Min vecka som gått


Amir på en "straight klubb".


I början var jag faktiskt rädd, har ju bara varit på gayklubbar förut lixom. Trodde inte jag skulle komma in, trodde jag skulle bli nerslagen därinne eller något annat hemskt. På ett sätt viste jag att inget utav detta skulle ske men jag kan bli riktigt nojjig ibland haha. Självklart kom jag in utan problem och wow vad grymt det var därinne.

Skitskönt folk och härlig stämning inne på Fellows. Deras dj spelade t.o.m. Britney Spears, fatta vilken lycka. När Fellows stängde drog vi till Vanilla och där vart det också lyckat. Deras R'n'B dansgolv var vädligt grymt men kunde dock vart lite större. Hursom helst, ni kommer få se Amir på icke-gay-klubbar fler gånger framöver, definitivt.





Alla ni haters!


Först kan man som bloggare undra, vad gör jag för fel? Varför får jag så elaka kommentarer? Men seriöst nu. Hur misslyckad är man inte som person om man sitter och kommenterar en blogg som skrivs av någon som man "hatar"? Och jag menar, jag vet ju ändå bara att det är avundsjuka så varför skämma ut sig och slösa sin tid? Och vet folk inte vad ip-adresser är nuför tiden eller? Riktigt korkade är ni.

Jag vill inte att alla ska älska mig, fan vad tråkigt det skulle vara. Men ska man hata mig kanske man ska ha en anledning? "Fyfaan va jag hatar dig abow du är bög så jävla fuckin äckligt assååå". Jaha och? Ska jag hata dig för att du röker på istället för att gå på svenskalektionerna kanske!? Nej ni haters är så jävla tragiska ska ni veta, och det finns inget så gulligt som att ni tar från er egna tid och går in i just min blogg för att skriva en kommentar till just mig. Hur mycket är jag värd egentligen? Jävligt mycket antagligen.


Kommentarer
Postat av: Dani

Hur kan man hata dig? Du är så charmig =)

& förresten, varför besöka någons blogg om man hatar bloggaren? Du tjänar ändå pengar på "hatarna"

Svårt att motstå skönheten eller den underbara charmen, vilket lätt leder till avundsjuka? :D

2009-01-11 @ 20:33:23
URL: http://revelingd.blogg.se/
Postat av: L

Neej ingen ska hata dig! Amir, if u seek amy :P

2009-01-11 @ 21:56:52
Postat av: jenny

Amir, du har så himla rätt! Jag älskar det du skriver och läser every day ;)

2009-01-11 @ 21:58:07
URL: http://pussjenny.blogg.se/
Postat av: Robininthahood

Varför måste alltid ogillande och elaka kommentarer förknippas med avundsjuka?

2009-01-12 @ 00:08:42
URL: http://robininthahood.blogg.se/
Postat av: Ellinor

nu ska du få en glad och snäll kommentar! och det är precis som du säger, dom är avensjuka. gör din grej, ha kul och tjäna pengar ;D

2009-01-12 @ 07:16:07
URL: http://estehlin.blogg.se/
Postat av: annika

om du är ute och festar med kissie är det kanske inte det smartaste att skriva vart ni ha varit, jag antar att det inte kommer bli så roligt för stället att bli av med alkohol licensen :D

diggar din blogg annars rätt så mkt ^^

2009-01-12 @ 12:47:03
URL: http://ankaa.blogg.se/
Postat av: linnea

diggar dig sjukt mkt amir, du har så rätt i allt du skriver. patetiska jävlar som försöker trycka ner dig för det går så bra för dig, ren avundsjuka bara:) läser alltid din blogg, gillar att du står för vem du är och förstår mig inte på folk som har något emot bögar osv, kön spelar ingen roll huvudsaken är väl ens känslor. själv är jag inte det men har absolut ingenting emot folk som inte är som mig. skulle vara tråkigt om alla var likadana, right? :) tycker alla borde ta och tänka på det. fortsätt så amir!

2009-01-12 @ 23:49:22
Postat av: amanda

Man ska inte bry sig om folk som skriver elaka kommentarer. Jag tycker du verkar skön :) tummen upp!

2009-01-13 @ 02:45:13
URL: http://amandalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0