Melodifestivalen nu

Sitter hemma hos Niklas nu och ska se på Melodifestivalen med lite goda drinkar till. Heja Agnes!!! När vi sett klart på det ska vi röra oss mot gayklubben Lino som har deras sista kväll inatt, sorgligt faktiskt! Men med andra ord kommer det bli galet drag ikväll alltså, inte snåla på pengar och dricka under en avslutningskväll! Tills imorgon kan ni få första delen med svar från frågestunden. Enjoy my lovers! Vi hörs imorgon, puss och kram!

Är Niklas bög!?
Jag vet inte, kanske ska fråga?

Har du haft bögsex!?
Jag är snart 19 och det är 2009, självklart är jag inte oskuld haha.


Vad tycker du om:
Kenza: Hon är skitrolig som person och väldigt jordnära.
Kissie: Är det någon som man kan flamsa och tramsa med så är det hon, love.
Blondinbella: Stött på några gånger, verkar trevlig men vad vet jag.
Stina-Lee: Jättesöta hundar, absolut!

Hur orkar du festa så mycket som du gör!?
Hur man mår dagen efter spelar ingen roll om man har hur roligt som helst när man väl är ute och festar, det är liksom värt det. Att stå på dansgolvet med mina närmsta vänner och med all lycka bara sjunga med till underbara låtar som alla kan är en stämning som slår allt. Jag älskar verkligen att festa.

Daniel och jag på kryssningen!


Vad hade du för betyg när du gick ut 9an?
Kommer inte ihåg med 3 VG och resten G, inga toppbetyg alltså.

Har du nångång haft sex med en tjej?
Beror på vad som räknas som sex ;)

Vilket land kommer du ifrån!?
Jag har ursprung från Tunisien som jag inte alls skäms för.

Hur vågar du vara så öppen i din blogg!?
Samhället kommer aldrig kunna utvecklas om folk ska stänga inne sigsjälva och inte våga stå för vilka de är. Jag är stolt över migsjälv för att jag vågar vara så öppen inför så många människor. Jag ser upp till migsjälv och tycker att fler borde våga. Varför leka någon man inte är!? Jag är den jag är, bara för folk att acceptera liksom.


Hur lägger du din brun utan sol så bra!?
Jag lägger små pluttar av krämen i hela ansiktet och sedan smörjer jag ut det. På detta sätt så blir inte fläckigt eftersom att det blir lika mycket kräm överallt på ansiktet. Och jag gör det bara när jag ska vara hemma ett tag. Inte bra att dra kläder över ansiktet osv när man precis lagt på brun utan sol.

Funderar du på att pierca/tatuera dig?
Vill pierca tungan faktiskt!


Är du höger/vänster hänt?
Högerhänt!

Hur mycket tjänar du på din blogg!?
I detta land kan man ju inte tala om pengar för det betyder att man bara skryter och är alldeles för stolt, fjantigt! Så jag har valt att inte tala om hur mycket jag får in på bloggen. Självklart inga Blondinbella-belopp men jag klarar mig på det jag får.


Varför köper du billigt smink när du har råd med dyrare!?
Jag är typen som alltid håller mig till det säkrare. Jag vet att t.ex. min foundation från Loréal funkar utmärkt så finner ingen anledning att prova någon annan liksom. Och jag tror att det är bra att det finns bloggar som står för de billigare alternativen. De flesta som läser min blogg skulle antagligen inte ha råd med t.ex. en foundation från Dior så hur kul vore det för dom att läsa om vad jag tyckte om den!? Men sure, kan börja med dyrare smink om det önskas!?

Hur har du sex? Beskriv utförligt!?
Det börjar med att jag tar och..... Seriöst, förväntade du dig ett svar?

Varför tycker du inte om att prata om religion?
Det är det mest löjligaste jag hört talas om.

Varför började du blogga!?
Det var mest ett tidsfördriv och lite go with the flow. Det blev ju en sådan trend att blogga och jag ville ju inte vara sist med det så jag gav det en chans och jag fann det väldigt roligt och liksom skönt att få skriva av sig. Sammanfatta sina dagar och stunder.

