Spännande film

Jag är kvar i stan och blir det ett tag till, 2 tjejkompisar har kommit in och vi ska se på filmen The day the earth stood still på bio. Tycker detta blir ett perfekt slut på mitt jullov. Jag festar inte för då blir jag bakis imorgon i skolan, och jag sitter inte heller hemma med skrivblocket i handen och ser tråkig ut. Nej jag ser en spännande film på bio med 2 nära vänner som sista aktivitet på lovet. Dom är skitsöta, som 2 stycken michelingubbar.

Berättar såklart om filmen när jag är hemma igen, mot bion nu!

Michelingubbarnas blogg -----> ChamsineNews!

Kommentarer
Postat av: Malin Deilert

Har sett den filmen. Gillade inte slutet. ;P



Börjar också skolan imorgon. Kändes riktigt segt!!

2009-01-06 @ 18:19:54
URL: http://malindeilert.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag vill bara säga tack! Du har fått mig att börja lyssna på Britney igen. Womanizer är min favorit låt! :D



Tack!!!

2009-01-06 @ 19:47:59
Postat av: Melina

HAHAHAHHA! Vänta vänta, STOP! Okej. Nu när du ändå ska göra en läppförstoring vilket inte ens blir fint på dig. För ditt tjocka ansikte täcker ju halva jordklotet!! HAHAHAHA. Finns det fulare? Nej tror inte det. Vanligtvis så brukar Tunisiska killar vara jävligt heta! Men vad hännde med dig ? Missbildad fan... AAHAHAHA.

Okej OPERERA DIN MAGSÄCK SÅ ATT DU SLIPPER ÄTA DIG FET!!!!!!!!! SÅ DU KAN BÖRJA LIKNA EN MÄNNISKA FÖR EN GÅNGSKULL! HAHAHAHAHAH FETT SYND. FUL GAY ASSÅ.

2009-01-06 @ 20:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0