Ska vakta i duschen

Jag sitter med 2 tjejer och planerar en lektion vi ska leda. Vi ska leda en idrottslektion till en klass med elever som är 2 år yngre än oss. Smaskens, jag ska stå och vakta i omklädningsrummet när dom duschar haha. Det vi planerar att göra är att ha en slags stafett som uppvärmning och sedan bandy som huvudaktivitet. Vi ska inte leda vår lektion försän om flera veckor så vi kommer inte ha några ledarskapslektioner på flera veckor frammåt, fan vad najs med extra sovmorgon varje måndag lixom.

Fick nyss veta att klassen vi ska leda går i vår egna skola. Fan, då vågar jag inte titta på dom när dom duschar. Men men, jag ska allt se till att pojkarna får svettas och jobba ordentligt. Kanske någon mysig gruppstretchning haha!? Nej nu får jag sluta, jag ska leda lektionen seriöst och jag ska fan ha mvg!



Har inte fixat håret idag, den som drar ner luvan får en rak vänster!
(har ju höger som villkor för andra händelser haha)

Kommentarer
Postat av: supersinglar

fyra supersinglars bekännelser, allt från vilda fester, killar och krossade hjärtan. Tankar blir till ord.



http://supersinglar.blogg.se

2009-01-19 @ 09:37:12
URL: http://supersinglar.blogg.se/
Postat av: d

titta hur mycket du vill det är inte olagligt.

2009-01-19 @ 15:07:04
Postat av: :)

hoppas att det blir SP1D, många killar tycker att du är cool och ser väldigt attraktiv ut. de har sätt dig i skolan ett par gånger:D

2009-01-19 @ 20:15:06
Postat av: joanna

HAHAH VI SKA LEDA SP1D :D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-01-20 @ 23:02:20
URL: http://joannahallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0