Fick du knulla på kryssningen!?
ABSOLUT inga kommentarer!

Hur är det att leva som homosexuell i Stockholm.
Detta svar kan ta flera A4 sidor att svara på med tanke på att man kan se det får hur många olika vinklar som helst. Jag mår rent psykiskt väldigt bra och det är inte ofta jag får ta skit för att jag är homosexuell (snarare pga bloggen isf) så jag antar att det funkar galant att leva som homosexuell här. Nejmen för att veta mer om olika saker så klicka gärna på kategorin Homosexualitet.


När blev du av med oskulden!?
När jag var 17 år.

Skulle du offra bloggen för att få träffa Britney!?
Nej faktiskt inte, hur mycket jag än älskar Britney så skulle jag inte offra min kära blogg. Bloggen är verkligen en del av mitt liv nu och bloggen ger mig så mycket på olika sätt. Självförtroende allra mest. Den respons ni läsare ger mig betyder så oerhört mycket och det finns nog ingenting jag kan göra för att visa hur tacksam jag är.


Viste du vem Kenza var innan du träffade henne!?
Jag kände inte igen henne när jag såg henne. Men när hon sa Kenza så kom jag på att jag kikat in i hennes blogg förut och sett ett videoinlägg där hon visade vad hon hade på sig, dagens outfit. Jag undrade direkt då vad det var för fel på bruden som la upp en video på sina kläder. Med andra ord så hade jag ingen aning om vad bloggar var för någonting då. Nu är det väll vardagsmat för bloggare att visa upp vad dom har på sig!?

Var du och Kenza ovänner ett tag!?
Nej det var vi inte. Vi har aldrig småtjaffsat ens.


Vad tycker du om emos?
Håll er borta från plattan, ni skrämmer turisterna!?

Hur känns det att ha Sveriges största gayblogg!?
Rätt coolt faktiskt, jag menar... jag av alla!?

Kommentarer
Postat av: rebecca

hihiih

2009-02-28 @ 20:08:43
URL: http://snoppattack.blogg.se/
Postat av: Tobbe

agnes ser ut som kenza :D

2009-02-28 @ 20:11:55
URL: http://tobbejonsson.se
Postat av: idiil

Vad tycker du om emos?

Håll er borta från plattan, ni skrämmer turisterna!?





OMG! SÅ JÄVLA KLOCKRENT SVAAAAR ! HHAHAHA

2009-02-28 @ 20:27:06
URL: http://imoh.blogg.se/
Postat av: Jilina

Riktigt kul att läsa :)

2009-02-28 @ 20:30:46
URL: http://isaba.blogg.se/
Postat av: Raghid

"Har du nångång haft sex med en tjej?

Beror på vad som räknas som sex ;)"



Amir. Sex = Kuk i fitta haha. Jag tror han/hon som skrev så menar, har du knullat en tjej? ;)

2009-02-28 @ 21:12:32
URL: http://raggee.blogg.se/
Postat av: amanda

seriöst Amir..

jag tycke om din blogg först.. men nu börjar den sjunka ganska lågt..

vi vill inte veta om du har blivit tagen där bak eller haft sex.. fyfan, äckliga bög.. seiöst.. fyfan, om jag hade vart du hade jag skämts ihjäl..

fyfan.. pass på dig vännen!

2009-02-28 @ 21:23:18
URL: http://mandapandaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur har du sex? Beskriv utförligt!?

Det börjar med att jag tar och..... Seriöst, förväntade du dig ett svar?







HAHAHAHAHAHA Fan va skön du e hahah :D

2009-02-28 @ 21:41:48
Postat av: Anonym

det är ju väldigt många som kan ha många fördommar om bögar, tex att dom pratar på ett visst sätt alla gillar rosa och har typ bara tjejer som bästavänner?.. stämmmer verkligen det ?

2009-02-28 @ 21:56:15
Postat av: Fröken Deilert

en karl eller kvinna som tog oskulden?? =O ;D



Om det där med tjejen räknas som sex alltså..

