jag bara måste! Varför har du alltid på dig den där gråa tröjan lik en tunika? Jag ser den hela tiden :P



Inget illa menat, fin tröja! :)

2009-02-08 @ 21:26:56
URL: http://paatricias.blogg.se/
Postat av: Anonym

friteradbanan,vaniljglass,honung :) mumma gottgott!!<3

2009-02-09 @ 00:09:13
Postat av: Zarah

åh det där är supergott! :)

2009-02-09 @ 16:28:22
URL: http://zlundin.blogg.se/
Postat av: Daniel

ska du till toan för att spy?



tacksam för svar!!!!!

2009-02-09 @ 16:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0