Exakt ett år sen

Igår var det exakt ett år sedan Britney Spears mot sin vilja blev fastbunden och åkte in till sjukhuset för psykisk vård efteråt. Runt den perioden satt hon på gatan utanför hennes hus och grät öppet, satt och skrek i sin bil och gjorde allmänt dumma saker som fick än att undra vilken av de kommande dagarna hon skulle ta sitt egna liv, hon mådde ju knappast bra!?

Nu är Britney snyggare och ser sundare ut än någonsin. Och hon har släppts en skiva som jag tror är den absolut bästa skivan hon någonsin gjort under hela hennes karriär. Jag älskar Britney, hon rockar sönder och utklassar alla andra b-artister så jävla grovt så att det finns inte.

Grym låt från nya skivan!

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

Jag älskar också nya skivan. :)

2009-01-04 @ 14:59:23
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: zandra

Jag ser Brittan som en stark människa och alla har sina uppochner, och livet som kändis är väl inte det enklaste hela tiden...



zanndra.blogg.se

2009-01-04 @ 15:22:13
URL: http://zanndra.blogg.se/
Postat av: Malin Deilert

Aaah, men hon mådde verkligen inte bra då. Och all förföljelse och grejer gjorde ju inte saken bättre.

Är så bra att hon är på rätt spår nu. =)

2009-01-04 @ 16:20:14
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Veronica

Mycket kärlek till Britney! <3

2009-01-04 @ 16:33:05
Postat av: Cecilia H.

min abosluta favorit låt!! sååå grym!! love it♥

2009-02-28 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0