Sjukanmäld idag

God morgon raringar.


Igår när jag skulle lägga mig så kände jag mig jättekonstig och snurrig i huvudet när jag ställde mig upp. Jag la mig direkt i sängen och tänkte inter mer på det. När jag vaknade imorse för att åka till skolan var känslan kvar och jag kände mig jättekonstig så jag sjukanmälde mig och blir alltså hemma idag, tråkigt men så är det. Eftersom att jag är sjukanmäld så la jag mig i sängen igen för att få sova lite mer och jag vaknade föst nu, skönt va? Sån underbar känsla att bara få sova ut utan att behöva kliva upp en viss tid lixom, riktig lyx.



Kommentarer
Postat av: Patrik din älskade Krook

hey sexy "lady" i like your flow , my body baby, is out of control. :D hahaha

2009-01-29 @ 13:30:27
Postat av: malin

hejj! inget taskig elr illa menat. men har du tänkt nångång på att börja träna för de börjar synas på dig att de kanske e dags? älskar din blogg iaf :)

2009-01-29 @ 16:08:09
Postat av: EELIIN!!

jasåå... Krya på dej då! <3

2009-01-29 @ 16:45:05
URL: http://innepersonen.blogg.se/
Postat av: DANIEL

asså snälla. kan du sluta lägga upp fula bilder på dig



DU ÄR INTE FOTOGENETISK!!!



man tappar aptiten ffs

2009-01-29 @ 18:44:08
Postat av: Malin Deilert

Hoppas det är bättre nudå. =)

2009-01-29 @ 20:55:37
URL: http://malindeilert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0