2009-02-28 @ 22:02:55
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: i

amir akrouti... du säger att du inte vet du du ska göra för att visa din tacksamhet. jag tror att många dina läsare inte vet hur dom ska göra för att visa vad dom tycker om dig. dom tycker verkligen om dig, och ibland är det jättesvårt att visa eller förklara. men man vill så gärna göra det. det är en sak som jag är dålig på, det är förklara hur mycket man gillar något. men amir, jag tycker om din blogg jättemycket, jag är en av dina trogna läsare. jag har följt din blogg jääättelänge. jag fastnade för den för du verkar också vara en helt FANTASTISK människa. du verkar helt underbar mot dina nära och kära. synd att man inte känner dig. jag är i och för sig bara 14 år, men ändå. du verkar vara så jävla rolig att festa med, och också bara ta det lugnt med, ja det vore vara toppen att ha dig som vän, dina vänner och släktingar måste vara stolta över dig. och mycket glada över att dom har dig. du verkar verkligen äkta på något sätt. jag är säker på att du är det. en äkta vän och en fantastisk människa. jag vill att du ska känna dig uppskattad, för hur mycket har inte du hjälpt folk genom din blogg? :D är inte det helt otroligt, att det finns en människa som du? DU ÄR BÄST AMIR! iallafall mycket bättre än mååånga människor. fatta det! av alla falska människor, läser man en blogg som tillhör en människa som verkar fantastiskt från topp till tå, det är ju jättebra. ja jag får väl sluta här innan jag bara virrar bort mig, genom att säga att du är verkligen skitbra amir. jag blir glad av att du skriver att du blir glad av alla fina kommentarer. för då känner man sig bra av att man kanske har fått en annan människa att känna sig uppskattad och lite bättre. men du är bäst, amir. du är BÄST! puss och kram.

2009-02-28 @ 22:18:55
Postat av: Sofie

GILLAR DU SKOR??????????????????



Nu kan du få presentkort på din sko, nilson, jerns eller bianco,



Allt är gratis och fungerar 100%.

Max 1 konto per person.



Värt att testa och du får 50:- när du blir medlem



gå in på länken

http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=1508

2009-02-28 @ 22:25:13
Postat av: emma

älskar dej.

2009-02-28 @ 22:48:43
Postat av: issaah

Jag har varit på semester i Tunisien , härligt land faktiskt (:

2009-02-28 @ 23:07:00
URL: http://issaah.blogg.se/
Postat av: ...

Amir du e så cool,modig,söt.

älskar din blogg, ja läser den heela jävla tiden asså! :), ja gillar dig för den du är, och att du vågar skriva om hur de känns att vara homosexuell, ah vet ej vad ja ska säga, haha önskar dig all lycka!

2009-02-28 @ 23:44:07
Postat av: My

Alltså Amir! Jag har letat som en galning sedan du la upp den remixen på Britney Spears - circus. Låten är helt galet bra och jagt måste ha tag i remixen, vet du vart man kan ladda ner den någonstans? :D

2009-02-28 @ 23:57:59
URL: http://absolutmysan.blogg.se/
Postat av: THE FAGS

Takk for mange flotte svar!



http://thefagandthefaghags.wordpress.com/

2009-02-28 @ 23:59:15
URL: http://thefagandthefaghags.wordpress.com/
Postat av: josse

Me like your blogg:D:D



www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se







www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se





www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

www.josefineryden.blogg.se

2009-03-01 @ 10:42:28
URL: http://josefineryden.blogg.se/
Postat av: Charlotte

"Vad tycker du om emos?

Håll er borta från plattan, ni skrämmer turisterna!?"



Hahahaha! Klockrent svar! :)

2009-03-01 @ 11:41:40
URL: http://chab3.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha de där me emosar på plattan, youre so right! :DD

2009-03-01 @ 11:51:56
Postat av: amanda

din blogg är otroligt underhållande!

2009-03-01 @ 15:14:27
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Pania

Kunde du inte tagit dig tid och svarat på alla frågor?

