Slutsats: negativt

Okej alla är vi människor, så jag ska vara helt ärlig. Jag har inte den blekaste om hur nya gayklubben Paradise var igår. Fast det kommer vi iof till senare. Jag mötte upp Kissie och söta Claudia (som mådde dåligt, stackarn) i stan och då satte vi oss på en hotell-bar och umgicks lite tillsammans med en av Kissies kompisar som redan var där. När ytterligare en vän kom senare så åkte vi alla hem til Kissie där det direkt blev fullt liv i lägenheten. Jag och Kissie är ju så jävla party, vi bad till gud att Claudia skulle må bättre och vi uppträdde för alla och använde vårt vin som mikrofoner haha. Man får ju ta det man har!? Trevligt var det i alla fall.

Strax innan 11 så begav jag mig till Slussen där jag mötte upp 2 tjejkompisar. Vi drog direkt in på den nyöppnade gayklubben men tyvärr kommer jag inte ihåg så mycket mer från den. Fick några minuter på dansgolvet men sedan hamnade jag sittandes på toalettgolvet. Ted körde ner sina fingrar i min hals så jag kunde spy, Sofie slog till mig hela tiden för att jag inte reagerade på tilltal och Simon var gullig och hämtade en vakt som hjälpte mig ut. Vad fan hände!? Lite vin? Jag har druckit vin säkert dom senaste 5 gånger jag varit ute! Ayah, tråkigt att kvällen slutade tidigt men glad över att mina vänner inte ignorerade min situation utan faktiskt såg till att jag kom hem. Väl hemma så blev det ju circus. Jag spydde hejvilt och skrek på alla som inte gjorde som jag sa (hämta vatten, ta fram min mobil osv). Stackars mami som säkert hade jättemysigt till någon film på tv:n och så kommer jag mitt i allt och är bara allmänt jobbig. Dock brukar jag alltid slocka i sängen direkt när jag kommer hem så lite tonårs-problem ska väll mami få ta hand om haha =D

Anledningen till röda ögon på bilden nedan: Nej jag hade inte rökt på! Det är bara så att jag aldrig tidigare satt in ett par linser förut och tårarna rann som fan, därefter är jag dum och gnuggar in concealer i ögonen haha. Antar att man kanske ska börja med sminket först nästa gång!?


Hårda som stenar haha!


Mina gullungar!


Jag, fick i alla fall en bild från klubben haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oh shit, tråkigt att det blev som det blev.

2009-02-07 @ 12:06:56
URL: http://bananeripyjamas.blogg.se/
Postat av: Hitta din favorit

Hej! Jag har nyligen startat en blogg där tanken är att andra bloggare skall få presentera sig själva. Alla som vill får Maila in sin presentation till mig så lägger jag upp den på bloggen. Så om du är intresserad att vara med så kan du maila in dess uppgifter till mig: [email protected]

Mvh/Jennie



Givetvis väljer du själv vad du vill fylla i och inte. Om du känner att det finns något annat du vill ha med så lägg gärna till det.

Namn:

Ålder:

Bloggkategori:



En beskrivning av mig:



Skriver om:



Bloggens syfte:



Bloggens adress:





Ev en bild om du vill ha det med, på dig eller något som speglar din blogg

2009-02-07 @ 12:23:38
URL: http://hittadinfavorit.blogg.se/
Postat av: Ana

Nej du ska inte börja med sminket innan du sätter i linserna. Då kan det komma sminkrester på linsen när du sätter i den och det kommer svida och skava ännu mer :)

2009-02-07 @ 12:36:59
Postat av: Desiree

Såklart dom är hårda, allt med den trashen är falskt jue?

2009-02-07 @ 12:38:43
Postat av: Deniz

Amir, varför bli du alltid så blek på Alexandras bilder men alltid så snyggt brun på dina bilder? :D

2009-02-07 @ 12:45:37
URL: http://deniz.blogg.se/
Postat av: sandra

Snefylla händer alla! även om man bara druckit vin och inte mkt heller...

Allt beror på hur kroppen mår och hur den tar upp alkoholen!



klappar händerna för dina underbara vänner som hjälpte dig

2009-02-07 @ 12:46:14
URL: http://pandys-sandra.blogspot. com
Postat av: Nicki

Du verkar vara en rolig människa, I like you =)

2009-02-07 @ 13:11:36
URL: http://musicsavedmylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag använder linser och man ska faktiskt ta in dom före sminket... om du undrar :)

2009-02-07 @ 13:15:26
Postat av: Anonym

Det är nog smartare att sätta i linserna först. Eftersom du säger att tårarna rinner, och om du har sminkat dig innan så kommer ju sminket rinna så då måste du ju göra om allt?:P

Så Linserna först :)

2009-02-07 @ 20:29:36
Postat av: Carro

Härligt med så underbara vänner!!

Du, en fråga... Var ligger den där gayklubben nånstans?! Tänkte fråga om det var bra, meeen... Kom på att du skrev att du inte minns =P Så äre ibland! =P



Ha de kalas!! Kram Carro

2009-02-08 @ 02:15:02
URL: http://carruffs.blogg.se/
Postat av: rebecka

Jag har linser och man ska sätta i dom före sminket. Kram rebecka

2009-02-08 @ 13:01:57
URL: http://rebbeckas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Asså jag har ingenting emot bögar , men du är verkligen överdriven & äcklig !

2009-02-08 @ 18:20:10
Postat av: WHAT NOT TO WEAR

simon är snyggast, gillar din moves

2009-02-08 @ 19:23:25
URL: http://whatnottowear.blogg.se/
Postat av: Emma

sminka först innan man sätter i linserna



hahahahha fin bild på alex hur mkt har hon stoppat in?:D

2009-02-08 @ 20:36:00
Postat av: LINDA NORDSTRÖM

alexandra o du bilden, de är väl för inläggen i bhn :)

2009-02-08 @ 22:08:06
URL: http://lindaslustar.blogg.se/
Postat av: nanaaa

du passar mkt bättre i dina mörka ögon :)

2009-02-09 @ 11:36:18
Postat av: BRÖST

älskar du kvinnobröst?

2009-02-10 @ 17:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0