2009-03-01 @ 16:42:07
URL: http://paniat.blogspot.com
Postat av: rebecca

Du är min idol! :D

2009-03-01 @ 17:28:49
URL: http://rebeccasjoblom.blogg.se/
Postat av: Julia

"Vad tycker du om emos?

Håll er borta från plattan, ni skrämmer turisterna!?"





hahahah seriöst x''D jag garva som fan åt det! iof, skulle jag bo i stockholm skulle jag antagligen umgås med "emosarna" där. men haha, kul svar iaf!

2009-03-01 @ 18:49:46
URL: http://carrierofdisease.blogg.se/
Postat av: Rebecca

http://mandapandaa.blogg.se/



hahahahahhaha, din kommentar är nog den kulaste jag har läst i mitt liv!!

Seriöst, det var en frågestund då en person frågade Amir en fråga och att han skirver svar på det är ju helt självklart sen kommer du och skirver, ingen vill höra det xP Men tydligen så vill nån höra det! Du är JÄTTE kul Amanda, seriöst jag skrattade i ca 5 minuter efter jag läste den xD

2009-03-01 @ 21:27:07
URL: http://beccaani.blogg.se/
Postat av: lc

Jag kör med id mineralfoundation, kostar drygt 4 hundralappar, super :) 'alla borde testa, ni blir anatgligen nöjda' 8)

2009-03-02 @ 16:06:19
Postat av: miranda

hejsan, har själv haft nån sorts ''emo'' stil för några år sen, men nu har jag övergått till en helt vardaglig stil. Känner att eftersom du är homosexuell och får ta skit för det, just eftersom att det finns många fördommar om homosexuella, så känns det fel att du verkar ha fördomar mot emos ? Jagmenar, jag kan inte säga att jag är en emo-älskare men jag har inte fördommar mot någon. jag skiter fullständigt i om du är homosexuell, emo, fjortis, brat - you name it. Om du själv inte gillar fördommar varför har du då fördommar själv ? Jag tycker i alla fall att emos har samma rättighetr som homosexuella :) Tacksam för svar, kram

2009-03-02 @ 21:25:47
Postat av: Magnus

Hej Amir! Fullkomligt ääälskar din blogg. Förresten, är din kompis daniel också gay? :) så hiiimla söt tihi

2009-03-23 @ 18:44:27
Postat av: Anonym

Okey, dedär du skrev om emosar gjorde att jag tappade respekten för dig som jag förut hade. Sorry dude

2009-05-18 @ 20:42:25
Postat av: Modiga Malin 4 år bloggerska

Jag gillar din blogg den är cool bra att du gör som du vill. Du verkar snäll också det ska man va tycker jag/Modiga Malin

2009-05-20 @ 20:34:23
URL: http://modigamalin.blogg.se/
Postat av: Keylie

Jag älskar din blogg (är stolt lebb<3) men jag blev lite fundersam efter att ha läst frågorna/svaren. Jag har alltid klätt mig annorlunda, punk med nitar

och svart hår med rosa slingor är liksom, JAG. Många tycker väl säkert att jag klär mig som ett så kallat "emo", jag har fått det skriket efter mig flera gånger. Du säger att det är så tråkig med människor med fördomar, varför har du då sådana själv?

2009-06-05 @ 22:12:29
Postat av: Johanna

Amir, Om ett emo kom fram till dig och berömde dig för din blogg och så, skulle du ignonera personen eller skulle du stanna och tacka och bli glad?..

2009-06-07 @ 22:23:16
Postat av: Anonym

vrf upptaderaru så lite för idag.

joj ja saknar ju att läsa din blogg!

den e världs bäst ! bättre än alla dom

kissie,dessie,paow,kenza,foki,krillebooi&duvet resten av dom.

du har så intressanta saker p din blogg !

& dina dagar äger ju ! :).



gott nytt år , oh hoppas du får en bra 2010 :)



duu äär bäst glöm aldrig det!

2010-01-02 @ 03:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0